Beta report 2
110 se da na solo udelat za nejakych 18-20 hodin. Relativne pohodovyho hrani.
Zony:
Azsuna - Hodne mi pripomina puvodni Azsharu(pre-Cataclysm) kterou sem mel hodne rad. Velmi pekna zone story takze za me dobry.
Val'sharah - Novej Ashenvale, velmi pekna story(specialne pro druidy) a celkove pekna zona.
Highmountain - Novy Stonetalone mountains a pravdepodobne nejdebilnejsi zona(Vash'ir je oproti tomuhle 10/10) v cely hre protoze presun po tyhle zone je zatrest. Je tam par vylozene vtipnejch questu+Nesingwary a par questu ktery me vylozene sraly(spawnujici mobove nabiraly aggro z 50+yardu atp). Fakt nevim jestli touhle zonou pri launchi zacit nebo ji nechat nakonec.
Stormheim - Novej Howling Fjord ale o dost zabavnejsi. Sem zhruba v pulce a zatim je to nejzabavnejsi zona, uvidime jestli se to zmeni.
Suramar - Jedina(zatim) zona ktera vyzaduje max lvl. Moc jsem ji zatim neprozkoumal ale hodne mi pripomina Isle of Quel'Danas
V Azsune a Highmountain se hodne vyplati mit Water Stridera(ci jinyho mounta co umi chodit po vode)
Crafting:
S DHckem sem vzal LW/skin a jsem takovej rozpacitej. Ve hre je hromada questu kde musite skinout nejaky zvire aby z toho padnul spravnej item a za odevzdani je patern do LW. Bohuzel dost zalezi na zone kde clovek zacina protoze treba LW umi leather a mail a umim veskerej mail a na leather veci mam teprve questy. Je skoda ze to nebere v potaz classu aby si clovek mohl sam neco vycraftit specialne na zacatku kdyz questy rewardy sou treba 695 ilvl a crafty sou 715 ilvl. Kazdopadne Azsune je mail a v Stormheimu leather. Sem velice zvedavej jak to bude koncipovany v pripade ze clovek ma dve crafting profese(Inscripci a alchemku treba) protoze mi prijde ze s tim hra moc nepocita. Na top crafty sou potreba reagenty z dungeonu takze Blood of Sargeras je novej Frozen Orb/Primal Nether
110+
V momente kdy clovek dingne 110 se samozrejmne otevre priprava na endgame. Jeden prijemnej bonus je Order hall setova hlava ktera prijde mailem, jak se ziskava zbytek uz sem psal. Zpristupni se PVP talenty a honor system a world questy. Na World questy je teda potreba udelat jeste jedna vec a to mit friendly s frakcema ve vsech 5ti zonach coz nastesti neni nic tezkeho. Zatim sem nemel cas to otestovat ale v kazde zone byva kolem 10ti world questy z cehoz jeden byva na crafting profesi, jeden na pet battle, 3 elite(asi je potreba parta) a zbytek sou normalni prines to, zabij tolik toho. Rewardy za to sou ruzne, za elite sou nejlepsi samozrejmne (+400 AP, 900g, 5x Blood of Sargeras, 1k Order resources). Za normalni byva o poznani mensi reward(+220 AP, 90g, 350 Order resources nebo modry item 800+ ilvl).
Artefact:
Jsem trochu zklamanej jak moc se rozvoj artefactu zpomaluje. Nekdy od ranku 14 jsou obrovsky skoky na perk(dvojnasobek treba) a neni mozny vzit jeden rank perku a pokracovat dal k tomu co chcete ale je nutny vzit vsechny ranky coz driv nebylo nutny. Taky mi trochu vadi ze investovana AP nezvysuje ilvl zbrane a jediny co ji zveda sou relicy ktery do zbrane nasadite. Cimz vznika neprijemnost s tim ze se budou equipovat relicy s nejvetsim ilvlem a ne ty ktery by clovek chtel nosti protoze ovlivnuji abilitu kterou pouziva rad nebo casto(je to primarne endgame zalezitost ale stejne).