• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    World of Warcraft pro lidi, kteří si užívají hru a nepotřebují si nic dokazovat.
    O questech, raidech, PvE a RP a historii světa v této úžasné hře. (bavíme se zde o oficiální hře, free servery mají své vlastní forum)

    Prepatch tuto středu (18.7.)

    BFA vychazi 14.8.

    Antorus minimalistic guide: zde

    Alfa a omega ohledne informaci o hre: http://www.wowhead.com/
    Uzitecny web o classach a tak: http://www.icy-veins.com/wow/

    Pokud by nekdo pokulhaval v AJ tak: https://www.wowfan.cz/

    rozbalit záhlaví
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    VODNIK: ja si jen rejpal. Ono staci byt enchant/tailor, tak se to vydelava samo. To my skinning/mining otroci to mame jinak :)
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    HOCH2: ani si nemyslím, 200-250k profit mám při zcela běžném hraní z maina taky (enchanting/tailoring) a nefarmím absolutně nic (kromě toho, že jednou za 3-4 dny posbírám látky z garrisony na 30slot batohy), nebaví mě to a nemám na to čas. A stačí když padne nějaké pěkné BoE a jsem na 300+. Aktuálně sedím na 3M goldů a to jsem další 3-4M utratil za game time a Battle.net tokeny
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    ICARUS: no, tech 650k/dva mesice zavani trosku delnicinou :D
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Dvoumesicni afera s wowkem je za mnou, nakonec 1/9 mythic, tos ahead of the curve a 650k goldu profit - na to, ze jsem legion kupoval pred dvema mesici to neni spatny, bych rekl :)
    DWAY
    DWAY --- ---
    LAAZI:

    - Treba mythic furnance neslo dat bez priesta.
    - na ukor obtiznosti v tom, ze pro 10 lidi to je tezsi nez treba pro 13,15,20. Jsou jiste sweetspoty kdy si muzes dovolit vzit dalsi dps , protoze mas dost silne healy a to jedno dps navic te v tu chvili dost boostne. Respektive kazde dalsi dps navic te dost boostne, do chvile dokud to zvladas uhealovat.
    - ano spekulace se dejou a dely by se vice, kdyby to flex byl. Bylo by to o tom, nenaucit se fight ale prijit jako prvni na nejlepsi pocet lidi pro dany fight.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    LAAZI: "Spousta fightu vyzaduje nekterou classu" - treba v ToS se na mythicu stackuje rogue kvuli feintu, kterym lze vysoakovat ruzne mechaniky napric encountery, napriklad Fallen Avatar, kde muze bez problemu vysoakovat zeleny kolecka. Nebo tank u Kil'Jaedena, kde je temer nutne mit Druida, protoze ma tunu HP a dostatek personal CD na mitigaci fel claws - viz obrazek:

    WRATA
    WRATA --- ---
    LAAZI: Blizz se nebude otravovat s balancovanim neceho pro 1-2% hracu coz padlo na blizzconu. #Sestimsmir
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    DWAY:
    - Veta "je to tezky protoze to musi byt nastavene natrvrdo na 20" mi nedava smysl
    - Obtiznost je vybalancovana pro 20 lidi. No a ja rikam, ze to lze vybalancovat i pro flex, i kdyz je to tezsi.
    - Cisla jsou pevne dana - ano ted jsou pevne dana, ale nemusi byt pevne dana
    - Spousta fightu vyzaduje nekterou classu - to si nemyslim, ktere?
    - Je videt, ze flex je na ukor obtiznosti - kde to je videt? jak?
    - U mythicu to dali fixne a ladi mechaniky - ano souhlasim, je urcite snazsi vybalancovat fight pro dany pocet lidi, ale to neznamena ze to nejde i na nejtezsi obtiznost balancovat na flex.
    - Spravelivejsi v cem? Vsichni by meli stejne podminky i kdyby to byl ten flex a ruzny spekulace se dejou i kdyz to flex neni.
    DWAY
    DWAY --- ---
    LAAZI: ale on je tezky protoze to musi byt nastavene natvrdo na 20. Ta obtiznost je vybalancovana pro 20 lidi. Cisla sou pevne dane, spousta fightu vyzaduje primo nekterou classu. U normalu, hc jde videt ze ten flex je na ukor obtiznosti. V jistych poctech lidi se to proste jde lepe. Takze u mythicu to dali fixne a muzou se soustredit na ladeni mechanik samotnych misto aby museli resit jak se to bude chovat kdyz tam nekdo vezme mene / vice lidi.

    Hlavne mythic je takovy posledni zebricek co se raidovani a world first tyce. Takze urcite je to spravedlivejsi kdyz maji vsichni stejne podminky, zabrani to spekulacim.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    VODNIK: No tak muselo by se to vybalancovat, aby tam nebyly moc rozdily. Nejaky pocet lidi by byl vzdy nejvyhodnejsi, ale pokud by to bylo jenom o neco malo jednodussi, tak samozrejme "progress" guildy by to progresovaly v tom poctu a normalni gildy by to proste chodili s lidma, ktery maj. Aktualne na HC jsou tam nejake "breakpointy" kdy se ti treba vyplati jednoho cloveka dat dolu, ale nikdo to moc neresi, protoze je lepsi, kdyz si ten clovek proste muze taky zahrat.

    WRATA: Ano mythic je "tezkej", to vime, to ale neznamena, ze to musi bejt nastaveny natvrdo na 20.
    WRATA
    WRATA --- ---
    CLAVEN: Nastesti ne, protoze za to dostali takovej hejt. Spis me fascinuje ze takova kundovina nekomu prosla.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    WRATA: A od Highmaulu si to ešte niekde videl? :p
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    LAAZI: to podle mě nikdy nedají, ztratil by se úplně jednotný žebříček progressu, protože top guildy by stoprocentně našly cestu k nejvýhodnějšímu počtu lidí kdy bude encounter výrazně jednodušší. Už v době kdy byly raidy rozdělené na 10 a 25 se tohle (ne)vybalancování projevovalo a kdyby byl počet úplně volný tak to bude daleko horší
    WRATA
    WRATA --- ---
    LAAZI: Mythic je balancovany prave na tech 20 a proto se menit nebude. Mythic ma byt to nejtezssi co hra nabizi. LFR je afk fest, normal je faceroll po klavesnici a na hc uz je potreba aspon pulka mozku. Mythic zkratka vyzaduje to maximalni nasazeni. Me teda mrda jedna vec a to je pridavani story fazi do mythic encounteru. Jako treba Imperator v Highmaulu ve WOD.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    Jako mohli by v nejake dalsi expanzi dat ten flex i na mythic. Chapu, ze je to obcas obtizny vybalancovat, ale na to HC to vicemene funguje dobre.
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    To by byla krasa. Stacilo by tak stalych 12 lidi on-line schopnych raidu ( a samozřejmě chtěli ).
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    DWAY: jo to chápu, Night Raiders sou ve wow nepretrzite taky uz skoro 10 let a lidi a humor spolecne s pristupem lidi k wow je dost specifickej.

    U nas to ted bylo o tom, ze před toskem nam odeslo asi 12 nejaktivnejsich lidi s tim, ze chteji zkusit progress poradnej (sme prece jen casual guilda a progress je az za zábavou) s tim, ze si zalozili svoji guildu. Nejakou dobu jim to jelo pekne, ale pak se jim to cely podělalo a tak se nekteri puvodni hraci vratili a vzali sebou nejaky novacky z ty jejich guildy. My mezi tim nabrali par novych lidi taky, takze najednou mame na raidu 30 lidi a nevime co s nima :-D
    DWAY
    DWAY --- ---
    BARTUC: no on se nikdo nechce nechat akvizovat (nebo jak se to sklonuje :-D ) A nase gilda ma takovou historii, ze se nam ji proste pustit nechce no.

    Taky neni lehke najit podobne smyslejici lidi.
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    SKAUT: to my se ted po akvizici jedny guildy potykame s opacnym problémem, je nas strasne moc a lidi zacinaji brečet, ze se nedostanou na myth progress... ale snad si to nejak sedne a ty lidi pochopi, ze holt když mají horsi performance nez ostatní, tak se bud musí zlepsit, nebo bench... Na farmu to nejak stridame, ale taky to není optimalni.
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    BARTUC: Neni no. Malo lidi na realmu a moc guild
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    SKAUT: jako ze vas není ani 10? Ono v tom malym poctu je to vyrazne obtiznejsi v poslední fazi, ale jinak na koordinaci se to da. My to taky dali poprvé v sestave 2 2 11...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam