• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    Nejprve je potreba zkontrolovat hladinu oleje.
    Jak zkontrolovat stav oleje? - Oleje.cz
    https://www.oleje.cz/clanek/Jak-zkontrolovat-stav-oleje-
    BARUSSS
    BARUSSS --- ---
    teď má najeto 94tis
    BARUSSS
    BARUSSS --- ---
    to je poslední záznam v servisní knížce

    BARUSSS
    BARUSSS --- ---
    MRDAC_BEDEN:kontrolka je oranžová, jsou pod ní vlnky a napsáno MIN

    takže teda mám jen dolít olej a čau ? :D
    STEVIE
    STEVIE --- ---
    DUB: Ted jsem to delal na VW v autoservis Petrik v Chuchli a spokojenost.
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    BARUSSS: Jestli je kontrolka cervena, znamena to ze je malo oleje a urcite bych s tim nejezdil, protoze muzes zadrit motor, coz v lepsim pripade znamea skodu nizsich desitek tisic. Pokud je kontrolka oranzova, muze signalizovat uplynuti servisniho intervalu a bezhlavym dolitim bys zlikvidovala katalizator.
    Takze zkontroluj hladinu oleje, je potreba, aby auto stalo narovine alespon pul hodiny po vypnuti motoru.

    Na samotnem doliti oleje uz neni nic sloziteho ;) https://imgur.com/gallery/gpALGIH
    WYMA
    WYMA --- ---
    tvl, žena v nesnázích, a vy tady něco vyprávíte o manuálu :)))

    BARUSSS: pokud ta kontrolka není červená, tak se zase tak moc extra nic neděje. chce to dolejt co nejdříve (ne za měsíc), ale na pumpu nebo do servisu můžeš s klidem vyrazit.
    VOY
    VOY --- ---
    BARUSSS: Jakmile sviti uz ta kontrolka tak bych se neptal jak daleko jeste muzu jet, ale kde je nejblizsi pumpa. Myslim, ze tam je jeste nejaka cervena kontrolka, kdyz uz by s tim clovek snad nemel jet vubec (co jsem tak pochytil kdyz se mi rozsvitila ta cervena ;), ale potencialni skoda je tak velka, ze bych asi radeji nejezdil dokud tam aspon litr nenaleju.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    BARUSSS: lol...hele hlavne s tim nikam nejezdi at to nezadres. Kup si olej dle specifikace v manualu nebo co mas na samolepce v motorovym prostoru a dolej. Tady je manual https://youtu.be/Vjhj3d7Yutk
    BARUSSS
    BARUSSS --- ---
    Ahoj, poraďte mi prosím. Dnes se mi rozsvítila kontrolky motorového oleje, že je tam min hladina. Kolik ještě můžu najet km ? A nechtěl byste mi ho někdo dolít ? Praha 4 :D
    DUB
    DUB --- ---
    VOY: A prej musis sehnat crack nebo zaplatit, on to cracknul- scanmaster
    DUB
    DUB --- ---
    VOY: To je kolegy, zeptam se ho zejtra co to je ale myslim ze to neni ani poloprofi, naka basic.
    VOY
    VOY --- ---
    DUB: BTW ten software co mas je free nebo lze neco s databazi chyb sehnat pouze komercne?
    DUB
    DUB --- ---
    rad bych to nechal spis vymenit, nez uplne vyradit .)
    DUB
    DUB --- ---
    cau, je tu nekdo kdo si nechaval menit EGR ventil a doporucil mi nakej dobrej a ne nesmyslne drahej servis? jde o motor 3.0tdi 176kw, pry je potreba pak jeste neco nastavit v ridici jednotce po vymene.
    rozsvitila se mi kontrolka motoru (mil) a vyskocila tam chyba P0401 http://resizeimage.net/viewimg/SFBf1CzgKROp2XEU/IZDuM/chyba.jpg
    SOUL
    SOUL --- ---
    Krásný den! Mám A6 competition, a dočetl jsem se, že v režimu Boost dojde krátkodobě k nárustu vykonu ještě o nejakých 20hp.

    Poradíte mi, zda se to někde zapíná, nebo je to automatická funkce nebo co? Nějak jsem to nenašel :)

    Díky!
    DREVAK257
    DREVAK257 --- ---
    Zdravím. Potřeboval bych poradit. U Audi A3 2005 prasklo lanko u stahovačky oken u řidiče, tak jsem koupil nový, vyměnil a okno nahoru šlo ztuha. Vždycky se jednou, dvakrát seklo a začalo se spouštět zpět dolu. Tak jsem to párkrát rozebral, zkontroloval uchycení, promazal a nakonec začalo fungovat tak jak má. Akorát teď se mi třeba jednou za 10 vysunutí, zasunutí buď sekne uprostřed (když ho nenechám sjet až dolu), nebo když ho nechám, tak se dole sekne úplně a nahoru ho dostanu zas až po x pokusech. Vždycky tak cukne nahoru o 3mm a zase se vrátí, a pak chvíli nereaguje vůbec. Díky moc za tipy!
    VOY
    VOY --- ---
    ENKIE: Nakonec jsem tu skrin do auta nacpal, ale koupil jsem si ten pas, kterym se daji dvere udrzet zavrene a na nejakou kratsi vzdalenost bych se to nebal pouzit. V mem pripade to bylo asi kilometr vzdusnou carou, takze riziko minimalni.

    Tempomat je vcelku jednoducha uprava, staci koupit sadu s packou a novym plastem pod volant a cely to aktivovat. Nekdo kdo to uz delal by nemel nic pokazit. Dokonce jsem byl nalomeny, ze bych poridil radeji neco jinyho s adaptivnim tempomatem, ale nakonec jsem to zavrhnul - u pristiho auta to ale rozhodne bude klicovy kriterium. Ze svych 15 tisic km rocne najedu prevaznou vetsinou na dalnici Praha-Berlin a nekdy me z toho dost boli noha plus unavuje drzet konstantni rychlost. Investovat par tisicovek do toho, abych mohl jet vic v klidu mi za to rozhodne stoji, i kdyz obyc tempomat ma i svoje stinny stranky.
    ENKIE
    ENKIE --- ---
    VOY: Ale kazdopadne se zkus zeptat tady: https://audiklub.cz/forum
    ENKIE
    ENKIE --- ---
    VOY: Ja mam 8P1 tridverak a bylo by mi ho lito, takhle riskovat poniceny auto nebo nehodu, pokuty atd. Lepsi si pro tyhle prilezitosti pujcit dodavku nebo prives. Staci na to prece normalni B ridicak. Co se tyce tempomatu, ja bych se na upravy tohoto typu (ovladani, rizeni) radeji vykaslal. Tohle bude nejspis tempomat bez radaru a ten je dobrej tak pro ridice nakladaku nebo autobusu, kteri se po dalnici potrebuji sinout hodiny v kuse stejnou rychlosti. Stary auto je lepsi brat takovy, jaky je, jinak s nim clovek nebude nikdy spokojenej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam