• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?


    Pro nadsence a vlastniky krasavcu od nasich zapadnich sousedu :)
    rozbalit záhlaví
    CESKI
    CESKI --- ---
    GULAZ: Jinak si to parkrat vyzkousis a mas v noze přesně ten okamžik kdy to sepne.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    ANASTAZIA: asi bych se potreboval svezt v necem novym. nejnovesi byla OII 120kW benzin a BMW E87 116i.

    taky mam quattro a je pravda, ze kdyz se s nim dostanes do smyku, tak uz asi nepomuze nic:)
    Ale treba u zadokolky to vyslapnuti spojky pomuze dost (vlastni zkusenost)
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    ROSTA6:
    CESKI: sorry, myslel jsem na P, nejsem v tech automatech zbejhlej:) Proste zapomenes "vyradit" a pustis brzdu.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    GULAZ: rozumim ze 30 let starej 4q automat je pomalej ale 5q TT a vejs jsou vpohode. Kdyz potrebuju predjizdet tak jen proslapnu na kickdown a vystrelim. Zadnej S rezim nemam TT se od tebe uci jakej mas styl jizdy pripadne se daj na RJ automatu nastavit adaptace podle toho jak chces aby se to chovalo. Kdyz chci vystrelit rychle ze zatacky tak s quattrem nemusim podrazovat pripadne to resi zase kickdown...

    Ad smyk...muzes vyradit na N...nicmene kdyz dostanes s quattrem smyk tak uz je to vlastne uplne jedno :)


    MATES3DS: a jak ti funguje KE-Jetronik?
    MATES3DS
    MATES3DS --- ---
    EMENEMS: ja kupuju stary poctivy vozy.a vim ze si na tom vsechno opravim. Kdo z vas se muze chlubit s nakladama do 10 000kc včetně nakupni ceny rocne. Palivo nepocitam.. 1,50 kc/km je s plynem a motorem 2,3 L směšná částka
    CESKI
    CESKI --- ---
    ROSTA6: N řadím pouze v pneuservisu, aby mohli popojet. :) nedokážu si, přesně jak píšeš, představit situaci, kdy při ochodu z auta dám N místo P.
    ROSTA6
    ROSTA6 --- ---
    GULAZ: 1) asi jsem úplně nepochopil situaci. Ale to chce hodně umění zařadit P místo N pri odchodu z auta.
    2) naftovy sedan není mx-5, pro tyhle situace to ma kupu elektronických systému snad ne ?
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    LOJZAK:
    v cem je presne bezpecnejsi? je nekolik situaci, kde to je naopak:
    1) zapomenes preradis na N a auto se ti "necekane" rozjede. U manualu ti maximalne kousek poskoci a chcipne.
    2) Pri naledi/mokru, kdyz vjedes rychle do zatacky a dostanes smyk, tak vyslapnes spojku a kola se ti v 90% pripadu zase "chytnou" a ty to nejak ukocirujes, kdezto v automatu jsou kola furt pripojeny.

    ANASTAZIA:
    jezdit s nim mesic se mi asi nepostesti.
    Me na automatu sere hlavne to, ze nad tim nemas absolutni kontrolu a to zpozdeni. V manualu si podradim pred zatackou, kdyz vim, ze z ni potrebuju rychle vyjet. Podradim si, kdyz vim, ze za par sekund budu predjizdet a vim, ze v tu chvili mam natlakovany turbo a jakmile slapnu na plyn, tak vystrelim. To ti automat v normalnim rezimu neudela.
    Samozrejme pokud jedes "padla", tak zrovna tyhle dve situace odpadaj, ale to co jsem psal LOJZAKovi zustava.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    GULAZ: zkus s automatematem jezdit aspon mesic a pak te zacne kvedlani klackem fakt stvat. Automat dava smysl v podstate ve vsem...prodal jsem tu na nyxu OI combi 1.6 s ag04 coz je starsi automat a opravdu to melo horsi dynamiku, ale z jizdy otravnou skodovkou to udela neutralni povoz kterej te vklidu odveze z bodu a do bodu b. Ja si jen myslim, ze cesi si na automaty jeste nezvykli a v kazdodenni prazsky zacpe to je super pomocnik a kdyz mas tiptronic nebo padla pod volantem tak si to uzijes i na okreskach.
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    GULAZ: tak hlavne ta jizda s automatem je bezpecnejsi . lepe se rozjizdi do kopce a je prote vice frendly...
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    LOJZAK: no nevim. ridil jsem tri automaty, 2xBMW a Skodovku a rad zustanu u manualu. Radit mi nevadi, naopak me to bavi.
    IMHO automat ma smysl od 200kW vejs...
    EMENEMS
    EMENEMS --- ---
    MATES3DS: Nebo spis jak neco koupil za 100 a dalsich 50 do toho nacpal ale s tim uz se nepochlubi
    MATES3DS
    MATES3DS --- ---
    Lidi nechte ho koupit ci chce pak o tom napise,jak je to luxusni vuz.
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    DIGITALISMEK: jednou sednes do automatu a uz nebudes chtit nic jineho :)
    DIGITALISMEK
    DIGITALISMEK --- ---
    MRDAC_BEDEN: fakt krásná, ale chybí mi tam ten plyn a rád bych manuál..
    EMENEMS
    EMENEMS --- ---
    ANASTAZIA: Mam octavku 1.8l v benzinu s turbem zatim pul roku a uz bych do dieselu nesel. I kdyz audina a6 v 2,5l tdi 132kw nebyla taky vubec spatna (mel jsem ji 2 roky a najezd s ni 60t km)
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    DYNK: ostrava vs drazdany vs norimberk neni to jedno kdyz to auto chces? V nemecku je vetsi vyber a ochotni nyxaci jezdej i zadarmo:)

    FETF: clovek musi vlastnit auto aby mel relevantni nazor? Je 30tkm s TDI(ktere bylo firemni) malo abych nasel nejakou zazracnou magickou vlastnost ktera vykompenzuje to ze se to klepe ja drahej pes, ma zvuk jako kdyz to za 5 min zemre a me osviti a najednou bud chtit dehet? ano 30 aut jsem vlastnil z toho nafta byla Ford Orion 1.6D 1988, to bylo na vejsce bezva pac za 100kc jsem jezdil celej tejden, druhe vozidlo byl VW LT 2.4 R6 55kw. Pak uz nebyl duvod cokoliv s naftou vlastnit. Prijed na kafe&kary, milerad si pokecam a necham ukazat o co prichazim kdyz nevlastnim naftacka...
    FETF
    FETF --- ---
    ANASTAZIA: Jo no co taky cekat jinyho nez urazky vid :)) maminka no, presne tak, kapnul si na to ty strejdo. Mas uplnou pravdu. Moje otazka znela kolik aut si mel v nafte kdyz si jich "mel" pres 30. Pochopil jsem to tak, ze si je vsechny vlastnil a asi nevlastnil. Klukovi neporadim jak rikas, ty taky ne. Tak to tady zabal muzes se jit bavit vedle do auditka s lidma se kterejma si prece rozumis a nemusime to tady zasirat vylevama, moudrejsi prece ustoupi ne :)) ja tvuj nazor respektoval a nepopiral jsem ho to je asi tak vsechno, dokonce jsem s tebou i souhlasil (1.8T aby ses chytil) :)))
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANASTAZIA: Tezky to neni, jen predpokladam, ze i ochotni nyxaci si sveho casu ceni a proto mi prijde nesmysl s takhke malym rozpoctem jet takovou dalku a jeste platit nekomu celej den jeho casu.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    DYNK: Ke? to je tak tezky si nekoho do nemecka vzit, aby ti s nakupem pomohl? I tady na nyxu je spousta ochotnych lidi, kteri ti s nakupem/prepisem radi pomuzou nebo dokonce zapujci meric laku.
    FETF: TDIcek jsem ridil spoustu hlavne jako sluzebni treba s OII 1.9TDI PD 77kW jsem najel 30tkm a to je ten duvod proc to nesnasim...obecne jediiny prijemny traktorovy VW TDI je R5 85kW co se davala do A6 C4. Obecne je moc hezky, jak jsi "neutralni", ale ani tomu klukovi neporadis, jen placas nejaky dojmy, ale evidentne zadnou realnou zkusenost nemas...ale rozumim ze tvoje A3 v turbochrochtu od maminky je nejlepsi stroj na svete.

    FETF: Auto je to dobry, ale tohle konkretni (nechci mu kazit kseft) tak rozhodne nema 130tkm ale tak 260 tkm. Zadni uchazejici nivo tlumice stojej asi 30kkc daj se vymenit za obyc ale muze zadek trochu vic "lezet". Jinak je nepresne uvedeny, ze je cela hlinikova - pouze kapota a predni blatniky - zbytek normal ocel. Prevodovka je ZF5-HP24 u ktery se da jednoduse zjistit zda je ok nebo ne. Je to hodne rozsirenej automat - daval se treba do 5er E39 a 7er E38. To auto ma cenu vzhledem k nutnejm opravam podvozku tak 70-80kkc max. Tady z nyxu to stejny mel treba ID Futurak a je to fajn auto.

    DIGITALISMEK: za mne V8 s LPG...ja jezdim mezi 12-18 LPG. U LPG je jen problem ze se zapne az se motor trosku zahreje takze na 10km pojedes 3km na benzin. Jinak V8 se zahreje cca dvakrat rychleji ne R4. Jak jsem psal, dej si to do tabulky a spocitej veskery naklady at vis, co si dovolit muzes a co ne.

    FETF: jsem moc rad, ze nesouhlasis s mojim nazorem, ale od cloveka kterej si ani neumi spocitat TCO v nejakem casovem horizontu a porovnava zdechlej 130 konovej chrochtak s motorem to beru jako poklonu:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam