• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHINQUISITOR - česká středověká RPG hra




    In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti


    www.INQUISITOR.cz



    V roli středověkého vyšetřovatele vás zavede do pochmurného světa plného hereze, zrady a pekelného nebezpečí. Budete pátrat po pachatelích obludných zločinů, setkáte se s mnoha lstivými protivníky a strhne vás vír mocného spiknutí, které usiluje o rozvrácení všeho, na čem prastará Říše po tisíc let spočívala. Prozkoumejte pochmurný herní svět prostřednictvím jednoho ze tří hlavních charakterů a objevte veškeré jeho taje. Budujte si pověst neohroženého inkvizitora a lovce čarodějnic, plňte desítky vedlejších úkolů a rozvíjejte své schopnosti a dovednosti, se kterými budete čelit stále mocnějším a nebezpečnějším protivníkům.
    A hlavně si pamatujte – vše, co učiníte, bude záležet jenom na vás!

    ...více na nástěnce (Tips & tricks, troubleshootings, links...)

    Update 1.03 http://www.inquisitor.cz/download/update-1.10

    Fórum - http://www.inquisitor.hostzi.com


    rozbalit záhlaví
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CYBERWOLF: spravny urednik se boji fitka jak cert krize - potkas ho spis v prilehle kavarne nebo hospudce, kde si nici obehovy system a srdce popijenim a pokurovanim doutniku ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: treba tak, ze zatim co ourada chodi denne po praci do fitka bude v daleko lepsi kondici, nez delnik, co ma dlouhodobym pretezovanim znicene klouby a plotynky? :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CYBERWOLF: omezeni vychazej z povolani... delnik, kterej denne maka na stavbe bude mit taky asi ponekud jinou fyzicku, nez urednik, co sedi celej tejden v kanclu ;-)))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: diky. Uprime receno, trochu me mrzi, ze takova omezeni vubec existuji.
    CROM
    CROM --- ---
    v novem patchi u popisu jednotlivych vlastnosti je uz napsano, kdo muze dosahnout jakeho levelu...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Mel bych takovy dotaz: zjistil jsem, ze s knezem nemuzu zvednout boj na blizko na vic jak 10 (podobne boj ve zbroji). Nikde jsem ale nenasel, ze by mely mit postavy nektere vlastnosti nejak omezene. Jestli je to spravne, kde se da zjistit, co ma ktera postava jako max?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Update na verzi 1.01
    http://www.inquisitor.cz/download/update-1.01

    Tento update zahrnuje zejména následující opravy:
    1) pád aplikace v arcibiskuspském podzemí
    2) chybějící grafika pro jednoručním řemdih u kněze
    3) oprava některých chyb v dialozích
    4) nové pravidlo pro paralyzaci
    5) úprava kouzla Sabat
    6) úprava popisu některých společných dovedností
    7) Potvrzení změny rozlišení pomocí klávesy Enter
    8) pád aplikace při smrti vedlejší postavy v průběhu načítání nové úrovně
    9) oprava chyby u magického předmětu Gabrielova přilba
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CROM: A bude mi uz fungovat michani lektvaru? :-( At delam co delam (a delam to podle pdf na dvd) tak sem nic nenamichal a mam alchymii na 11
    CROM
    CROM --- ---
    ALL> http://www.inquisitor.cz/download/update-1.01 - novy patch1.01, ktery opravuje mnohe z toho, co tady bylo diskutovano.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Recenze @ CzechGamer.com PC HRY RECENZE FREE VIDEO
    http://www.czechgamer.com/recenze/296/inquisitor.html
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: Tak pak tam asi musi byt neco spatne, protoze Slovo moci mi proslo pokazde a to i kdyz jsem mel dovednost vyslovene malou (4, mozna mene kdyz jsem s tim zacal). Opravdu se mi jeste nestalo, ze by tohle kouzlo nevyslo.
    CROM
    CROM --- ---
    vyslednou pravdepodobnost seslani kouzla (pruchodnost) nijak nezjistis. Kouzla jsou nastavena tak, aby byl vyvazen jejich ucinek, mana a pravdepodobnost seslani (pruchodnost). Vzdy vsak plati, ze cim vyssi skill, tim vyssi vysledna pruchodnost kouzel z daneho magickeho oboru.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: aha, tak doufam, ze sem ji tim ustavicnym oteviranim a zaviranim nepokazil:) Diky.

    Co se tyka tech kouzel, tak da se nejak logicky odvodit, na koho co bude nebo nebude fungovat? Treba proc Inkvizicni magie ma tak polovicni pruchodnost na vsechno, s cim jsem se doposud setkal a slovo moci z magie zazraku projde pokazde (zatimco kobilky z te same skatulky projdou tak v 3/4 pripadu a navrch maji psanou pruchodnost o 5% vyssi)

    Jde mi o to, jak se v tom mam vubec zorientovat - slotu je malo a nasazet si tam vsechna kouzla a postupne zkouset to moc nejde :)
    CROM
    CROM --- ---
    pruchodnost funguje tak, ze zakladni pruchodnost se modifikuje podle toho, na koho kouzlo sesilas. Je to pomerne slozity vzorec, ktery bere v uvahu tvuj skill, level protivnika, jeho magickou odolnost a jine veliciny. To, co je v popisu kouzla, je vzdy zakladni pruchodnost.

    Pokud jde o kryptu v na mestskem hrbitove, tak ta lebka (paka) otevira dvere do mistnosti s nemrtvym biskupem Herbertiem, ktery je potreba pro povysovaci quest...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Mimochodem, muzete mi prosim vysvetlit, jak je to s tou pruchodnosti kouzel? Treba Otevri rany (nebo jak to je) ma 100% a projde tak v polovine pripadu, kdezto Mocne slovo ma asi 60% a projde vzdycky...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    SVORO: Taky jsem na to narazil (nejdriv jsem si rikal, ze s tou odpovedi Hmm... je to schvalne, a ze se paladin jenom nejak zasek, ale po 10. pokusu uz jsem si to nemyslel) Zaplat panbuh za autosave u pred dialogem:)

    YNOR: Je tam dalsi tajna chodba - ale hleda se blbe, nasel jsem az druhy vychod potom, co jsem prelevitoval :)

    Jinak jsem ztravil vikend prevazne mlacenim potvor a musim rict, ze me to zacinalo docela otravovat. Jak jsem se ale dostaval hloubeji do dolu, tak se objevila rada zajimavych veci (a lidi/skretu). Taky se tim vyresila ma tiziva ekonomicka situace a s tim souvisejici nedostatek lektvaru (kterych mam ted plny batoh).

    Co me trochu stve, ze s urovni se snizuji odmeny za povrazdene potvory, protoze jsem mel zrejme pred dolem vycistit jine oblasti. Ted jsem si nahonil urovne na skretech a za trolly dostavam jenom almuznu (o zombicich nemluvim)

    Jinak co se tyka hrbitova a krypty, tak jsem tam narazil na jakousi zazdenou lebku, se kterou kdyz hnu, objevi se dva kostlivci s luky - pokazde. Je v krypte jeste neco, kvuli cemu by stalo za to se ji zabyvat?

    Nakonec bych jeste vznesl takovy navrh, jestli by nebylo mozne v nejakem patchy zavest mizeni mrtvol - jak se objevuji nove potvory, tak v nekterych frekventovanych usecich neni kam slapnout (kdyz jsem nemel na lektvary, furt jsem lital do mesta a cestou vzdycky povrazdil par dalsich potvor...takze treba v okoli dolu se dost mozna uz nevali stovky, ale mozna uz pres tisic mrtvol). Mozna by se tim usetril cas pri nahravani, pamet a tak vubec:)
    SVORO
    SVORO --- ---
    CROM: Mno ta mrtvola již byla použita jako předmět doličný, u soudního řízení, proto se ptám.

    Jinak ten slastnej pocit tý pochodně u hranice.... MUHWAHWAHHAHAA....
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CROM: Az na to, ze zabira hromadu mista

    btw zabil sem kdesi v podzemi nejakyho ozivlyho barona, ale nikoho to moc netankuje. Jediny co sem z toho mel bylo 500 expu za kliknuti na kriz :-( Jo a smatlam s rozlamanou dykou, kterou jsem chtel ukazat kovari, ze by mi rekl kdo si ji nechal udelat, popripade opravil a nic. Takze po rozhovoru se soudcem jsem skoncil :-/
    CROM
    CROM --- ---
    peníze si šetři, budou potřeba :-) a mrtvola je předmět doličný, bude taky potřeba :-)
    SVORO
    SVORO --- ---
    PHOW_SAATCH: :) Ještě mě napadlo tam dám koně či stáje nikde jsem žádnýho neviděl :) by urychlil cestovaní po mapě (lokaci) protože skoro vždy se začíná u prostřed až na pár vyjímek... Jinak mě rozbil ten spor s tou Huntovic služkou :D v druhým aktu :))
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SVORO: to jsou napady ;-)))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam