• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOMEEKJungle / Drumandbass a všemožné zlámaniny
    VEX
    VEX --- ---
    FALLENGEMINI: před měsícem jsme seděli s kámošem u mě a on říkal co mám dělat a já to v abletonu klikal. Řekl bych, že výsledek je tak z 90% jeho práce.
    ILL_EEL
    ILL_EEL --- ---
    FALLENGEMINI: taky tady ale motas nekolik veci dohromady, tohle neni zadnej ghostproducing. A kdyz se podivam na Goldieho a Metalheadz diskografii, tak mi neprijde ze by si to neodpracoval. Jako ja bych chapal, kdyby kazdej jeho track znel jinak, ale on ma svuj vlastni sound, nehlede na producenty/engineery. A neni to nejakej sound, kterej by zkopiroval od jinejch. Mimochodem, vybavis si nejakej solo track nebo album od Playforda? Nevybavis...cim to asi bude?

    K produkci hudby potrebujes i hromadu napadu a treba tak originalni album jako Timeless jen tak z nekoho nevypadne.
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    ILL_EEL: vsak ja nikde nerozporuju to, co rikas. jen k tomu mam takovej postoj, ze je hezky mit vizi, ale mel by sis ji taky umet odpracovat. ghostproducing/sound engineering je hodne rozporuplny tema obecne. jinak samozrejme doba je takova, jak rikas, ale ve finale na tom nevidim nic spatnyho, tu dobrou muziku (nebo cokoliv dalsiho) si stejne najdes))
    ILL_EEL
    ILL_EEL --- ---
    FALLENGEMINI: Tohle je hodne zjednodusujici. Kdyz si prectes interview s Playfordem, tak on ti rekne, ze by Inner City Life bez Goldieho nikdy neudelal, protoze sam nebyl tak kreativni. At uz pro Goldieho delal kdokoliv, tak to melo ten jeho sound. Goldie mozna neni technickej genius, ale clovek s umeleckou vizi, kterej se dal dohromady s technicky schopnejma lidma, ktery byly schopny mu pomoct jeho myslenky technicky zpracovat. Nevidim v tom zadnej problem, v 90s tohle bylo uplne normalni, taky protoze ovladat tehdejsi gear nebyla zas takova prdel, zvlast kdyz si treba nemel vlastni studio.

    Naopak je mozna skoda, ze uz to tak moc nefunguje. Pak mas hromadu prumernejch tracku, ktery jsou technicky dobry, ale bez napadu a originality.
    GENERIXX
    GENERIXX --- ---
    Nedavno "objeveno", totalni historicka jizda, dejte si!

    Tasha (All Vinyl Jungle Set) | Keep Hush Live: 1985 Music Takeover 2
    https://www.youtube.com/watch?v=zzoxXIHJcFI
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    L4MA: toto je ovsem kvalitni nazor)
    L4MA
    L4MA --- ---
    AKISAN: je to tam dobry, jen ty tam na to nejsi stavenej. :)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    L4MA: vyydrzel sem tam par hodin...furt stejny))) za pul roku se tam zase kouknu, to by mohlo stacit....snad to zase nekdo v zachvatu nevymaze. keep me updated)
    L4MA
    L4MA --- ---
    AKISAN: je to spis tragikomedie, takze jo. .)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    L4MA: ja dal ted celej rozhovor s Blehou..... unesu jeste dalsi Drama?
    L4MA
    L4MA --- ---
    AKISAN: [ Pomlouváme DJs a scénu v.2.0 - pokud teda nejsem na nějaký retro soutěži ]

    vem to od zacatku, drama queen inkflo ho cely hodil do kose. :)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    sorry za ot.... ale kde je "pomlouvame auditko....." aka. zed nářků? vi nekdo?
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    M4Y4: uplne jednoduchy. hudebne je to clovek, co vzdycky ke svoji produkci potreboval nekoho dalsiho, kdo to ve studiu odmaka za nej. netvrdim, ze na tom zalezi u ty hudby samotny, kterou ocenuju, jeho jako cloveka/producenta nikoliv. srozumitelny?
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    FALLENGEMINI: uprimne ten clovek z velky casti osobne i hudebne ztelesnuje presnej opak toho, co je dle myho hodno nejakyho obdivu

    Tohle bych prosil rozebrat, hlavně tu část o hudbě, uf.
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    L4MA: jojo taky white, bohuzel...tam je i dobrej netsky
    L4MA
    L4MA --- ---
    AKISAN: imho navzdy jejich nejlepsi vec. dodnes me mrzi ze mam whitelabel a ne full artwork.
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    SOLDIK: prekona ale je to furt vyborny!
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    FALLENGEMINI: tvl ale treba Turn Up the music je bozi .... to sem rad kdyz nekdo vhodne dropne jeste dnes.
    L4MA
    L4MA --- ---
    FALLENGEMINI: co? proc? ne. to se teda nepovedlo... :) kdyby track typu Loa udelal Dawn Wall, tak bych rek " dobrej mainstream, jako vzdycky". k tomu to ma hodne blizko.
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    a propos vzpominam si, jak v roce 2010 lomili dramikari rukama nad Turn Up (The Music), jak tyhle antidrop veci nejsou dnb a zabijou ho, ve finale o 10 let pozdejc je z toho trend a dneska ma kazdej druhej dnb producent vlhky trenky pri predstave, ze by se mohli nekdy zvukove dostat na jejich uroven)) ve finale vlastne i souhlasim s tim oznacenim jako mainstream, protoze je to libiva a dobre udelana muzika, ktera se od tech zminenejch tucek odlisuje hlavne presahem, at uz kompozicne nebo sonicky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam