• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?


    Pro nadsence a vlastniky krasavcu od nasich zapadnich sousedu :)
    rozbalit záhlaví
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    DYNK: Ke? to je tak tezky si nekoho do nemecka vzit, aby ti s nakupem pomohl? I tady na nyxu je spousta ochotnych lidi, kteri ti s nakupem/prepisem radi pomuzou nebo dokonce zapujci meric laku.
    FETF: TDIcek jsem ridil spoustu hlavne jako sluzebni treba s OII 1.9TDI PD 77kW jsem najel 30tkm a to je ten duvod proc to nesnasim...obecne jediiny prijemny traktorovy VW TDI je R5 85kW co se davala do A6 C4. Obecne je moc hezky, jak jsi "neutralni", ale ani tomu klukovi neporadis, jen placas nejaky dojmy, ale evidentne zadnou realnou zkusenost nemas...ale rozumim ze tvoje A3 v turbochrochtu od maminky je nejlepsi stroj na svete.

    FETF: Auto je to dobry, ale tohle konkretni (nechci mu kazit kseft) tak rozhodne nema 130tkm ale tak 260 tkm. Zadni uchazejici nivo tlumice stojej asi 30kkc daj se vymenit za obyc ale muze zadek trochu vic "lezet". Jinak je nepresne uvedeny, ze je cela hlinikova - pouze kapota a predni blatniky - zbytek normal ocel. Prevodovka je ZF5-HP24 u ktery se da jednoduse zjistit zda je ok nebo ne. Je to hodne rozsirenej automat - daval se treba do 5er E39 a 7er E38. To auto ma cenu vzhledem k nutnejm opravam podvozku tak 70-80kkc max. Tady z nyxu to stejny mel treba ID Futurak a je to fajn auto.

    DIGITALISMEK: za mne V8 s LPG...ja jezdim mezi 12-18 LPG. U LPG je jen problem ze se zapne az se motor trosku zahreje takze na 10km pojedes 3km na benzin. Jinak V8 se zahreje cca dvakrat rychleji ne R4. Jak jsem psal, dej si to do tabulky a spocitej veskery naklady at vis, co si dovolit muzes a co ne.

    FETF: jsem moc rad, ze nesouhlasis s mojim nazorem, ale od cloveka kterej si ani neumi spocitat TCO v nejakem casovem horizontu a porovnava zdechlej 130 konovej chrochtak s motorem to beru jako poklonu:)
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANASTAZIA: A koukal jsi jakou Audi s V8 za to kilo poridis? Zadna hitparada. Jinak rada divat se za hranice po autu za klio pro cloveka, kterej by tam jel jen kvuli tomu a autum sam nerozumi mi moc smysl nedava.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    FETF: Ja tuhle reakci taky cekal a napsal jsem, co jsem napsal, prave proto, ze ty zkusenosti mam. Jelikoz jsem mel auta v ruznem stavu rozkladu/znacek/ceny, tak si myslim, ze to dokazu realne vyhodnotit. Pokud mi neveris bo si myslis, ze placam blbosti, tak se klidne muzeme nekde sejit a pokecat a treba uznas, ze mam pravdu. Jinak vyber aut je obrobvskej, staci se podivat za hranice. Proc to vubec resit? Proc vyhazovat kilo za prumerny auto?
    FETF
    FETF --- ---
    ANASTAZIA: :))) jasne, ja neco takovyho cekal :))) ostatne je to tady plny ID co objeli zemekouli 120x minimalne a holt jsou movity na to aby si mohli poridit auto ktery stoji olitany trojnasobek toho co chtel ocividne investovat hoch dotazujici se na TDI A4 10-12 let starou, takze zase jsme mu moc nepomohli ze jo a vychazi nam z toho, ze by si mel vlastne poridit V6 nebo V8 v benzinu, tohle by si mel pamatovat kazdej blbec kterej se tu bude chtit zeptat ze jo :)) (ja teda souhlasim s 1.8T pro jeho potreby) Audi nedela jen A4 v nafte, to ne, ale podivej se kolik je realne k prodeji aut zrovna AUDI a co z toho je diesel a co benzin, ja bych rekl ze celkem nepomer ne? Podle toho co pises, tak ti asi nebude 25let :)) dal bych to asi nemichal, pze to nema smysl, ja te nechci presvedcovat a ty me urcite taky ne a tehle s prominutim blabolu je v auditkach o autech vic nez dost, takze si to muze nastudovat :))
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    FETF: tak aut jsem mel uz vic nez 30. Aktualne mam jako daily driver A8 4.2V8, VW Golf kterej mam od noveho 12 let, 8 let mam Audi Cabrio. Najeto mam cca 600tkm od smarta po maxi sprintera a nemyslim si ze jsem dobrej ridic. Vyber auta je jenom o tom si to dat do tabulky spocitat si to, prihodit par osobnich preferenci. Kdyz najedes 7tkm rocne tak si muzes prakticky koupit cokoliv - problem je ze vsichni videj nafttu jakoze to zere prd/jede to jako pica/ najede dva miliony na longlajf...treba A4 mi z portfolka audi prijde ta nejhorsi volba. Kdyz uz tak s 1.8T nebo s 3.0V6 ale bohuze na 7tkm bych si koupil V8 v A6/A8 protoze to je Takovej rozdil ze v tu chvily neni zadnej argument proc cokoliv horsiho:) jsem proti nafte zaujatej protoze jinde nez v dodavce nebo v w126 na hydrulickej olej jsem pro ni nenasel zadnej rozumnej duvod. Moje rada smeruje k tomu ze Audi nedela jen A4 v hadru a nedela jen TDI. Jde o to aby si mel rohlik na xichte i kdyz jedes do prace, jinak si muzes koupit klidne felici ktera te taky odveze z bodu A do bodu B.
    FETF
    FETF --- ---
    ANASTAZIA: Nedava smysl tobe, jemu treba jo, tak mu to nevyvracejte. Jen je potreba se pripravit na mozny scenare oprav. Obecne nevole vuci nafte je na internetu znama vec :)) v realu tech aut jezdi mraky. Jeste jsem tu nevidel jeden kladnej nebo neutralni nazor na takovy auto, vzdycky se diskuze repspektive odpovedi na dotaz stoci k tomu, ze se vyber vyvraci a pak ve finale doporucuje jiny auto s motorizaci, ktera ocividne nedava smysl zase jemu. A korunuje se to tim, ze tohle jelo takhle a jeste to bylo ke vsemu vlastne pujceny. Je to tu holt samej specialista, kterej vlastnil min 20 aut a s kazdym najel 100tis km aby mohl realne soudit poruchovost. Osobne nemam nic proti benzinu a ani nafte, vyber je taky o pocitu, pro normalniho cloveka :)))
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    FETF: 1.9tdi fakt nedava smysl. Nejhorsi je jak to jede jen v omezenym pasmu otacek a furt mas ze zvuku motoru pocit jako by to bylo rozbity...
    FETF
    FETF --- ---
    ANASTAZIA: Quttro to je asi neco z kfc ne? :D jinak 96kw se v quattru taky delalo. Za 10km se nafta ohreje na provozni teplotu pokud se bavime o teplote vody. Jinak souhlas, kvuli 15-20tkm bych naftu taky nevolil.
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    E430 je volba moje
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    BACCARA: posledni ctyrmatici ktera me docela bavila byl leliczuv kombicek e420 ale porad tech 300kg oproti A8/S6 to dost srazi...
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    ANASTAZIA: jsem jinej :)
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    BACCARA: vim ale ty auta jsou takovy "jiny" jako quttro si lip uzijes...
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    DYNK: i tak se ti do 20tkm dehtacek nevyplati...
    DYNK
    DYNK --- ---
    DIGITALISMEK: tam ti pred tou sedmickou vypadla nejaka cislovka, ne?:) Kdyz pocitam, ze z prace a do prace najedes rocne cca 4500, tak ti na vikendy zbyva 2500km. I kdybys o vikendu nekam jel jen jednou mesicne, tak to mas sto kilaku tam a sto zpatky.. to nedojedes ani z Prahy do Hradce.
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    ANASTAZIA: MB má čtyřkolky furtovy
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    DIGITALISMEK: jeste prozradim ze jeden z hlavnich duvodu pro audi je quttro coz tohle nema...mozna bych se bejt tebou podival po BMW nebo MB pokud ctyrkolka neni duvod nakupu...
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    DIGITALISMEK: jo na 2.5tdi uplne zapomen...nejporuchovejsi "nove" TDI
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    DIGITALISMEK: nejmene nachylny je benzin. Za 10km se ti nafta ani nehreje a pujde brzo do kytek. A musi to bejt A4? Musi to bejt zdechla nafta? Jako celkove mi tvuj koncept nedava smysl.
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    DIGITALISMEK: tak to bych koupil 12valec :)
    DIGITALISMEK
    DIGITALISMEK --- ---
    denně jedu do práce 10km a 10 km zpátky a víkendy dálky, přibližně 7tis ročně.
    DIGITALISMEK
    DIGITALISMEK --- ---
    B6 se dělají, ale pouze v Audi A4 1.9 TDI PD 74kW
    Audi A4 1.9 TDI PD 85kW
    Audi A4 1.9 TDI PD 96kW
    Audi A4 2.5 TDI 110kW
    Audi A4 2.5 TDI 114kW
    Audi A4 2.5 TDI 120kW
    Audi A4 2.5 TDI 132kW
    tak jaký je nejméně náchylný, ale výkonný? :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam