• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: u KB to nemá být bankomatová štěrbina, alespoň v původní explikaci (hledej historii loga Société Générale) to zmiňováno není :)
    KAROLINA182
    KAROLINA182 --- ---
    JOSLIACKY: takže v Commerzbank se peníze ztrácejí jako v bermudském trojúhelníku? :)))
    JOSLIACKY
    JOSLIACKY --- ---
    STRATILSOMSA: ...kolobeh penazi? bermudsky trojuholnik :-)
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    DAN_F: no zrovna tieto dve su jasne KB je bankomatova strbina...
    a erste je povodna sparkasse, alebo nieco take, preto S ako pokladnicka
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    STRATILSOMSA: Asi to samý jako loga ostatních bank:

    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    dalsi relaunch loga, docela by ma zaujimalo co tie tvary vyjadruju :)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    STRATILSOMSA: Ano DYNAMIKA! Jinak takhle to taky vypadá víc jako Viagra, tak možná proto.

    MSN – ten motýl uř je podle mě přece jen trochu moc zdeformovanej, typo slabý, nevýrazný a taky mi přijde lehce disproporční, i když ne tak moc jako bing.
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    sa nam nejak rozbehlo ku koncu roka faceliftovanie znamych znaciek
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    DAN_F: gradient si mohli dat ako variantu do povodneho, ale asi im chybala aj dynamika
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    ELECTRICFRET: presne toho jsem si vcera taky vsimnul. Jak z jiny planety.
    ELECTRICFRET
    ELECTRICFRET --- ---
    STRATILSOMSA: já spíš koukám na to typo a nejsem si jistej. to P tam teď tak divně trčí
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    STRATILSOMSA: Bez gradientu to dneska nejde.

    Jinak taky prostě proto, aby to bylo bez výrazu, obyčejnější a celkově víc o ničem :)
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    otazka znie PRECO?
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    na trende 3D sa mi najviac paci, ze sa mozu otocit vsetky preflaknute zakladne tvary :)))
    sme prelogovana civilizacia
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    STRATILSOMSA: Hertz celkem jde, i když to H mi připadá trochu jako by bylo otočené o 180° :)

    3D trendy a řada z nich celkem prima. Co mě od těchhle gradient madness věcí odrazuje je nekompatibilita gradientů mezi různými vektorovými editory.
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    tak nejake 3D trendy
    http://designm.ag/inspiration/showcase-of-logos-with-folds/
    hm ja docela mozem
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    celosvetovo znama pozicovna aut a taxi sluzba zmenila logo
    http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/hertz_loses_its_shadow.php
    pri prvom pohlade mi trochu vadilo ,,rtz,, , ale takto mohutna znacka, to ustoji a vdaka masivnemu nasadeniu sa logo zazije... a v konecnom dosledku mozno len som nevyspaty
    DANNIEL
    DANNIEL --- ---
    cim dyl na t koukam, tim vic se mi to libi
    GHITU
    GHITU --- ---
    och, strikam blazenosti ...
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    Nikdo netvrdí, že to není super herdek :)

    Ve svý podstatě je to podle mě asi nejlíp demonstrovatelný na tomhle




    kde mi připadá že už teď nemusí bejt úplně zřejmý, že to je jeden vizuál. A protože do budoucna podle mě nebude všechny tyhle materiály dělat pro město jen jedna agentura, může (a bude, tím si buďte jistý) docházet ke stále větším odchylkám a prasárnám :)

    No a ruku na srdce



    nestačila by jich třeba polovina? :) Často se to pak už opakuje skutečně to je trochu kontraproduktivní. Nehledě na to, že když dáte lidem na výběr příliš variant, často si pak vyberou zrovna pro ten případ tu nejmíň vhodnou. Nebo to pak dopadne takhle – http://www.czech.cz/cz

    Jestli je tu někdo, komu neni jasný na co narážím, je to tohle :)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam