• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COSMIC_MONCHIPSYCHEDELICKÁ KAVÁRNA U STRÝČKA HALLUCINOGENA k tanci a poslechu hraji Bandcamp, Beatport, Ektoplazm a dalsi :)

dodrzujte prosim 2 podmínky:

- drzte se prosim tematu
    - odkazy prosim jen k legalnimu stahnuti / koupi

rozbalit záhlaví
    PSYLA
    PSYLA --- ---
    MILUCH: tak jsem rad, ze si vzal me rady k srdci a neco s tim udelal..kdyz uz teda ma tu potrebu hrat:)
    MILUCH
    MILUCH --- ---
    ondro máš plus za to že si dal plus :)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    COSMIC_MONCHI: no, moc to neprožívám.. jsem skutečně začátečník, celý první rok pokusů (vč. letní zvěře) byl dost amatérský... teprve poslední pokusy se dvěma externíma zvukovkama a novou verzí softu ze kterýho hraju za něco stojej...
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    XCHAOS: uz jsem to poslal na psytrance.cz, ale jeste te klidne zaradime :)
    EJCZKA
    EJCZKA --- ---
    Na pátek 8.2. 2013 si Otrozona společně s Polyhedrou připravily progressive & psytrance akci v pražském klubu Chapeau Rouge se srbským projektem Side Winder vydávajícím na Ovnimoon a J00F records. Z Polska přijede též zahrát dj Styropian. Pokud již netrpělivě očekáváte hudební menu servírované během rána a dopoledne na open air festivalech, Prostor Undeground v klubu Chapeau Rouge bude tím pravým místem, kde si dát letošní předkrm.

[ SCARLET APOSTLES w/ SIDE WINDER LIVE /SERBIA / partyparty / 8.2.2013 / CR - Praha - Chapeau Rouge ]

XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    COSMIC_MONCHI: sím, sím... občas někde hraju, a letos chci zkusit přes léto hrát i častěji... :-)
    DANCE_GIRL
    DANCE_GIRL --- ---
    STARF: ANO, ANO, ANO! Chceme další lekci duchovního osvícení od mistra nejpovolanějšího!
    STARF
    STARF --- ---
    INK_FLO: kdyby se ti nahodou jeste nekdy v blizke dobe zjevil opet Shantiboy108, optej se ho prosim, jestli nema na leto v planu vzdalit se z asramu