• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOSTEJArchitektura MS Windows — xp, vista, 2000 etc.
    DOTZIK
    DOTZIK --- ---
    Jen jsem myslel že mi tu někdo poradí ...
    DOTZIK
    DOTZIK --- ---
    Zdravím,

    mám problém s instalací Win XP. Problém je takový, že při instalaci, při kopírování souborů mi zahlásí že nemůže soubor přečíst. Což není až takový problém. Broblém je v tom že i když použiju jiné CD/DVD (tři různé kopie) děje se to pořád. Soubory jsou náhodné. Zkoušel jsem i jinou mechaniku, a pořád nic. Neví někdo v čem by mohl být problém?

    Sestava:
    MB MSI P4MDPT
    RAM 384MB
    Intel Celeron 2,4GHz
    DVD
    HDD 40GB Maxtor Diamond Max
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    JACHYMKO: komentare jsem necetl... ale jo, dost blba :D
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    Laurent Gaffié blog: Windows 7 / Server 2008R2 Remote Kernel Crash
    http://g-laurent.blogspot.com/2009/11/windows-7-server-2008r2-remote-kernel.html
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    ocekaval jsem, ze mi checked build pomuze s odladenim a otestovanim myho FS driveru, ale zatim jsem tim zbytecne zabil 4 pracovni clovekohodiny...
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    dotaz - stahl jsem si x64 checked build XPcek (en_windows_xp_professional_x64_chk) a spustil pod systemem Windows 2003 Server x64 v nejnovejsim VMware Workstation. behem instalaci nekolik BSOD, po instalace nekolik zahryzu, ve finale nemoznost vlezt na Windows Update z duvodu padajiciho mshtml.dll. vsechno divny, checked build systemu pouzivam poprve a nevim kde muze byt chyba. checked build nebezi pod virtualem? nema se rado s vmware? nema se rado s win2k3x64? mam to svest na spatnej HW?
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    KOUBAVIT: kua, smazte tohohle spam bota
    KOUBAVIT
    KOUBAVIT --- ---
    http://informacnitechnologie.blogspot.com/