• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    LENDULIK: také mám obavy, že logo vzniklo prostě „intuitivně“ a pak si říkali...kruci kruci, jak my to obhájíme před šéfy šéfů...hmm... :)
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    BINARY_PARANOIC: Ale zase na to, ze to pasovali na hotovy logo je to docela povedene, to uznej :)

    Pravda, kdyby to pochazelo z nejake objevne myslenky, bylo by to urcite zajmavejsi.
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: do značné míry mi to přijde, že pouze potřebovali být „přesvědčiví“. Jedině tím si vysvětluji používání chytlavých, leč často poněkud závadějícím způsobem použitých ikon – tak napříkla Mona Lisa, která ale samozřejmě nijak proporcemi obličeje v té době nevybočovala, progresivní je u ní spíše způsob zpracování pozadí, jeho propojení nekonkrétní linkou s popředím a celková lomená barevnost. Stejně tak Parthenon není při čelním pohledu úplně přesný podle zlatého řezu, protože jde ještě dál a počítá s podhledem člověka, kdy se mu samozřejmě proporce poněkud deformují. Stejně tak u zrcadla sazby bych byl hodně opatrný s tou danou středověkou ukázkou, kdy v té době v Evropě pořád panoval horror vacui, a tak byla především snaha stránku co nejvíce zaplácat. „Klasické“ proporce zrcadla sazby tak známe v podstatě až od Jana Tschicholda. Rozhodně ne z tisků Gutenbergových či co to tam je.

    Zapojovat do toho ještě magnetické a energetické síly mi pak přijde již jako hodně roubované...

    Z celé quasistudie mi tak přijde k věci pouze porovnávání tvaru s lidským úsměvem a emocemi, které tak vyvolává a pak samozřejmě barevnost.
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    STRATILSOMSA: tohle je super... k tomu jsem ted cetla Case study o pametove stope a efektu na spotrebitelsky nazor CocaCola vs Pepsi.
    Pokusim se to nekde najit...

    Je v tom vyvoji dost jasne videt ta faze kdy se pepsi chtela cocacole podobat a pak prisla ta faze kdy se jasne vymezili prave preste opacne, proti. Dnes uz maji prevazne modrou barvu, moderni znak, mladou cilovku...
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    Poprosim o vecnu a odbornu diskusiu. Bol by som rad aby diskusia neostala iba pri logu, ale aj pri jeho dalsich aplikaciach apod.

    Na uvod snad http://dl-client.getdropbox.com/u/30303/pepsi_gravitational_field.pdf

    Medzi zakladne pravidla v nasom odbore patria, dodrziavat terminy a nechat svoje ego ,,za dverami,, :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam