zkuste si to nekdy za US , pochopite o cem mluvim ,) V mapach 4v4 typu montalrgis region apod je bezny ze se to v pulce hry zvrtne na remizu a pak nastupujou jen spamy tech nejodolnejsich jednotek typu knight kross posileny plamenometcikama , vsichni na 3 ranku , strudly fallshimjager , 8x stuka taky neni zadna vyjimka. Ted ale uz je problem udelat 4 squady vyslechtenejch airborne a plamenometciku kdyz pak rating pribejvani mp klsne pomalu na 2 kila a nejsou pak cashe na nic jinyho, na jinou taktiku nez rychly uderny skupiny misto neni, protoze vsude litaj stuky a pomaly jednotky typu MG/mortar/AT maji zivotnost par sekund i kdyz jsou chytre rozmisteny od sebe. K tomu muzete rovnou zapomenout na strafing run, ten diky patchi je dobrej prvnich 10min hry dokud wehrmacht nedosahne na 2 ranky u pechoty. Sam sem si to vcera hezky vyzkousel za wehr , 3 grupy grenadiers lv2 a 1x volks po primym naletu na holy planine bez prekazkej byly sotva omraceny na par sekund, zabilo to 1 vojaka , to se stalo enkolikrat, strafing run naprosto neucinej. K tomu se rangers a paragani zadejchavaj po behu i pri retreatu (zajimavy ze PE tenhle problem nemaj), Jediny co bylo u US posileny jsou tanky, proto ted kazdej druhej hraje za armored company. Za to wehr ma ted brutalnejsi volks s mp40 (+225% presnost na stredni vzdalenost) , mensi supression diky kterymu ted ty spamy jednotek projdou lehce pres MG (to se tyka ale vseh stran) a panzershreck da hnizdo pomalu na 2 rany, stug ma 66% k rychlosti mireni, ma o 20% silnejsi predni armor a s lv3 stejnou silu predniho pancire i k postranim,knight kross maji grenade assault za vsechny doctriny. Commandos jsou taky krasne zazdeny , glider uz neprejizdi pesaky, commandos nemaji koure hned po pristani a piat commando je porad stejne marny a pritom stovji o 100mp vic. To je krasnej balance kterej jen vybizi axis nooby delat spamy volks, stugu, knight kross apod.