• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ANOUKEPSYCHOTERAPIE
    VALOR
    VALOR --- ---
    NAVARO: Ja jsem k nemu chodil do individualu a moc nadsenej jsem nebyl. Nektere jeho interpretace byly dobry ale myslim ze my nesedl on nebo jeho psychoanalyticky styl kterym se me snazil neustale nastvat. Nedokazal jsem mu verit a vztah k terapeutovi je podle me to hlavni. Nekomu treba sedl perfektne. Me moc ne. Asi jsem mel jako student psychoterapie velke naroky, nebo jsem mel jine predatavy o tom jak se to ma delat. Mozna personality konflikt ale ja bych k nemu uz znova na terapii nesel.
    KETHAMINA
    KETHAMINA --- ---
    zkoušíte se někdo také dostat do posledního běhu vedeného Chválou? do 8.3.jsou přihlášky.
    AIM_FREEMAN
    AIM_FREEMAN --- ---
    jen ty nejlepsi. ucil nas kliniku; kamaradka z vycviku k nemu chodi do individualu a chvali
    ANTENKOS
    ANTENKOS --- ---
    NAVARO: ahoj, Jirka je muj vycvikovy terapeut (petilety SUR) a za sebe teda jsem velice spokojena. ma rozhled, mnohalete zkusenosti, empatii, dobre postrehy a humor. ja bych ho doporucila vsemi deseti :)
    NAVARO
    NAVARO --- ---
    zdravim, prosim vas mate nekdo nejake reference na jiriho jakubu? klidne posta, diky
    SUURJA
    SUURJA --- ---
    PETJULE: půjdu
    KETHAMINA
    KETHAMINA --- ---
    NAVARO: emauzske opatství, jsou velmi vstřícni.
    NAVARO
    NAVARO --- ---
    VALOR: byt by radsi nemel byt :), ale diky
    VALOR
    VALOR --- ---
    NAVARO: Muze byt byt?
    NAVARO
    NAVARO --- ---
    Zdravim, hledam v praze psychoterapeuticky prostor na sdileni / pronajem. Mam vlastni praxi v brne, ale stale vic casu travim tady. Idealne sirsi centrum, nabidnete, diky :)
    VALOR
    VALOR --- ---
    PETJULE: já určitě jdu
    PETJULE
    PETJULE --- ---
    Psychoterapie - Konference o budoucnosti české psychoterapie
    http://www.iscp.cz/akce/konference-o-budoucnosti-ceske-psychoterapie