Já myslím, že to logo je jak víno. Čím déle bude ležet ve sklepě, tím lépe. :))
Ale vážněji – je to spíše ilustrace než logo a bohužel i jako ilustrace rozpačitá. Mají-li to nahoře být u H oči, pak se stylizace trochu minula účinkem. Plus to, že to někomu evokuje soulož. A věř, že děti vše, i to, co tam není :) Nicméně se tam objevuje několik celkem zajímavých (neříkám však, že nějakých bůhvíjakých) hříček – logopedie/jazyk/vypláznuté jazyky, dětská/HP/písmenka jako děti, snaha o „veselost“. Vše dohromady je ale tak trochu jako pověstný to cukrářský výtvor Čapkova zvířecího párečku. Ne vše dobré, co se smíchá dohromady, utvoří dobrou věc. Zkusil bych spíše vypointovat nějaký jeden z těch „vtípků“ (přičemž jazyk se mi zdá jako nejvhodnější, neb se váže k dětem, logopedii i veselosti) na kterém bych logo, potažmo celý vizuál postavil.
A propos – startovat „Zadanie mi pristalo na stole, bez komunikacie s klientom ... sytemom urob im logo. Predpoklad okrem loga a merkantilu sa nic dalsie robit nebude.“ je jak vyrážet na expedici do Alp v páskáčích a tesko igelitkou v ruce.