PSYCHOPATICK: dobrá, chápu. Tak zde postup, co s tím:
– vypracovat barevné a tvarové varianty, je-li třeba (tj. plnobarevné, černobílé, jednobarevné varianty, to vše v pozitivu a negativu; tvarové se dělají pokud je to např. výrazně podlouhlý nebo vysoký formát – pro použití, kde by takový formát mohl dělat problémy)
– definovat alespoň základní podmínky použití loga (ochranná zóna, povolené zmenšení, …)
– definovat barevnost (alespoň v RGB, CMYK a PANTONE)
– definovat písma (základní, doplňková, příp. i „bezpečně“ webová)
– definovat pravidla pro použití na různých podkladech
Toť k logu. To budeš mít hotový začátek :)
Pak je potřeba definovat vizuální styl (resp. spíše zaznamenat, „navržený“ by měl být zároveň s logotypem), základní merkantilie, tiskoviny a veškeré další aplikace.
To je asi tak základ, co se s logem u slušných grafiků dělává. Bohužel jsi nám ale neřekla, co s ním chceš dělat ty…tak nevím, s čím ti máme radit.
Do počítače ho třeba naskenuj nebo i jen nafoť obyčejným foťákem (klidně mobilem). Jako podklad k překreslení to stačí, stejně bys většinu měla dát jaksi „zpaměti“, bez nutnosti předlohy.