• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: já to vím - aktuálně mám seznam, který zahrnuje i řadu jiných věcí, no ale aspoň jsem dostal šanci to "odprezentovat" někomu z vedení BRE. je tam i e-mail push ve variantě "okamžitě" nikoliv jen souhrn - jestli je to ono, mrtvy_kenny?

    E2E4: můžeš, ale v bodě jedna to letos nebude, a bod dva se imho měnit taky nebude (ozvalo by se x lidí, kterým se to tak nelíbí a dělat dvě varianty, kterou byste si někde vybírali - to neprojde jistě). takže sorry.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: napadl uz nekoho transakcni email push pro emaxy?
    E2E4
    E2E4 --- ---
    ADAMM: Muzu mit par feature requestu?

    - pri rozkliknuti uctu se zobrazi historie plateb - s moznosti vybrat jine obdobi nez defaultni

    - moznost zadat cislo uctu do formulare do jednoho policka - aby se to dalo proste zkopirovat a nemusel bych cislo uctu na 2 kusy a banku vybirat rucne ze seznamu..
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Víš, je možné, že to zvládnou bez nich - většinou proto, že stále ještě mají to druhé konto, které měli před tím, než přišli k vám. Takže ty zahraniční platby nepotřebují nutně. Jenže, jak dlouho jim bude trvat, že pokud si musí zachovat to druhé konto, tak vlastně u vás neušetří? A příchodem dalších spořících účtů s lepšími podmínkami, začne docházet k odlivu peněz - nikoli ale účtů, lidé budou vaši banku používat jako transakční. To jest málo uložených peněz a hodně transakcí zdarma. Jak dlouho to vydržíte?
    ZUZANA
    ZUZANA --- ---
    BUNDA: Co se směješ Bundo, tak ještě vznik dalších deseti konkurenčních bank s obdobnými podmínkami a možností zahraničních plateb :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ZUZANA: :-D
    ZUZANA
    ZUZANA --- ---
    ADAMM: No tak co jiného vám přát, než úbytek tolika procent zákazníků kolik je pro vás relevantní, a to v co nejkratším čase :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ZUZANA: o to nejde. reálně to skutečně 98% našich zákazníků zvládne bez nich, takže pro nás to znamená velký náklad bez velkého přínosu. v tu chvíli jde o kalkul - a ten se nám nepovedlo nastavit tak, že bez toho nemůžeme být - protože můžeme. bohužel, já z toho radost taky nemám.
    ZUZANA
    ZUZANA --- ---
    ADAMM: No, tak to jsem dost smutná, čeští zákazníci jsou asi opravdu náročnější než polští.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    zahraniční platby - ne, ani já to nevím. čili v nejbližší době (půl roku) určitě ne.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    změna kontaktní adresy - změnový formulář, buď telefonicky, nebo na pobočce nebo korespondenčně s ověřeným podpisem. viz: http://www.mbank.cz/pruvodce/dokumenty/#tabs=1

    jinak od léta to půjde měnit v IB.
    ZUZANA
    ZUZANA --- ---
    RESTINPEACE: Zrovna minulý týden jsem řešila to samé, hledala na netu a nenašla, tak jsem jim zavolala na mLinku a nahlásila jim novou adresu telefonicky, při tom jsem se dověděla, že to jde jenom telefonicky, pak mi poslali potvrzovací sms a happy end.
    RESTINPEACE
    RESTINPEACE --- ---
    ahoj, prosim o pomoc jak si zmenit kontaktni adresu. Ne ze by mi z banky nejak casto neco chodilo, ale preci jen treba karta se zasila postou. Prohledal jsem internetove bankovnictvi, ale nikde jsem to tam nenasel. Jsem opravdu slepej nebo kvuli tomu budu muset jit do banky?
    Diky.
    ZUZANA
    ZUZANA --- ---
    ZUZANA: A neví to ani pan správce tohoto klubu co pracuje v mBank?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    PETER_PAN: prijdes tam s vyplnenou postovni poukazkou (aspon to po mne chteli)
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZUZANA: Nevíme.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: .,., bry den vespolek .. to s tou zabkou a vkladanim hotovosti se mi libi .. http://www.izabka.cz/slozenky.aspx

    .. uplne jsem nepochopil jak to probiha - prijdu, na papirku budu mit nacmarane cislo sveho uctu, papirek predlozim a k tomu pozadovanou castku a pani/pan za prepazkou to nekam natuka, odebere hotovost a mam vlozeno ?

    .. tedy zadne vyplnovani "formulare" s cislem uctu atd. ?
    .. dostanu nejake potvrzeni ?
    .. muzu tam zajit i v nedeli, o svatku apod. ? .. (byt zauctovani bude az prvni pracovni den) ?
    ZUZANA
    ZUZANA --- ---
    NELDE: Oprava dotazu: Nevíte kdy mBank plánuje zprovoznit převody peněz do zahraničí?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZUZANA: Plánuje.
    ZUZANA
    ZUZANA --- ---
    Nevíte, zda mBank plánuje zprovoznit převody peněz do zahraničí?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam