• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PYZDAOranzova nocni mura ???
    IF_
    IF_ --- ---
    TLUSTEC: Jo tak ten obrázek je přesnej, manažer jen sedí a s úsměvem hraje na počítači Angry birds, zatímco jeho podřízení dřou, viď Tlustec:))
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    ZUZKAOU: ty jsou tu pro tebe, zuzi. ze mas rada obrazky, zejmena otylych slecen v konfekcnich velikostech, jsem uz zjistil.
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    TLUSTEC: A to kdo to nechápe a snaží se pomoci si obrázky z googlu - no to je vidět dost jasně.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    ZUZKAOU: mila zuzi, jakozto pozdeji narozene a pouhym googlem a tim, co rikala soudru..pani ucitelka vyzbrojene, ti rad pomohu:

    predak:


    managor:


    A cituji z wikipedie:
    Manažer pracuje prostřednictvím svých podřízených.
    ACKO
    ACKO --- ---
    Mno..něco z praxe. Marketingoví pracovníci jsou u nás ti největší chudáci, protože za všechny nedostatečnosti mohou oni, protože nás neumějí prodat. Je to u nás oddělení s největší fluktuací a vpodstatě s otrockou prací. Věru žádných skutečných ani domnělých výhod manažerských nepožívají;)
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    TLUSTEC: manažer je předák, šéf libovolné pracovní skupiny. Marketing je obchodní oddělení. Jistě že existují i manažeři marketingu. Ale manažer se nerovná obchodník.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    VON_GILOTINE: ze ne? kdo vymysli pripitomele kampane, umele terminy a zbytecne features vyrobku a programu? z nudy designeri a programatori? :P protoze se jim to tak vic libi?

    zasekl ses v obrannem tvrzeni "nic nevis, nereagujes", a pritom reakci nejsi schopen byt jen rozkodovat.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    marketingovy pracovnik neni manager a nema jak koho buzerovat. zjevne o tom nic nevis.

    ve zbytku se placas jak ryba na suchu a nereagujes na to co se ti nehodi, nebot nevis. zajimalo by me moc co je kreativniho na vyrobe xxx stejnych soucastek za den na soustruhu. dekuji.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    VON_GILOTINE:
    a) delici cara je preci evidentni - ridici pozice, bez ktere by nebylo mozno vyrobek vyprodukovat, je ta opodstatnena, zbytek je parazitujici nadstavba, do procesu umele implantovana. aneb technolog ok, mistr ok, vedouci vyvoje ok, ale marketingovy pracovnik buzerujici nesmyslnymi pozadavky a terminy je ko.

    b) povazovat soustruh za cosi nekreativniho muze jen blbec, s prominutim.

    c) ono sladovani pracovniho nasazeni bohuzel vetsinou kolabuje do nasazovani systemu vzajemne buzerace, coz jsou ruzne scrumy, runy, burndown charts, kanbany a dalsi debilni varianty spolecenskych her s produktivitou druhych

    d) je mi jedno kdo jsi a kde pracujes, to si zjistuji tehdy, kdyz mne to zacne zajimat, nikoliv na povel :).
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    TLUSTEC: jsi opily.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    SARF: pozor, sporeni neni nadprodukce, ale jakesi kupony na podil na budouci produkci.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    VON_GILOTINE: cekas na co? delam neco jineho, neprekvapive, pokud gte zajima ma konkretni odpoved n konkretni vec, formuluj sve prispevky tak, aby to z nich bylo patrno.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    tlustec ja cekam. tak co bude? zase zdrhas z odpovedi, abys pak z tehoz osocoval jine?

    SHEALA
    SHEALA --- ---
    TLUSTEC: je to vobracene :)
    SARF
    SARF --- ---
    TLUSTEC: otázka nadprodukce je širší, on je dost rozdíl mezi poptávkou a koupěschopnou poptávkou, ale do toho se nebudu pouštět. Důležitý je, jak velká ta nadprodukce je. Pokud je to mírná nadprodukce, tak to na škodu není, je to něco jako rezerva /rodina doma musí mít taky nějakou rezervu potravin, i za cenu, že se občas něco zkazí a vyhodí/. Na trhu se tedy ty rezervy projevujou spíš jako rezervní výrobní prostředky než že by firmy bezhlavě plnily sklady. Ale jsou samozřejmě vyjímky, např. oděvní výroba. Ty rezervy hotovýho zboží, po kterým není poptávka, pak srovnají ceny /při výprodejích se prodá kdejaká blbost/.

    Koneckonců, pokud člověk neutratí hned všechno, co vydělá, a něco odloží na spoření na důchod, tak je to defakto taky jeho osobní nadprodukce - a to velice užitečná. Což se týká i povinnýho sociálního pojištění - tam by byla "nadprodukce" potřeba ještě větší ...
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    FEMUR: no vzdyt, vedel to (resp. prvni popsal) uz marx, ze to je neodbouratelny sideefekt kapitalismu.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---

    Definice: Vyrábíme příliš mnoho nebo příliš brzy!
    Nadprodukce je považována za nejhorší ze všech druhů plýtvání. Tento stav je vnímán jako bezpečnostní přikrývka, ale nejde o nic jiného než o tlačení zásob hotových produktů před sebou. Toto plýtvání negativně ovlivňuje výkonnost podniku. Musíme si uvědomit, že nadprodukce v jakékoliv formě pohlcuje další zdroje jako lidi, materiál, sklad a činnosti.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    jinymi slovy, skupina lidi nemusi nic delat, a obstarava si zivobyti na ukor verejneho prostranstvi a sluzeb, nebo vylozene kriminalne, a ten zbytek dre od nevidim do nevdi, aby vyrobil veci ve vetsim mnozstvi, nez zakaznici chteji, a pak byl problem to udat.
    TLUSTEC
    TLUSTEC --- ---
    SARF: ale nadprodukce je principialni nesmysl, a hrozne vely problem do budoucnosti. daleko vetsi, nez podprodukce.
    SARF
    SARF --- ---
    TLUSTEC:
    TLUSTEC: trochu protimluv. Marketing byl zbytný za socializmu, protože byla podprodukce, tj. všechno, co se vyrobilo /a mělo aspoň trochu smysl/ se prodalo obratem. Taky tu žádnej marketing prakticky neexistoval. Ale právě v období nadprodukce se úloha reklamy a marketingu rapidně zvyšuje. Samozřejmě že kdo nemá co nabídnout, nemůže nijak uspět, ale výrobky samy o sobě nejsou cílem, ale prostředkem k dosažení cíle, tj. inkaso výnosů. Plný sklady zboží, který se neprodává, určitě žádná firma nechce. Btw. kdyby byl marketing zbytečnej, firmy samy by byly první, kdo by to odhalil a přestal financovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam