• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DARJEELBreakthrough - prorážení skořápky reality
    Breakthrough


    rozbalit záhlaví
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    AMBIENTIUM: botanicula je prý i pro nejmenší, tak můžeš vyzkoušet... dáš pár doláčů na rainforest, trochu vývojářům na pivo a můžeš zkusit, jak k to mladej Ambientium dává :o) to klikání by mohla být docela úspěšná strategie, ale někdy asi bude třeba spíše trpělivosti a opatrnosti, zvlášť v závěrečným fightu :)
    AMBIENTIUM
    AMBIENTIUM --- ---
    DARJEEL: Ja bych taky preferoval hru, kde se jen tak klika a ruzne by se tam neco delo. Zadny kliknuti by nebylo chyba (btw. u me tohle je program na delani hudby). Tuhle hru by milovaly i deti. Nas Radovanek nekdy hraje tak ze ruzne klika.... Jednou jsem s nim hral hru Broken Sword a byl tam hlavolam, jakasi sachovnice a musely se tam poskladat figurky do spravneho stavu. Ja jsem si to zacal malovat na papir a vymyslet. Paralelne vedle toho Rada (4 roky) klikal. Ja byl jeste dost daleko od finalniho reseni, kdyz se ozvalo "tramtadada", a bylo to vyreseny :o) A takto hraje i dalsi hry, kdyz je to na nej moc slozity, a kupodivu je docela uspesny...toz to jen tak naokraj...
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    YMLADRIS: jasně, chápu, měli by teda začít dělat hry, který nebudou dělaný jako task-management, ale to je asi dost těžký :o)
    jinak je to klasika, furt myslím na Junga, hrajeme si na hrdiny :)
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    je to jedina hra kterou jsem byla ochotna hrat dele nez 2 minuty (muz naridil, protoze mel dlouho hodne prace, nestihal hrat a tudiz mu na Steamu klesalo jakesi hodnoceni pres dosazene achievementy, toz jsem mu musela dosahovat achievementy, OMG). Ja jsem extremne neherni typ. BOtanicula fajn, dokud je to stylem kliknu a objevi se neco mileho. Jak mam shanet slepice ci co tak jsem to zabalila, protoze to uz prilis pripominalo skutecnou praci v praci (myslet hlavou :)). Tak mam pouze omezeny nazor. Uzijte si!!
    KAREN
    KAREN --- ---
    DARJEEL: jeste si to zahraj vsechno, ja mela nejvetsi stresy,DD z bludiste a jinejch ukolu, kde musis mit hbitou mys.)
    YMLADRIS: doplnila jsem si vzdelani - jo, tak to je takhle vytipany ze hry solidne hrabaci))) mne to asociuje inkriminovane pasaze hry, tak to jde, ale bohuzel si moc nedovedu predstavit, ze by si to clovek pustil jako kulisu nekde v kavarnicce nebo doma u kaficka;) nicmene oproti soundtracku to "pribaleny" album Dva - Hu je uz uplnej zmatek;)
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    YMLADRIS: jo, tak to nevím, on projekt Dva je dost hrabací sám o sobě :)))
    mně se na tom líbilo (přišlo převratný) spíš to, jakej efekt na psychiku má ta hra. Sem zvyklej na rpgčka, realtimeovky, tombriderovky apod. a tam jsou to nervy, přesnost, rychlost, kombinatorika a tak vůbec to dělalo "zrychlený" stavy. U téhle hry se krásně vymedituju a uklidním. Takových moc není, i jiný adventury jsou někdy o nervy :o)
    KAREN
    KAREN --- ---
    YMLADRIS: ahaa tak to je jina, ja popleta) ja si ten soundtrack zapomnela s tim ostatnim stahnout, uz to dohanim)
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    KAREN: Botanicula by DVA, je u toho i booklet ze jako soundtrack
    KAREN
    KAREN --- ---
    YMLADRIS: myslis to album Dva - Hu? taky jsem si to pustila k praci a delalo to na me nejak jinej dojem nez ta hra) ani mi to jako soundtrack k ty hre neprijde;)
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    DARJEEL: mela jsem pustenej soundtrack v praci a solidne mi z toho hrabalo :)

    neni mineno jako kritika hry :)
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    BROZKEFF: jj, včera jsme dopařili, konečně hra, která dělá ambientní náladu a vmeditovává do příjemného stavu, oproti všem těm gtáčkům, assassins creedům a podobnej hi-tecům vedoucím k vysokému krevnímu tlaku :)

    a koliks dal na rainforest reverbation? dyžtak pošta :)
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    Novinka z dílny psychedelického studia Amanita design po roztomilém Machinariu :)

    Botanicula!

    Botanicula – Amanita Design
    http://amanita-design.net/games/botanicula.html
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    Zoologické okénko

    Anakonda polyká živého dvoumetrového krokodýla, aneb Pravěk je stále zde!

    Python eats Alligator 02, Time Lapse Speed x6 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=dVRhRzE_AkQ&feature=related
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    Části egyptské starověké Knihy mrtvých objevili vědci v muzeu v australském státě Queensland. Informoval o tom na webu deník Daily Mail. Po fragmentech svitku, který údajně obsahuje zaklínadla důležitá pro posmrtný život, pátrali sto let

    Objeveny zlomky Knihy mrtvých. S "návodem" pro posmrtný život? | Týden.cz
    http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/objeveny-zlomky-knihy-mrtvych-s-navodem-pro-posmrtny-zivot_232036.html
    KOKES
    KOKES --- ---
    SCHWEPZ: pche, to umím taky:-)
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    Francouzi naučili paviány číst. Ne však porozumět textu | Týden.cz
    http://www.tyden.cz/rubriky/veda/priroda/francouzi-naucili-paviany-cist-ne-vsak-porozumet-textu_231208.html
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    a pak budou konečně ze všech lidí panteisti :o)
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    RAGNAROK: No....ten titulek je hrozně zavádějící (nechci říct pičovina :) protože ten super-PC bude sbírat data, interpretace bude asi další proces.

    A o tom B*hu se moc nedozvíme...spíše něco takového, jako že je ten Kosmír (Universum) velmi dokonalé zjevení (epi-fenomenon) ....a že šlape jak švýcarské hodinky, ...takže to bude zase jednou taková vědecká kratofanie, tedy manifestace všepronikající oživující síly, projev moci a energie (-_-)
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    SCHWEPZ:
    A co na to chrestani a papezenci?
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    SCHWEPZ: fér. Jen aby to neskončilo u toho, že zase někdo potřeboval pro svoji mamutí firmu zakázku a zbytek půjde do kytek :)
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    Firma IBM chce spojit svůj superpočítač, jehož výkon bude převyšovat milión nejrychlejších současných PC, s rozsáhlou sítí pozemních radioteleskopů a studovat tak historii vesmíru od momentu jeho vzniku. Počátek realizace projektu nazvaného „Čtvereční kilometr“ (Square Kilometre Array – SKA) je naplánován na rok 2016. Do provozu bude uveden v roce 2024, přičemž náklady na jeho realizaci se odhadují na 1,3 až 1,5 miliardy eur.

    SKA dohlédne téměř na okraj vesmíru. Půjde o obrovský skok do minulosti, do doby, kdy byl vesmír ještě „v plenkách“. Astronomové chtějí zjistit, zda vesmír vznikl v důsledku Velkého třesku nebo jiným způsobem. A existuje-li skutečně někdo jako „Bůh – Stvořitel“ nebo zda se to podařilo i bez jeho přičinění. Vědci také doufají, že se jim podaří nalézt odpovědi na otázku, zda je ve vesmíru rozumný život.

    Za 12 let se dozvíme, zda existuje Bůh | Procproto.cz
    http://procproto.cz/objevy-2/za-12-let-se-dozvime-zda-existuje-buh/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam