• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATESISKOKettlebell - ultimátní posilovna do ruky
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Je to tak, jak píše Taurus - tohle je opatření na ochranu zákazníků, aby se nestávalo, že firmy lákají zákazníky na nesmyslně nízké ceny s tím, že se pak ozvou, že to byla chyba, ale můžou jim to stejné zboží dodat o něco dráž.

    CLOJSTER: Asi to úplně morální není, já bych na tom tomhle případě netrval. Ale prostě pravidla platí pro všechny. Spíš bych měl obavy, jak by to tady vypadalo, kdyby si každý dělal, co chtěl.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    CLOJSTER: já je upozornil, jestli je to dobře, 2 nebo 3 dny neodpověděli a tak jsem nakoupil
    IMOLOL
    IMOLOL --- ---
    CLOJSTER: máš stejnej názor jako paní z eshopu, co mi teď volala a v podstatě pravila, že "proč nás jako bonzujete někde na úřadě".. fuck off, teď si můžou bejt jistý, že se v tom trochu povrtám.
    TAURUS
    TAURUS --- ---
    No já zase nesouhlasím. Když to mají v nabídce za nějakou cenu tak to za ni musí prodat. Když provozují e-shop, je to riziko, za které nesou odpovědnost. Kdyby si mohl každý nabízet jakékoli ceny a pak se omlouvat a prodávat to za jiné, byl by to neskutečný bordel. Tohle je prostě ochrana zákazníků. Zákazníci potřebují ochranu, ne e-shopy. Aspoň se z toho poučí a budou mít příště ceny zkontrolované dvakrát.
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    Souhlasim s CLOJSTER. Navic uz od pohledu se s tim neda cvicit ne?
    CLOJSTER
    CLOJSTER --- ---
    Ja vam nevim, ale me to prijde jako dost velka svinarna. Jako zkusit to jestli to za ty penize poslou kdyz si toho nevsimli je jedna vec, ale jak o tom uz vi a omlouvaji se za chybu a pres to do nich tlacit a jeste to hnat pres COI mi prijde uz uhozeny... trochu moralizuju, ale pak to tu nema vypadat jak to tu vypada.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Zrovna dneska jsem četl na záchodě nejnovější dTest, kde píšou, že to obchodník musí dodat za uvedenou cenu...
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    IMOLOL: Jen do nich :-)
    IMOLOL
    IMOLOL --- ---
    BUCCI: napsal jsem jim, že vím minimálně o jednom případu, kdy kettlebel za tyhle peníze poslali. Dál, že nejsem znalý příslušných zákonů, ale přijde mi že ke zrušení potvrzené a zaplacené objednávky nebyl legitimní důvod (kor když ta samá objednávka někomu přišla) a tudíž se obrátím na ČOI z dotazem na správnost postupu. Takovej napůl trolling, uvidíme co oni na to. Na ČOIce mám letitýho kamaráda, takže pokud z eshopu odpoví nějakou sračku, poptám se ho jestli na ně jde nějak zatlačit.
    IMOLOL
    IMOLOL --- ---
    SM4SH: na druhou stranu, někomu ty kettlebely za ty peníze poslali... takže tak zjevná chyba to evidentně nebyla ani podle nich.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    tak pardon :-/ hold mě to prošlo a po vánocích už i přemejšleli...
    IMOLOL
    IMOLOL --- ---
    BUCCI: už mi poslali dobropis :) takže jsem taky ostrouhal.
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    BUCCI: ja objednaval hned ten den co si to sem hodil, takže předpokládám, že to budou obvolávat postupně pro všechny objednávky...

    každop škoda, jako dekorace vypadá hezky :)

    nechceš tu svojí za 300,- prodat? :) stejně tyhle váhy ty určitě zvedáš malíčkem u nohy tak ti to k ničemu neni :)
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    IMOLOL: tak teď po tom, co se stalo STEMBUS tak jsem zvědavej, jestli tobě ještě odešly...

    BUCCI
    BUCCI --- ---
    SM4SH: hele kdysi dávno (plácnu 15 let zpátky) byl na alze DVD rekordér za 1599,- místo 15990,- kterej jsem (a nejspíš nejen já) objednal...

    druhej den mi napsali, že se jednalo o chybu zadání ceny s e-shopu a jestli zboží skutečně chci, napsal jsem, že ano a hle, přišlo mi za 15990,- tak jsem jim ho nepřevzal s tím, že za ty peníze ho nechci a zavolal do Alzy a tam mi jeden pán vcelku nevybíravě řekl, ať jdu do prdele, jestli si myslim, že mi prodaj vcelku drahou věc za desetinu, což je tak maximálně první měsíční splátka...

    tenkrát jsem to nechal bejt, protože jsem to objednal jen z toho důvodu, že tam byla takováhla chyba a čekal, co se stane...

    prostě najdou nějakou větičku, že chyby v zadání ceny jsou vyhrazeny a můžeš vcelku hovno, maximálně na ně poslat čojku, která jim dá 1000,- pokutu že měli něco blbě...
    SM4SH
    SM4SH --- ---
    JEREMIUS: tady je to celkem rozebrany: https://www.lupa.cz/...evize-za-321-kc-musi-vam-e-shop-prodat-zbozi-i-kdyz-se-fatalne-spletl-v-cene/

    Vypada to, ze pokud je cena evidentne chybna tak prodejce muze objednavku zrusit.
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    TAURUS: je to mozny, urcite se s nima ale nehodlam dohadovat :) zkusil sem to, dvacku nepotřebuju, mam doma 16 a 24 ale za 300 bych ne nerekl :) pani velmi slusne zavolala, 10x se omlouvala, takze...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    NAVARA: Opravdu? Mám za to, že stále platí: uvedená cena = cena, za kterou to musí prodat
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    BUCCI: zřejmě jim to docvaklo, když měli objednávky na samý 20 kg...
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    STEMBUS: tvl to jsou rychlíci, jsem jim to psal 13. 12. a pak 16. zkusil objednat a od 22. ho mám v kanceláři na blbnutí
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam