• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Taky vas tak stvou ty jejich predschvalene nabidky na cokoliv?

    Ale co bylo vtipne je ze vcera mi poslali toto:
    Povolené přečerpání až do výše 75000 Kč

    A dneska toto:
    Povolené přečerpání až do výše 50000 Kč

    To rychle meni nazor :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: hoď mi do pošty nějaké svoje kontaktní údaje + jméno, příjmení a datum narození, člověk, co se stará o maily, je můj kámoš, tak vás propojím, jeho to bude taky zajímat.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: ahoj, diky moc za radu.
    V historii toho mam spoustu, nejen to co chodi (informace o platebnich transakcich), ale take informace o prichozich a odchozich platbach, ale ty mi na mail nikdy neprisly. Ve spammu samozrejme nic nemam, mam svou domenu a hlidam si to. Takze z nejakeho mne nepochopitelneho a zaroven mnou neresitelneho duvodu si mbank vybira, co mi posle a co ne. Na dnesek tam jsou notifikace dve a ani jedna neprisla. Vcera dve a prisly obe. Takze fakt divny.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: podívej se na historii notifikací. najdeš ji takto:

    1) Jdi na Nastavení -> klikni na Notifikace -> klikni na E-mail push - změnit nastavení
    2) v levém hlavním menu se ti teď objeví nová položka, pod Notifikace je teď "E-mail push detaily" a pod tím "E-mail push historie". tam je vidět, co všechno v Pushi máš. Pokud tam něco je, tak to - nejspíš - znamená, že je problém s mailem. pak bych se podíval do spamu... pokud tam nic není, tak je špatné nastavení jako takové.

    kdybys potřeboval poradit víc, tak napiš do pošty.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    email push chodi jednou denne
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PISTA1: aha! jdu zkusit ty smsky, dik
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    DRAGON: SMS hned, mail je souhrn za předchozí den a přijde něco po 6 ráno
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: ted nechapu :) poslal sem si ze sveho uctu c. 2 penize na svuj ucet c. 1 penize a v tom pripade by mi snad mela prijit notifikace, ne? mam zaskrtnuto ze chci aby mi chodily i v ramci prenosu penez mezi mymi ucty, v cem je tedy problem?
    zkus, dik
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    a to jsi jak zjistil za 45 minut kdyz na notifikaci musis cekat minimalne den a to v pripade ze udelas nejaky pohyb na uctu? :)

    Pokud je odpoved zes to uz delal, tak co si pamatuji tak jsem to tu taky nejak resil protoze to bylo nejake nastavovani na dvakrat... zkusim to najit...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NELDE: i tak nefunguje
    NELDE
    NELDE --- ---
    DRAGON: Zrušit notifikace a znovu založit.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NELDE: no ja to nastavuji pro mkonto. co myslis tim "po pridani uctu" prosimte? popsal bys mi steps? diky
    NELDE
    NELDE --- ---
    DRAGON: Mně se to vždy rozjelo po přídání účtů - tohle nastavení je totiž pro každý účet zvlášť.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Muzu se zeptat jestli vam chodi email/sms notifikace?

    E-mail Push mam aktivni, pod Nastavení jednotlivých notifikací/informace o účtech mam nastavene to, co vidite na obrazku a presto mi nikdy neprisla ani jedna email notifikace o pohybech na uctu. Co prosimvas musim jeste zapnout aby to chodilo? Email pod Moje kontaktní údaje mam vyplneny spravny, kazdy mesic mi prijde mesicni vypis, ale notifikace proste zadne, tusite proc?
    dekuju

    OTZ: slusnej bordel teda

    OTZ
    OTZ --- ---
    OTZ: tak už jsem to sesmolil, uvidíme jaká bude reakce:)

    Dobrý den,
    dlouhou dobu jsem byl se službami vaší banky spokojen, dokud nedošlo k nepříjemnostem. Totiž, dostal jsem od vás půjčku a tu pak splácel, po ztrátě zam. nesplácel, jelikož nebylo z čeho a došlo k zesplatnění celé částky. Vaše pracovnice Tereza Tomková mě kontaktovala a při prvním kontaktu, když jsem se zeptal, zda si mohu nechat posílat na účet celou výplatu a strhnou se mi jenom ony dohodnuté 2000 Kč, mi toto potvrdila a já tuto informaci bral jako platnou. Poté se ovšem, tak jak je u vás nastaveno, pokaždé strhlo všechno, co na účet přišlo a já se tak minulý měsíc ocitl v dost nepříjemné situaci, tedy zcela bez prostředků. Jelikož je náprava z vaší strany i přes slib sl. Tomkové v nedohlednu, jsem nucen si takto stěžovat. Také jsem si otevřel účet u konkurence, k čemuž by jinak pravděpodobně nedošlo. Nerozumím, jak svoje lidi školíte a jak mohou užívat titulu "collection specialist", když ochotně poskytují nepravdivé informace. Níže vidíte celou historii komunikace přes e-mail se sl. Tomkovou.

    S pozdravem, xxx yyy
    KAREN
    KAREN --- ---
    KAREN: aha, tak zrejme to shrnuje

    mBank chystá nové obchodní podmínky - FinExpert.cz
    http://finexpert.e15.cz/mbank-chysta-nove-obchodni-podminky
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KAREN:
    mi to doslo hned 2x i kdyz mam jen jednu aktivni kartu :) a i pri otevreni na prvni pohled zmenu nevidim...
    KAREN
    KAREN --- ---
    mam v internetovym bankovnictvi vzkaz z 29. 11.
    Vážený zákazníku,
    dovolujeme si Vám oznámit, že s účinností od 27.1.2013 měníme Podmínky pro vydávání a používání platebních karet mBank.
    Toto oznámení se týká návrhu na změny smlouvy. Návrh můžete písemně ve lhůtě dvou měsíců ode dne jeho vyhlášení odmítnout. Jestliže návrh přijmete, stanou se příslušné změny závazné.

    zkoumal jste to nekdo? co se tam zasadne meni? omluvte mou lenost, ale treba to nekdo mate prelouskany a budete ochoten se podelit s ostatnimi...
    OTZ
    OTZ --- ---
    SM3: jdu na pobočku tak jim tam tu stovku rovnou složím:) a co internebanking, oproti mbank?

    a ještě jeden dotaz, platby kartou do zahraničí u FIA (nebo třeba přes paypal) jsou zdarma? u mbank jo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam