• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOMEEKJungle / Drumandbass a všemožné zlámaniny
    ESKA
    ESKA --- ---
    AKISAN: to je právě ono, oni se nevěnují hudbě ;) ale party.
    L4MA
    L4MA --- ---
    RONDO: a to je taky "producent", nebo si na tu Vision avantgardu zkusil nekdy i trsnout? :)
    HSK
    HSK --- ---
    mně přišlo na mysl jak Vás tady čtu : Marcus Garvey - a people without knowledge of their past history, origin, and culture is like a tree without roots.
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    VEX: odopovidam za kamarada... no ze ignoranstvi, nezajem a neznalost jeste nikdy nikam nikoho neposunula a nedostala.... ale zase chapu, ze nekdo rad preslapuje na miste celej zivot pekne v klidu a vlastne to i chapu.


    Ale proste nechapu, ze nekdo se venuje hudbe a nema zajem si nastudovat alespon trohu koreny.
    VEX
    VEX --- ---
    FALLENGEMINI: a negativní vliv to má jakej? Ptám se pro kamaráda:D
    ESKA
    ESKA --- ---
    A rozhodně na to tímhle stylem nemá
    ESKA
    ESKA --- ---
    FALLENGEMINI: ano, rozhodně AMC ;)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    FALLENGEMINI: hlavne u toho Andyho je nestesti, ze jak iuz asi nevi coby, tak das hodinovej set a pulka sou bootlegy a remixy provaru...zrovna on kterej dokazal x tisicovej dav utahnout trackama jako ska, warhead, outerspace....
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    KAMCZA: mandatorní to rozhodně není, pokud jsi fanoušek. ale neznalost kořenů (respektive spíš ostentativní nezájem o ně) v případě DJs/producentů žádnej pozitivní vliv na další vývoj žánru nemá, spíš naopak.

    ESKA: podle mě ho hrozně do týhle polohy vyhecoval tehdejší nástup A.M.Cho, ale tak nějak mi přijde, že si neuvědomil, že jeho největší devizou/konkurenční výhodou nebyla superiorita v rámci techniky a rychlosti mixu, ale to, že při tom všem měly ty mixy hlavu a patu a že dokázal uplácat ikonický blendy i třeba z ne tak známejch tracků. teď ho vidíš hrát na festivalu a dá za hodinovej set takový mixy, co tě zvednou, 2-3, zbytek je ničím nevybočující nezajímavej mišmaš.
    RONDO
    RONDO --- ---
    SADY: obavam se ze moc ne. jinej priklad, stejnej okruh lidi, si typek stezuje, ze de facto vsechny dnb akce jsou "stary dnb" (a tim mysli vsechno co nezni jako nova Vision avantgarda) a novy progresivni veci nemaj prostor (a tim mysli dnesni Vision... )
    dnb pre 2012 (?) je proste niche zalezitost maximalne na poslech doma, a vsechno co se tomu podoba prekaží pokroku 🤷‍♂️
    každýmu co jeho jest, na začátku 00s zas až na par hippie ještěrů nikoho nezajmal jungle, no ne?
    SADY
    SADY --- ---
    RONDO: zas mozna to bere jako producent, pro DJ disciplinu si myslim ze to musej chtit objevovat? nebo ne?!
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Digital, danajsky dar.
    RONDO
    RONDO --- ---
    ja se nedavno bavil s typkem kolem 30 (upcoming producent s upsanym trackem na blackout), co zminil Noisii jako jeden ze zakladu pro to co ma rad...
    ale nejstarsi co od nich znal bylo Split the Atom.
    Kdyz jsem zminil Block Control, Monster EP atd, tak realne vubec, ale *vubec* netusil o cem mluvim.
    Chapu to, ale stejne me to rozsekalo. A zaroven to fakt nechapu, ja kdyz sem v roce 2005 nasaval Subtitles tak sem si (v tehdejsich dial-up podminkach!) samozrejme dohledal Black Science Labs etc... na druhou stranu toho bylo proste min, min veci kolem, tak mel clovek vic prostoru hledat stary veci a tak...
    ESKA
    ESKA --- ---
    AKISAN: jeho problém je že se snaží hrát jako mladší a vůbec mu to nesedí. Za mě teda vůbec ne.
    KAMCZA
    KAMCZA --- ---
    Znát kořeny je prostě nice to have, neni to nic mandatorního :D
    VEX
    VEX --- ---
    L4MA: a ani tak jsem to nedělal když jsem začínal. Prostě co bylo před 2000 mě vůbec netankovalo. To přišlo až hodně později částečně proto, že už mě přestával zajímat novej dnb. A necejtim se kvůli tomu ani trochu blbě, protože na akcích kde jsem hrál nebo co jsem navštěvoval se hrál aktuální dnb a hádalo se co to hrajou spektráči za dubs.
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    FALLENGEMINI: sad, but true
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    AKISAN: tohle je ale do velký míry daný i relevancí toho umělce pro soudobý publikum...věkovej rozdíl mezi Andym a třeba Sub Focusem nebo Chase & Status je 5-6 let, což podle mě není žádnej extrém, kor v jejich věku. Andy ale od posledního Nightlifu neudělal objektivně vůbec nic, co by na ten žánr mělo jakejkoliv dopad, mimo to, že úspěšně zazdil RAM Records, když to prodal BMG. to se pak nemůže divit, že je všem už dneska u prdele))
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    LION_DON: Borec, dekuju moc! Tohle doporucuju kazdymu. Sem se za to Raveboyovi osobne poklonil v crossu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam