LEXXA: Jen odskok k autům - u aut to není zdaleka tolik jako u Swatch Group, protože i když se koncern VW rozhodne, že Škodovka bude levnější než Volkswagen, stejně do ní nakonec dá třeba LED světla z Audi, protože Ford nebo Mazda je už mají a Superb konkuruje primárně jim a ne Passatu.
Stejně tak u Maserati silně pochybuju, že by byl "naschvál přiškrcený", spíš jde o to, že Maserati je gétéčko a klade větší důraz na komfort, takže ten motor musí být naladěný "klidněji" a tudíž nemůže mít takový výkon.
Hlavně obecně u aut to dražší skutečně má lepší technologie a umí věci, který to levnější neumí. Celej trh s hodinkama je o marketingu, brandech, pocitech atd., reálnej rozdíl mezi Rolexama za 250k a Seikama za 2,5k určitě je, ale neodpovídá ani zlomku cenovýho rozdílu. A tím víc jsou nápadný takovýhle praktiky.