• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOMEEKJungle / Drumandbass a všemožné zlámaniny
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    jsem rád, že se dostávám do fáze života, kdy se dá často během nějaké debaty vytáhnout vhodný citát (který beztak už v té debatě v minulosti několikrát zazněl), který to celý vysvětluje, a tím pádem není potřeba to dál okecávat :-)

    "But in the 21st century, for the most part it feels like development in electronic dance became lateral not linear - sideways journeys across the genrescape, combined with a deepening of sound design and a textural thickness afforded by recurrent upgrades in digital technology. Structurally, in terms of what the beats and riffs are doing, the music has not really advanced. But the sound has a high definition gloss and dimension to it that´s 21st century. The architecture is 90s, but the interior decor and exterior paint job are totally now." (Simon Reynolds)
    VEX
    VEX --- ---
    MEDAN: Za me je zase Noisia ten influencer. Neni to tak okaty, ale zase to trva roky a neustupuji.
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    tak technicky tu latku v ty dobe nastavoval krome Pendulum a Sub Focuse taky Fresh (solo), ze jo. jinak pokud se budeme bavit o revoluci zanru v ramci poslednich 10 let, urcite to byl Mefjus, kterej totalne zmenil ten tvrdsi sound, at uz se na to divame z hlediska techniky produkce nebo nejakyho “groovu”. a vetsina soucasnych producentu ho povazuje za zvukovej strop, kterej je jeste dal nez treba Noisia
    KYN
    KYN --- ---
    AKISAN: já to vždycky bral tak, že Subfocus "jen" nasedl na Pendulí vlnu a byl v tom ještě lepší. Ale nemam v hlavě, jak ty věci vycházely.
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    AKISAN: a na Noisii a na další... ale pokud mě paměť neklame, tak ti jednak byli vždy tak nějak až na "druhém místě" za Pendulum a druhak oni sami nezpůsobili ten boom. Oni se na něm spíš svezli, protože ve stejné době dělali podobně čistý a mainstreamový skladby. Nebo ne?
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    a vsichni tady mluvite o Pendlumum ale ja bych rozhodne nezapominal na SubFocuse......
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    Podle mě ten moment, kdy se do hudebního žánru přivede něco "nového" a nějak se posune, se dá poznat jednak podle technické stránky tvorby a jednak podle toho, že takový nový prvek přivede skokově nové publikum. A obojí se stalo u Pendulum. Mám pocit, že něco podobného se stalo i někdy v době kdy přišel Ed Rush a techstep, to jsem sice sám nezažil, ale obecně z toho jak o této době za ty roky slyším a čtu a taky když poslouchám co v té době vycházelo, věřím tomu. Dokonce jsem zažil reakce ve smyslu, že lidi jako Ed Rush a spol. dnb zabili a udělali z toho diskotéku... Což je stejný názor, jako já měl vždycky na Pendulum :)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    asi tak no,,, od roku 96 posloucham dnb, old roku 98 sem dj a ted mame rok 2019 a ja sem strasne stastnej za tohle))))))))))))))))))))))))))))))))

    Original Business
    https://www.youtube.com/watch?v=Mbz7OC-Jz1I
    VEX
    VEX --- ---
    KYN: Já to vidim úplně stejně:)
    L4MA
    L4MA --- ---
    MARIHAI: coz jaksi u hudby uplne neplati a vsichni radi poslouchame tisici variaci toho, co mame radi. :)
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    RONDO: Zákon klesajícího mezního užitku říká, že mezní užitek s růstem objemu spotřebovávaného statku klesá. Z toho vyplývá, že nejvyšší přírůstek uspokojení potřeb přináší první spotřebovávaná jednotka statku. Každá další jednotka přináší spotřebiteli menší užitek.
    KYN
    KYN --- ---
    VEX:
    1) no jasně, oni byli poprockeři, co to nějak promítli do dnb. Plus je tam něco navíc, ale možná jen to, že byli v tý době o 2 levely napřed technicky. Ten posun a vliv byl hrozně velkej a kdyžs to pustil někomu, koho dnb zajímal jen okrajově a na všechno ostatní ti řekl, že je to furt to samý, tak u Pendulum ne. To je podle mě třeba dobrej radar :)
    2) v určitým momentě to právě už moc nejde.
    3) možná, nevim.
    KYN
    KYN --- ---
    FALLENGEMINI: autonomic byl revoluční, ale ten je podle mě v dnb škatulce omylem. Což by asi některý lidi řekli i o Pendulum, takže uznávám :)
    RONDO
    RONDO --- ---
    já hlavně nikdy úplně nepochopil tu honbu za novostí, to je kategorie, která mě nějak míjí
    VEX
    VEX --- ---
    KYN: Rozumím.
    1) Co nového přinesli Pendulum do dnb? Jak poznám, že to není vliv jinýho žánru? Já to nepoznám.
    2) Jak chceš inovovat taneční hudbu aby zároveň zůstala taneční?
    3) Všechno je kopírka.
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    napr ja byly tenkrat totalne v pici (sem furt, naposled sem to hral pred Alixem ve Stormu) z tohodle....jenze hned mi doslo proc...pac to zni jako z Mezzanine od Massive Attack)))

    The Shroud
    https://www.youtube.com/watch?v=NqHLOehwX90
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    FALLENGEMINI: pozor on ma i nema pravdu... spoousty autonomicu zni jako hybrid trip hopu a junglu atd. to je debata na dlouho.... ale proto sem to tady odlozil pac si myslim ze i tak to dost zahejbalo a bylo to svymzpusobem fresh...ale nehadal bych se o to ze to bylo 100% strictly new)))
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    KYN: ok, rad si poslechnu, co z minulosti objevil a posunul pomoci novejch technologii o kousek dal autonomic movement))
    KYN
    KYN --- ---
    VEX: eště abych to radši vysvětlil... Nemyslim si, že žánr je mrtvej, když v něm každej 3. rok nenastane revoluce. To ani neni možný. Ale od Pendulum dál už se veškerý změny děly tak, že pro dnb někdo znovuobjevil něco z minulosti a i s pomocí novejch technologií to o kousek posunul.
    VEX
    VEX --- ---
    KYN: Pak v pořádku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam