• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim


    ODBORNA zamerana na Corporate design, ako jednej zo sucasti Corporate identity. Hlavne, skusenosti pri tvorbe a navrhu...na co sme zabudli (,,ten odlesk, fakt v jednej farbe nevytlacime,,)... zdroje... skusenosti. Logom to nekonci.

    http://www.identityworks.com/default.htm
    http://www.logodesignlove.com/best-logo-design-resources
    http://www.logoorange.com/
    http://www.logolounge.com/default.asp
    http://www.wolda.org/
    http://logopond.com/
    http://www.underconsideration.com/brandnew/
    http://users.ncrvnet.nl/mstol/56.html
    http://38one.com/logolog
    http://logofaves.com
    http://identitydesigned.com
    rozbalit záhlaví
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    LENDULIK: teda ja zadny loga nevytvarim :))
    ale jen ciste logo jako samotny prvek? nejaky pravidla museji byt. Aspon zakladni, to jsou 2a4 a rozsah je na tobe.
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    BINARY_PARANOIC: no ano. Nicmene logo bez manualu nikomu nevytvarim. Apon bod 2 a 4 musi mit
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: nerad zasahuji, ale Lendulik to má myslím rozdělené po sekcích, kdy ty body už patří pod logo manuál...
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    LENDULIK: jo rozumiem, ale 2.5 a pravidlo pohledovej vzdialenosti... urcite nedavam v zaklade k logu. To uz je pre mna sucast dizajn manualu. A pretoze nie som v leveli, ze by vsetcia moji zakaznici boli ochotny investovat do niecoho takeho. Na druhej strane je mi blbe dat im jedno eps s logom a vybavene. Tie romerove ,,obmedzenia na tlacove formaty,, asi budem davat, uz len s pricipu kvoli sebe.
    JOSLIACKY
    JOSLIACKY --- ---
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    STRATILSOMSA:

    2.5 myslim, kdyz treba by nekdo chtel to logo smontovat jako na fasadu...
    http://lh5.ggpht.com/_TZor5HIStao/SZP2fLI1EyI/AAAAAAAAAZ4/T1X1cLF7Bfo/s512/2.jpg

    A 3 je treba takhle
    pravidlo na A formatech 1/3 sire na srtrred...
    http://lh4.ggpht.com/_TZor5HIStao/SZP2fIDEhHI/AAAAAAAAAaI/eHCM4u23vxg/s512/33.jpg

    nebo pravidlo pri pohledove vzdalenosti
    http://lh3.ggpht.com/_TZor5HIStao/SZP2fD_HEDI/AAAAAAAAAaA/vzM6xudmHLo/s512/3.jpg
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    Mně rozsah přijde akorát a tak jak by to mělo být. Zajistí se tím alespoň minimální fungování logotypu tak, jak to autor zamýšlel (tedy je to do značné míry i ochrana autorovy pověsti :))
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    JOSLIACKY: tak neco jim tam napsat musim, za ty penize,...:)
    JOSLIACKY
    JOSLIACKY --- ---
    LENDULIK: ...profesionalne, ale aj tak sa mi to zda moc rozsiahle...moj nazor
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    no mas to sirsie postavene...
    bod 2.5 myslis na mriezke?
    2.6-2.9 nad tym vzdy zvazujem, ci to dat v zaklade. V principe je mi jasne ze by to malo byt, ale...:)
    3 je zaujimava.
    Ale skor sa snazim navrhnut logo aby fungovalo od 7 mm do nekonecna, cize mi to v zaklade odpada. Aj ked berem - zadefinovanie maximalnej velkosti dajme tomu na A2-A5 je opodstatnene.

    4 jasne, neuviedol som, ale ano. 4.2 v 4.5 snad v zaklade u mna nie.

    k 5 bodu by som rad diskutoval neskor. Logo je len taky rozbeh :)
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    :-) delsi trochu :-)
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    STRATILSOMSA:

    jestli ti to pomuze, mam ve smlouvach rozdeleny na sekce:

    LOGO - včetně licence pro neomezené užití autorských práv

    LOGO MANUÁL
    1 - Specifikace autorských práv - neomezená autorská práva

    2 - základní manuál
    2.1 - kodifikace logotypu
    2.2 - rozkres loga
    2.3 - černobílé řešení
    2.4 - negativní aplikace na tmavých materiálech
    2.5 - rozkres pro velkoplošné aplikace
    2.6 - ochranná zóna
    2.7 - příklady správného užívání loga
    2.8 - příklady nesprávného užívání loga
    2.9 - zakázaná užití loga

    3 - definice velikosti
    3.1 - definice minimální velikosti
    3.2 - doporučené velikosti pro formáty A2-A5 - užití na tiskových materiálech
    3.3 - doporuřené velikosti pro materiály elekotronické komunikace
    3.4 - doporuřené velikosti pro materiály venkovní komunikace (na fasádě)

    4 - specifikace barev
    4.1 - definice barev
    4.1.1 - kodifikace CMYK
    4.1.2 - kodifikace Pantone
    4.1.3 - kodifikace Pantone
    4.1.4 - kodifikace RAL
    4.1.5 - kodifikace HTML
    4.2 - doporučená barevná škála loga
    4.3 - doporučení užití kontrastních barev
    4.4 - nevhodné barvy, nevhodné kombinace barev
    4.5 - zakázané použití barev

    to je totalni zaklad manualu, a pak dal treba:

    5 - korporátní merkantilie
    5.1 - Obecné principy a přístupy
    5.2 - hlavičkové papíry
    5.3 - vizitky
    5.4 - obálky
    5.5 - firemní desky a obaly na média
    5.6 - tisková zpráva
    5.7 - compliments a karty k nekonkrétnímu užití
    5.8 - užití loga na reklamních předmětech
    5.9 - layout DL a A4 letáku
    5.10 - grafická úprava firemních vozů
    5.11 - layout webové presentace
    5.12 – razítko úřední
    5.13 – šablona pro email
    5.14 – šablona pro presentaci
    5.15 – spořič obrazovky
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    pode trosku k tem. Zaujima ma vas psotup, ked robite logo. Co davate klientovy ako vystup? V mojom pripade davam: zakladne farebne logo, potom farebne varianty, pripadne variant z nejakymi odleskami (pre web), jednofarebnu variantu-primarne ciernu, a inverznu. Toto je moj vystup pri odovzdavani loga. Zakazane varianty zakladny merkantil je uz sucastou ,,mini,, dizajn manualu.
    PAN_CAU
    PAN_CAU --- ---
    KUBA687: Tak si nejak predstavuju, co by ti na tohle rekla nase oborova profesorka. :o))))
    KUBA687
    KUBA687 --- ---
    tyjo, to ste dobří. mně to kreslení rukou vždycky selhalo. něco jsem vymyslel, načmáral a pak, když jsem to zkoušel převíst do počítače, jsem zjistil, že moje představy, že to bude fungovat, byly lichý. takže pracuju vždycky rovnou na monitoru a v ideálním případě po prvních skicách tak měsíc počkám. což praxe často nedovoluje, žejo. jinak párek v rohliku a jízdu tramvají považuju za rovnocenný skicování. když už navrhuju mimo počítač, tak většinou kreslím v hlavě nebo na něco koukám.
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    STRATILSOMSA: ja jedu orezanou tuzkou (orezavam furt) na zakladni ideu. Tusi pak rozvijim konkretni myslenku (ted jsem poridil technicky pera a je to parada). Obcas si hraju s akvarelama. Tlustej fix beru do ruky, kdyz chci videt "hmotu" :)
    QUIFF
    QUIFF --- ---
    BINARY_PARANOIC: ted jsem konecne investoval nejake penize a koupil poradny kvalitnejsi tablet, nez ta hracka, co jsem mel pred tim...a uz se to hodne zacina podobat tuzce...takze obcas zkousim "skicovat" takhle...ale stejne tuzka, pero, stetec, uhel...cokoli, je pro me zaklad...ale to bude asi vazne dano tim, jak se kdo k tomu dostal...nekdo pres techniku...(ten pak dela treba rovnou do pocitace)...no a nekdo...jako ja...pres vytvarno (a ten pak vezme tuzku)...
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: tak to pravidelnné rozmístění může být a post, že... :)

    Osobně to mám jak kdy. Většinou si skicuji černým perem na papír (ale to není moc podstatné, může to být pro mě za mě štětcem na dřevo, propiskou na pivní tácek, tužkou na noviny, …), což mi pomáhá uvolnit proud myšlenek a nezaseknout se na jednom „zdá se geniálním“ nápadu. Ovšem občas se jedná třeba o jednoduchý typografický vtípek a tam už mohu jít přímo do AI. Koneckonců moc nerozlišuji mezi rukou a myší. Vše je jen nástroj. Ale zatím je ruka rychlejší :)

    Jinak to užší E s přesahujícím spodním ramenem mi tam také zrovna dvakrát nesedí.
    QUIFF
    QUIFF --- ---
    KEL: stetce, fixou ano...ale parek v rohliku a jizda tramvaji...to muze byt maximalne ideologicka pomucka...ale moc toho tim nenakreslis...:o)))
    JPS
    JPS --- ---
    KEL: holt každej vytváří jinak, ale papír a psací náčiní bude asi nejčastější :)
    KEL
    KEL --- ---
    QUIFF: muzes zacit treba i fixou, stetcem, prekladanim papiru, parkem v rohliku a horcici, jizdou v tramvaji...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam