• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KALHOTKAMUP - metropolitni univerzita Praha
    Oficiální webovky: https://www.mup.cz/
    rozbalit záhlaví
    NEMI008
    NEMI008 --- ---
    Zdravím, neví někdo, jak je to s náročností studia u kombinované formy studia v magisterským programu politologie? Děkuji
    VIHATIZKA
    VIHATIZKA --- ---
    VIHATIZKA: je tu někdo kdo studuje nebo studoval na MUP magistra v angličtině International Relations – European Studies. potřebovala bych jen nějaké info o studiu a zeptat se na pár otázek.
    děkuju moc
    KALHOTKA
    KALHOTKA --- ---
    VIHATIZKA: Můžeš se ptát klidně veřejně nebo mně v poště, studuji na MUP.
    VIHATIZKA
    VIHATIZKA --- ---
    Ahoj, rada bych se pobavila s někým kdo studuje na MUP. O studiu tam apod. Je tu někdo takový prosím? Děkuji ,klidně napište sz
    YANNA
    YANNA --- ---
    Ahoj, dělá tady někdo příští rok Bc. státnice z MVES?
    MLOK
    MLOK --- ---
    KALHOTKA: gratuluju, uvidíme se v prváku v Intro to Asian studies.
    KALHOTKA
    KALHOTKA --- ---
    MLOK: Dekuju za zpravu, navic od nejpovolanejsich! :-) Tak tedy zkusim :-) a dekuju!
    MLOK
    MLOK --- ---
    KALHOTKA: ahoj, já tam učím :) takže asi nebudu nestranný, ale určitě bych zkusil tu anglickou verzi, je lepší a dost to ozvláštňují erasmáčtí studenti. asijská studia startujeme letos nově a podle mě (nestranně :) to bude nejlepší bc. program.
    KALHOTKA
    KALHOTKA --- ---
    Asi to bude noseni drivi do lesa, ale vzhledem ke koronaviru se nebudou konat prijimaci zkousky na obory vyucovane v ceskem jazyce, v bakalarskem programu. Takze pokud je nekdo podobny luzr jako ja, ma celkem sanci, do vyprseni kapacity prihlasek. Vice na strankach.