• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MARCELLEKavárny
    TESKERA
    TESKERA --- ---
    Latté art, umění kreslení do kávy – Novinky.cz
    http://www.novinky.cz/koktejl/250874-latte-art-umeni-kresleni-do-kavy.html?ref=ostatni-clanky

omlouvam se Terezce za pripadnou nechtenou reklamu, ale musela jsem .o)
    KORNELIE
    KORNELIE --- ---
    Ahoj, nějaký tipy kam na kavárnu (kromě Inkognita) v Plzni?
    Přes týden tam studuju a zatím jsem si ještě nenašla nějakou tu svojí základnu (jako dřív pražský Indigo/Jericho/obě Rybky/Kávorna apod..). Zn. kuřácká!.))
    BLACK_ONYX
    BLACK_ONYX --- ---
    JAKOUBEK: a ta GS3 s profilaci tlaku:) nedávno dokonce přivezli první stradu.
    JAKOUBEK
    JAKOUBEK --- ---
    Za mne jen maly tip na dobrou kavu z Vrsovic. Mezi zastavkymi Krymska a Krymska jsem si onehda ukratil cekani na tramvaj cestou z tiskarny v malem kramku s priznacnym nazvem Prague Coffee House (znalci jiste znaji)... na stojaka jsem lupnul jedno paradni espresso, se slecnou dal rec o problematice keramickych kamenu v japonskych rucnich mlyncich a den byl opet o neco snesitelnejsi .)

JURDA
    JURDA --- ---
    najít v praze kavárnu to je pohodička, ale poradí někdo kavárnu v liberci? Nevim jestli se o tom tady někdo zmiňoval...
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    PETGRIDUS: tak jsem kolibku zas vzal na milost http://www.placky.net/cafekolibka/ zmenili se tam myslim provozni a vypada to vic k svetu
    FRUITS
    FRUITS --- ---
    CARIBOO: Zrovna sedím právě v biooku na letný, kde je pro rozvalení se v gauči ideální prostředí.
    MANICCA
    MANICCA --- ---
    DILDOO007: vyplati se tam z kruhace kousek popojet :) http://www.cafegirafe.cz/
    CARIBOO
    CARIBOO --- ---
    Neporadili byste prosím v Praze (pokud možno někde v /poblíž centra) kavárnu s gaučema a křesílkama, kde se člověk může tak příjemně rozvalit? Díky!
    FRUITS
    FRUITS --- ---