• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HIJACKERCompany of Heroes -- Nejlepší RTS všech dob
    WOKURKA
    WOKURKA --- ---
    Dovolím si jedno motivační video :)
    Tiger - EiR Persistency - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=qRvlU9lNUTI&list=UU2IO3LYIhuODvv55ntoZZ4w&index=5&feature=plcp
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    už je to na nástěnce
    FRANCIK
    FRANCIK --- ---
    WOKURKA: Nezní marně.
    WOKURKA
    WOKURKA --- ---
    Tady je malej návod ja mod rozjet: http://forums.europeinruins.com/index.php?topic=22392.0

    Kdyžtak mi napište a mužem dát test game nebo tak něco :)
    GOG23
    GOG23 --- ---
    Hmm vypadá to zajímavě to musim vyzkoušet
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    hele a proč mi o tom europe in ruins nikdo neřekl? :)
    WOKURKA
    WOKURKA --- ---
    Jak píšeš, je to určitě individuální, já sám jsem byl zastánce "stavění" a když jsme to šli s kámošem hrát tak se mi moc nechtělo - a dneska už klasické COH v podstatě nezapnu :)

    Určitě ten systém není v EIR:R nějak zjednodušený, management jednotek je hodně důležitý a odvíjí se podle zvolené frakce a zaměření. Zkusím to v rychlostí popsat: Na začátku máš určitý počet surovin manpower/fuel/muni za tyto suroviny nakoupíš jednotky do tzv „call-in“ů - složení jednotek je pak čistě na tobě (samozřejmě existuje určité omezení – poměr infantry/tanks/support). Jendotky máš přístupné standardní z COH nebo speciální dle doktríny.

    Hra samotná se pak odehrává na mapě která je rozdělená na určité sektory jako standardní COH jen zabírání probíhá automaticky – stačí že je jednotka na sektoru (v případě konfliktu se sektor nezabírá a jenda strana musí druhou na sektoru eliminovat). Na začátku hry máš automaticky 25 pop a tato popka roste/klesá podle toho kolik máš sektorů na mapě – díky tomu pak můžeš povolat více jednotek atd. Na mapě pak probíhá boj až do eliminace nebo vytlačení jedné strany.

    Po boji je pak provede výpočet pro warmapu (mapa Evropy ke je vidět stav fronty) a přeživším jednotkam se přidělí zkušenost – některé jednotky se dostanou i level (dostanou nějakou pasivní abilitu např -15% incoming accuracy nebo něco jiného) tyto jednotky pak můžež použít do další bitvy….

    Ve zkratce základní principy toho modu - určitě je to něco jiného než klasické COH a myslim že to stojí za vyzkoušení… :)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    já jsem jednoznačně pro budovy a stavění :)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    na nástěnce je anketa :)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    no to je asi dost subjektivní, někdo rád staví a někdo ne. Osobně si myslim, že právě stavění dává RTS další taktickej rozměr. V DOW2 mi to přišlo dost neštastný, hrozně zjednodušenej koncept prvního dílu aby ho mohl hrát každej bezmozek. Právě těch strategii kde se přešlo k tomuhle akčnímu stylu je hrozně moc a klasický RTS pomalu vymřeli. Možná by na to bylo dobrý hlasovaní, co tady lidi víc baví
    WOKURKA
    WOKURKA --- ---
    Ahoj, osobně jsme DOW2 nehrál, ale "strategie bez stavění" bych se určitě nebál, pokud tomu dají nějaký dobrý systém.

    Nevim jestli znáte mod do COH "Europe in Ruins: Reiforcement" tam se taky hraje bez stavění budov, mod má vlastnho klienta a staráte se jen management jednotek, doktrínu a myslím že v tom je dneska budoucnost moderní realtime strategie....

    Kdyžtak mrkněte http://www.moddb.com/mods/europe-in-ruins nebo http://forums.europeinruins.com/ případně se tu můžu rozepsat více....


    Spíš mám obavu jak do COH2 zařadí vliv počasí....
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    FRANCIK: vypadá to lákavě, jen se bojim aby to nebylo jak DOW2... žádný stavění, nezničitelná HQ a 10 jednotek.
    FRANCIK
    FRANCIK --- ---
    Trailer na CoH 2 venku:

    První plnohodnotný trailer z Company of Heroes 2
    http://www.zing.cz/novinky/14661/prvni-plnohodnotny-trailer-z-company-of-heroes-2
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    jednou to pochopíš
    GOG23
    GOG23 --- ---
    PRAASHEK: ehm , jakou to má pointu ?
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    JOINATAN
    JOINATAN --- ---
    hele funguje vám online CoH? me prijde ze s prichodem ty dvojky to srazili
    JERSON
    JERSON --- ---
    jo. A taky se můžou vojákům v mrazu zasekávat zbraně, tanky po výjezdu z továrny nepůjdou nastartovat, zatímco v poušti se jim budou zadírat motory a vojáci budou umírat na dehydrataci.
    Takové kraviny v taktické hře fakt nepotřebuju.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    PIP: mně to zní jako strašná pičovina :) ale těším se moc, mohli by tam dát konečně bindovatelnou pauzu a pokud možno hodně dlouhé kampaně
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ja se obavam ze to bude tak jediny co tam bude :) jedna mapa se zamrzlou rekou. Ví se už nějak jaké mapy tam budou ? poušťe, sníh nebo jen středozemí ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam