ja musel specialne zadat o pristup, tak jsem necekal, ze by sme meli pristup i bezni smrtelnici... ale to je fuk.
raila, mihai: musim rict, ze ja se na to vyslovene tesim. stejne nakonec zalezi na vynalezavosti hracu - lidi, nez na konceptu, kterej se stejne vzdycky prubezne upravuje podle reakci lidi.
co se tyce strasidelnosti - zakladem je samozrejme tiziva atmosfera. u karnevalu - ktery je primarne vniman jako vesely je imho obtizne behem kratke chvile navodit tu spravnou atmosferu strachu (lepe receno, je nutne se o to specialne postarat). mistnot by mela obsahovat nejakej na prvni pohled viditelnej desivej predmet (strasne zakrvacene osvetlene telo?) - jinak lide svym uvodnim "nestrachem" tehle atmosfere nedovoli ani poradne vzniknout.
taky by slo udelat to, ze tesne pred vstupem nekdo uvnitr straslive zarve. proste lidi naladit hned od zacatku.
ad upiri - nevadi mi obecne jako monstra, ale spis ta scenka z drakuly - kterou bez znalosti predlohy nejde ani poradne chapat, a kde desive bylo vlastne jen zavrecne nahaneni divaku (obcas ani to ne).
co treba udelat nejakeho samotarskeho upira nekde na chodbe privazaneho na retezu? muze krasne lakat deti aby k nemu prisly... slibovat, prosit, hrozit, lakat na bonbony... uplne vidim treba brance Ptáčka :)