R0C3S3K: Já si naopak myslím, že si PR a brand buduje velmi dobře a promyšleně. Ten cop je možná pošahanej, ale jsem přesvědčený, že i díky němu se o něm bude mluvit. Minimálně půlka současných MMA fanoušků v USA vyrůstala na cirkusové zábavě v podobě "professional wrestlingu." Být crazy vypadající týpek, který bojuje tak nějak divně, jinak a divoce je myslím něco, na čem může růst a trochu se vymanit z kategorie "mediálně-nezajímavý fighter z Východní Evropy." MMA je samozřejmě o výkonech, ale minimálně v Americe zároveň o show - být výrazný a zajímavý pro fanoušky, mít hype, to je něco co určuje výše výplat a zajímavost fightera pro promotéry. A cesta weird účesů v kombinaci s jeho stylem boje mně jako marketérovi přijde určitě uvěřitelnější, než kdyby na sebe snažil upozornit třeba trashtalkem.
Souhlasím s debilním merchem. Bomby jak piča je (obzvlášť ze světa přesahující ČR) slepá větev evoluce.