• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOMEEKJungle / Drumandbass a všemožné zlámaniny

    DISKOFILŮM VSTUP ZAKÁZÁN / 2024: ZBYLI JEN DISKOFILOVÉ A DŮCHODCI

    EMOTIKONY / PHUN WORDS

    I Klute to ví: "Never trust a white man with dreads"

    2014 motto: never trust a dj that doesn't use headphones...

    rozbalit záhlaví
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    VON_GILOTINE: jj, to je k pláči. Proto se někdy stydim říct že budu ten večer hrát grime a dubpstep....
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    asi nejdesivejsi priklad je dubstep.
    to co z toho behem dvou let zvladnul bilej touch vyfrankensteinovat je dodnes trestny vsude krom usa.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    podivej se, mas nekam nejak pichnutej svuj preferencni bod a od nej odvozujes plusy a minusy.

    netrapi te ze bez a by nebylo b. nevadi ti ze udelali 2step techno dnb ale ze z toho taky udelali kolotoce se strukturou a delkou popovy radiovy pisnicky uz se ti do kramu moc nesikne.

    white guilt si schov nekam a ukaz mi cernej zanr kterej nasledne nevykradli belosi. je to stejny jako hardcore continuum, neni to zakon, jen se to dycky stane.
    L4MA
    L4MA --- ---
    VON_GILOTINE: shit, white guilt se nevyhne ani drumikum. :D
    nicmene je treba dodat, ze to bylo ok, dokud jungle nejak souvisel s kulturou karibskejch soundclashu. v momente belossky producenti "hijackli" jungle a udelali toho "monotoni 2step techno dnb" to zaclo bejt awakward. :) ano, vcetne ryme tymea. :)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    VEX: a i skvela hudba snese zasah MCho. kdyz vi.

    Calibre & MC DRS (Live) - Breezeblock Radio 1
    https://soundcloud.com/outlookfestival/calibre-mc-drs-live-breezeblock-radio-1
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    VON_GILOTINE: lepe a stucneji bych to nenapsal. bigup
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    VEX: obracena kauzalita. ta hudba pred tim nez se z ni porodilo i dnb, vznikla v subkulturach, kde byly dany dve veci, to, ze se pousti z gramofonu a to ze je tam mc.
    ta hudba vznikla na party a na party patrej i particky supporteru a mcs. ktery se navzajem hajpujou a by meli vetsi name a fame.
    podle vzoru karibskejch soundclashu. [snad to moc nemotam]

    to ze pak vzniknul internet a zaroven to klasicky hi-jackli belosi a jejich deti ze si pak stezujou ze tam sou mcs..

    jako u nas se vari s peprem a paprikou, jinde s chili a tamhle zase s kurkumou.

    jungle je black music.
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    VEX: hele v uk to tak proste je od pocatku...dejte si treba ty Raveboyovo dokumenty od junglu a dnb...je to sice "dlouhy" ale hltal sem kazdy slovo a pritom vyvoji toho stylu ti dojde ze tak "proste ma byt" to pisu hodne s prostorem pro debatu))) a z knih treba tohle:

    https://www.amazon.co.uk/All-Crews-Journeys-Through-Culture/dp/0954889703
    L4MA
    L4MA --- ---
    VEX: nekdo si s tou hudbou dal x desitek hodin prace ve studiu a pak prijde vyndanej mikulas, rekne "ven aj sej mana mana ma, ju sej natta", "lets get mental" pripadne "let me see your hands" a hned to dava vetsi smysl, neasi. :)
    VEX
    VEX --- ---
    AKISAN: ty dokumenty a knížky by mi možná trochu pomohli. protože dodnečka nerozumím proč k dobrý muzice potřebuješ ještě někoho, kdo ji má hajpovat nebo co se to tam vlastně děje. konkrétně u dnb
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    L4MA: nene to souhlasim
    L4MA
    L4MA --- ---
    AKISAN: samozrejme, pokud je to mc co prijede s hvezdou na spolecnou show, plati to jak rikas, a bud ses ochotnej to snaset nebo ne. ale pokud nekdo kvaka hostuje celou noc se vsema? v takovy chvili mi prijde ze hraje roli spoustu daslich aspektu, od "kamaradstvi" pres "je mi to fuk" nebo "ale tri lidi v prvni rade fist pumpujou, tak asi v pohode" po "nechci delat zlou krev". :)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    L4MA: nema to pachut..protoze ten umelec si toho mcho vyzada nebo priveze a tobe se to bud libi nebo nelibi. Je to na tom hlavnim vystupujicim.
    L4MA
    L4MA --- ---
    AKISAN: ten argument se spokojenejma umelcema ma vzdycky takovou pachut. neni to tomu umelci spis jedno, vzhledem k tomu ze to nemusi poslouchat, a uz vubec to nemusi poslouchat celej vecer?
    s Driverem nebo Bejchusem pavianem byli/jsou asi taky "umelci spokojeni" ale obejtkivne to set nepozvedne, ne? .)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    FALLENGEMINI: ale je to skoda pac uz moje prvni kazety byly s MCs a a kdyz si k tomu jeste das nejaky ty dokumenty a knizky, tak to dava cely smysl...ale ne vzdycky o tom zadna....ale proste xkrat se stalo ze tady u nas lidi buleli ze jim mcs zkazil vecer a pritom ten vystupujici umelec/umelci, ktery ten mc doprovazel byly na 101% s jejich vykonem spokojeni. Proste jinej mindset. Za me treba Dynamite vzdycky supr, DRS taky.... ale treba SPMC nebo VERSE nebo SYSTEM jeste lepsi. Ale nedaval sem nikdy treba SKIBU (rip) to klascikejch dnb ale kdyz jel z Chase n Statuts do junglu a rolllers tak to bylo mega atd.
    L4MA
    L4MA --- ---
    VON_GILOTINE: jakobych je vsechny neznal... :) kdo vyrost s Driverem a Jacobem zadny exemplarni priklady nepotrebuje...

    FALLENGEMINI: a chape ji vubec nekdo jinej krom chavs uplne pod obraz, hulakajicih do SASASAS ft. Skibba & Shabba & harry shota? :)
    "hostovani" je kazdopadne dobrej eufemismus. :D
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    já bych to uzavřel tím, že my Češi prostě MC kulturu nechápeme a je pro nás v podstatě vždycky lepší, když nikdo nehostuje, protože tím zážitek nelze nikdy zlepšit, jen zkazit)) btw DRS má teď na Shogunu nový skvělý album
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    ja bych na lamiče pustil Steveho Hyper D a to by bylo teprve
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    L4MA: ale to DRS neni Harry Shotta))))
    L4MA
    L4MA --- ---
    AKISAN: a nekdo ulitne uplne pokazdy... :)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    SYXAO: kazdej nekdy ulitne a nekdo vickrat…. Slysel sem ho xkrat live a vzdycky cool. A Calibrovi to asi nevadilo, kdyz ho neutnul a hraje s nim dodnes ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam