• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HIJACKERCompany of Heroes -- Nejlepší RTS všech dob
    Topic o Company of Heroes - Opposing Fronts - Tales of Valor
    Rady & tipy & novinky a kecy kolem...
    rozbalit záhlaví
    SALAM
    SALAM --- ---
    AYLIK: to som nikdy netvrdil, povedal by som ze momentalne na tom budu najlepsie, to mas recht.
    Tvrdim ze cela zmena na ich strane je urobit z nepouzitelneho /zbytocneho nieco na co sa oplati vobec klikat, ked si to okolnosti pytaju.

    K celkovemu balancu to mozno neprospieva, ale to sa neriesi tak ze oponentovi ponecham jednotku 5 superherov. s bazukami
    AYLIK
    AYLIK --- ---
    SALAM:
    no uplne se mi z toho chce brecet, jaky jsou nemci chudaci a jak maj slaby jednotky, hlavne wehrmatch :-D
    AYLIK
    AYLIK --- ---
    ale ono je to stejny aj v ostatnich mapach, nemusim mit spamy rangers, stacej dva squady a manpower brutalne klesa, tim padem neni na jiny jednotky a nez se clovek pres vsechny ty budovy dostane u amiku k tankum, tak je davno po nem..
    vcera jsem zkousel automatch 2v2 a k tankum se v podstate nedostanu, protoze na to nejsou zdroje a nemci je uz pritom davno maj..
    proste ten patch to dost rozhodil a je to nevyvazeny a az za chvili nebudou chtit lidi hrat za amiky, tak nevim proti komu budete hrat :-)
    SALAM
    SALAM --- ---
    Ad Lame Axis noobs vs. poor nerfed American Heroes:

    Imho kazdy dostal tolko, kolko si zasluzil, nebudem riesit svate vojny, akurat ti poviem ako ktora jednotka vyzera z mojho pohladu.

    Commandos - Brit 2x klikne > vysledok: doprostred skupiny dvoch knight cross holderov pristane glider, ktorych cca 1-2 zfleku zabije svojim landingom, z toho vyskoci jednotka ktora ma prakticky najlepsi antiinfantry dmgps = instant kill zostavajucich kch, prakticky bez moznosti zachrany / v pripade ze by jej nieco hrozilo ma moznost sa okamzite cloaknut... balanced??

    Volks > mp44 doteraz nepouzitelna, zbytocne vyhodenych 50 ammunition.
    Zmenilo sa na nej akurat to ze na strednu vzdialenost dava celkom znesitelny substantial dmg, ziadne orgie a'la stg, tj. aj v pokrocilejsej hre su pouzitelni ako antiinfantry, v pripade ze tych 50 amma obetujem. 'Brutalnych' by som z nich ale nerobil, stale zdaleka nie tak brutalne ako BAR/sten/tommies

    Stug > znova, do patchu nepouzitelny, vdaka uber-pomalemu kanonu dal sa circle-strafnut prakticky cimkolvek.
    zmena je to, ze zpredu ustoji viac o cca ranu naviac z ATkanona, a vacsina subojov nevyzera tak, ze enemy kruzi a pomaly ale isto stug rozbija, zakym ten tancuje na mieste / bez jedineho vystrelu chcipa. 50 fuel za toto??

    Rangers??? no comment.
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: sorry, ale snad nechces hodnotit balance patchu podla toho ako sa hra 'V mapach 4v4 typu montalrgis region' kde tempo hry urcuje 8 stuk a masy tier 4 jednotiek. neext.

    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    ja sem se k testovani jeste nedostal, jen jsem cetl changelog a stahl a nainstaloval patch a zkontroloval jestli jsou nove mapy - to hlavni co me zajimalo

    podle toho co jsem cetl jsou airborni konecne slabsi, musi se vic spolehat na tanky (ktere jsou lepsi) a ostatni jednotky - ne jak predtim, bloby pechoty a kdyz je potreba tak si shodi AT
    wehr ma lepsi pechotu a tanky vydrzi vic nez predtim kdyz si vylepsi platovani (coz predtim nemelo moc velkej efekt) a nektere bonusovky upravene
    a super ze M26 je konecne silnejsi, predtim za ty zdroje nestala

    plus spousta detajlu upravenych coz je taky super, casem se ukaze o kolik je to lepsi v praxi. Na CoH se mi prave dost libi ze strany nejsou vyvazene co do jednotek ale hlavne co do nakladu - nemci meli lepsi tanky, super pechotu ale byli hodne zavisli na palivu coz se ve hre pekne promita. US maji levnejsi jednotky, slabsi tanky (co do odolnosti a nektere i do pruraznosti a zpusobenemu poskozeni)
    proste se za kazdou stranu musi hrat jinak, vyuzivat jine jednotky - v jinych strategiich az na starcraft jsou jednotky protistran vetsinou skoro stejne (jenom jinak vypadaji)

    ja company miluju, rad ho hraju s kamosama - sam ho uz ani nehraju, kdyz uz tak si hodim proti nekolika pocitacem rizenym protivnikum a bavim se vyuzivam jednotlivych jednotek a zkousim co a jak

    a jsem rad ze se stale na CoH pracuje, ze vychazi patche, ze budou nove mapy, novy datadisk
    a urcite nebudu brecet ze nektere jednotky jsou takove ci onake - zalezi hlavne na lidech jak si to chteji zahrat a jake jednotky delaji
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    zkuste si to nekdy za US , pochopite o cem mluvim ,) V mapach 4v4 typu montalrgis region apod je bezny ze se to v pulce hry zvrtne na remizu a pak nastupujou jen spamy tech nejodolnejsich jednotek typu knight kross posileny plamenometcikama , vsichni na 3 ranku , strudly fallshimjager , 8x stuka taky neni zadna vyjimka. Ted ale uz je problem udelat 4 squady vyslechtenejch airborne a plamenometciku kdyz pak rating pribejvani mp klsne pomalu na 2 kila a nejsou pak cashe na nic jinyho, na jinou taktiku nez rychly uderny skupiny misto neni, protoze vsude litaj stuky a pomaly jednotky typu MG/mortar/AT maji zivotnost par sekund i kdyz jsou chytre rozmisteny od sebe. K tomu muzete rovnou zapomenout na strafing run, ten diky patchi je dobrej prvnich 10min hry dokud wehrmacht nedosahne na 2 ranky u pechoty. Sam sem si to vcera hezky vyzkousel za wehr , 3 grupy grenadiers lv2 a 1x volks po primym naletu na holy planine bez prekazkej byly sotva omraceny na par sekund, zabilo to 1 vojaka , to se stalo enkolikrat, strafing run naprosto neucinej. K tomu se rangers a paragani zadejchavaj po behu i pri retreatu (zajimavy ze PE tenhle problem nemaj), Jediny co bylo u US posileny jsou tanky, proto ted kazdej druhej hraje za armored company. Za to wehr ma ted brutalnejsi volks s mp40 (+225% presnost na stredni vzdalenost) , mensi supression diky kterymu ted ty spamy jednotek projdou lehce pres MG (to se tyka ale vseh stran) a panzershreck da hnizdo pomalu na 2 rany, stug ma 66% k rychlosti mireni, ma o 20% silnejsi predni armor a s lv3 stejnou silu predniho pancire i k postranim,knight kross maji grenade assault za vsechny doctriny. Commandos jsou taky krasne zazdeny , glider uz neprejizdi pesaky, commandos nemaji koure hned po pristani a piat commando je porad stejne marny a pritom stovji o 100mp vic. To je krasnej balance kterej jen vybizi axis nooby delat spamy volks, stugu, knight kross apod.
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    taky me bavi
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: bavis ma :)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    no pro nooby co hrajou za axis je to urcite prinos .)
    HADES
    HADES --- ---
    HIJACKER: sak airborne bola uplna imba aj s tuch ich fuktrubku
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    vybornej patch uplne dojebal celou hru, airborne a commandos uplne zazdeny...
    HADES
    HADES --- ---
    esteze ten patch dak dobre ide !!!
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    mas recht, ten multiplayer system je spackanej . Moc drophacku, sync erroru apod. ostrouhavaj na tom jen pocitvy hraci co se chtej bavit. Ja mam ranec zajimavejch replayu, az nekdy prijdu na to jak nahrat video ze hry jinak nez pres fraps (ten pokazdy spadne), tak to budete koukat :) Par screenu z dnesni hry, kamikadze styl, stavet moc flakpanzeru a AA se germanum nemusi vzdycky vyplatit. btw to je pruzkumnej letoun .) Dole i celej replay ze hry, bohuzel to skoncilo drophackem kdyz decka nechteli prohrat.










    8p_route_n13.2009-03-26.21-44-25.rec (993570 B)
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: dokonala by bola keby mala komunitu a b.net na urovni w3, to by sa hralo :( Hracov malo, kvalitnych map malo, profi replayov malo, vela nubz.
    Kazdopadne stale best strategia ever!
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    jo airborne se s recoiless rifle strefujou dobre , ale zase nemaj upgrade na zadnou utocnou pusku nebo smg, zase germani maj panzershreck s utokem 3 a amici maj utok tehle zbrani jen 2. Kdybys hral za allies tak zas budes nadavat na germany :)) Je to jen o zkusenostech, casem clovek vi co ma v jaky situaci delat. Tahle hra je dokonala, se vsema tema moznostma je porad co vymejslet a zdokonalovat se, sme vcera s aylikem dostali taky pekne prdel a to sme to zrovna moc necekali :)

    8p_route_n13.2009-03-25.23-11-19.rec (1164020 B)
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: naja, neda mi s tebou nesuhlasit...
    kazdopadne seru ma, aj rangers, aj bazuky, aj bezzaklzove pusky ktore sa proste VZDY trafia :P
    Mna popravde vyklepne hocikto, ale vzdy sa da dostat na budku nejakym neotrelym zaujimavym sposobom, pri ktorom sa aspon pobavim ;DD
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    jedina vec, ktera by mohla amiky dost zvyhodnit nad ostatni, je to kangaroo. Snad to udelaj rozumne aby si kazda strana prisla na svy.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    hehe zasranejch americkej hrdinu, copak? vyklepne te kazdej noob se spamem rangers? :) Amici jsou na tom zatim nejhur, tak kazdy vylepseni prijde vhod. kdyz to porovnas s wehrmachtem tak jeto prakticky to samy (MG,sniper,riflemani/wolks, panzer/sherman,mortar,jeep/motorka...) ale nemci maj vyhodu v silnejch tankach (panther/tiger) ,odolnejsi pechote a stukach,nebelwerferech , navic si muzou ranky kupovat a to je pak spam knight kross nebo pioneers s plamenometem a trema rankama vrazednej proti jakykoliv pechote. K tomu neresi pocatecni dilema jestli baracs nebo wsc (MG,mortar,sniper nebo riflemani,jeep) protoze to maj vsechno v jednom krom mortaru. Jediny co amiky drzi je jejich rychlost, airborne,rangers a zakerny utoky jako strafing run. Novy jednotky pro amiky jako hellcat a staghound jsou jen nahrazeni stavajich s mirnym vylepsenim, dalo by se spis rict jen preskinovanej wolverine a armored car. ZA to PE dostanou lehkej tank se stukou, tak nevim kdo nakonec bude zvyhodnenej. Zatim je to vybalancovany celkem dobre , nejlehci je hrat za anglany a wehrmacht (u wehrmachtu to chce ale neco umet,pak amici nemaj dobry sance :)
    SALAM
    SALAM --- ---
    inak z changelogu to vyzera moc fajn, prakticky vsetko co ma kedy sralo (co sa balancu tyka) je tam podchytene. som moc zvedavy ako sa to bude hrat.
    Akurat drobet nerozumiem tomu spominanemu zvyhodnovaniu stran z CoH vs Coh:OF, imho by sa mali snazit pomer stran vyvazit, nie uplne obratit v prevahu zasranych americkych hrdinov...
    ...chvilami mi to pripada ako keby vyvojarom do toho kecal nejaky naskrobeny jebo z marketingoveho oddelenia, ktory sa snazi vytlct co najviac z predaja starsieho (ale pre hraca vyhodnejsieho) titulu...
    SALAM
    SALAM --- ---
    konecne solidny tune-up :D

    -Lieutenants now enjoy long walks on the beach.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam