• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    YARIN: jo
    YARIN
    YARIN --- ---
    PISTA1: volny minuty nemam, takze je mi to fuk. Neboli budu platit dle svyho tarifu, zadnou spesl cenu, chapu to spravne?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    YARIN: 844 je modra linka a plati se mistni hovor na pevnou. bohuzel se casto neodecita z volnejch minut a plati se zvlast. je lepsi volat na 246 017 777 normalni pevna :-)
    YARIN
    YARIN --- ---
    tusite nekdo, jak to maj na mlince 844 777 000 ted pres svatky? bude tam zejtra nejakej zivej clovek, nebo maji pracovni dny zase az v novym roce? automat je mi k nicemu, potrebuju znova zaslat prisupovy udaje pro prvni prihlaseni do internetovyho bankovnictvi, jelikoz platnost tech udaju byla jen 24 hodin, coz jsem zjistil po tydnu... a tusite, na kolik vlastne vyjde jedna minuta hovoru? diky moc...
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ADAMM: A jsi si jist, že nadávali ti samí, co nadávají teď? Já tedy rozlišuji mezi "zábavním" webem (který má být cool a fancy) a mezi webem "pracovním", který má být především přehledný a funkční, pokud možno s minimálními nároky jak na straně poskytovatele, tak hlavně na straně uživatele (tedy má to běžet na všem, co se dá připojit k Internetu).
    VIDOCQ: třeba to, že do banky se vůbec nepřihlásím z Opera mini. Speciální aplikaci nechci a ani mít nemůžu (mám BlackBerry), takže z mobilu mám smůlu, prostě si nezabankuji a to je pro mne naprosto stěžejní věc.
    V IB se i hůře orientuji, ale to je částečně způsobeno tím, že ho používám výjimečně (na rozdíl od FIO či mBank), každopádně i nad tak jednoduchou věcí, jako je převod z jednoho účtu na druhý a zařazení částky do obálky musí vždy znovu přemýšlet, jak se to dělá.
    VIDOCQ
    VIDOCQ --- ---
    ADAMM: Budu jedině rád, nicméně lepsi to asi bude az po novem roce kdy ma jit ven nova verze IB. No za tech par tydnu co tu jsem, jsem pochopil, ze je airbank pomerne dost konzervativní. A vsechno si několikrát ověřuje a požaduje spousty dokladu. Takze i kdyz se tváři jako internetová banka, tak paradoxně je nejrychlejší založit ucet na pobočce. Jinak se dostanes do prověrky a ucet nebudes mit aktivní do te doby nez ti nejaky operátor ručně ověří doklady.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    VIDOCQ: design
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VIDOCQ: taky ti rád něco sepíšu - ale boha jeho, jestli tam děláš, v čem je problém udělat si za 10 minut účet? :)
    VIDOCQ
    VIDOCQ --- ---
    Tak s těmi pripominky jeste chvilku počkejte. Jelikoz tu delam opravdu chvili a nemam ucet u airbank, tak mi nedoslo ze na devu mam jiny desing IB nez je v produkci. Novy desing by se mel nasadit po novem roce. Takze mi pak muzete psat co je spatne ;-)
    VIDOCQ
    VIDOCQ --- ---
    MICA: Jo to je pravda, ze na úvodní strance cislo sveho uctu nenajdes. Je az v ruznych prehledech (ucty, historie, grafy). Nicméně jako úvodní stránka se da nastavit přehled uctu. Nebo je problem, ze je cislo uctu malo výrazné? Pripadne pis do posty at to tady nezahrneme balastem o airbank ;-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VIDOCQ: Posli mi mail na tebe a sepisu ti to.
    MICA
    MICA --- ---
    VIDOCQ: Třeba taková pitomost jako je copypasta čísla účtu. Asi jsem debil, ale nikde jsem ho nenašel jako plain text...
    Našel jsem ho jen na jednom jedinym místě a to na tlačítku pro přepínání účtů v záložce Účty a Přehledy (div id="idf9d").
    Z toho když se to kopíruje (Teda alespoň to tak je ve FF 20.0.1), tak se buď přepne účet, nebo šedivej efekt při onKeyUp
    vizualně schová výběr (přesto, že číslo účtu zůstane vybraný).
    VIDOCQ
    VIDOCQ --- ---
    Docela by me zajímalo co presne myslite, ze je na IB od Airbank spatne. Nedávno jsem tam nastoupil a na vývoji IB se podilim jako test analytik. Takze me názor uzivatelu zajímá. Treba bych dovedl i neco zmenit.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ADAMM: sorry, ale omalovanky do inet bankovnictvi nepatri. to ze je to ted pubertalne moderni neznamena ze to je posun k lepsimu.
    ale kazdej ma rad neco jinyho. pokud bude funkcnost zachovana a pridaji do toho co mi tam chybi(napriklad alias pro prihlaseni a online notifikace emailem) tak budu spokojen. idealni by bylo ovsem moznost skinu na vyber. takze pokud nekomu vyhovuje strohost muze si ji nastavit. kdo chce omalovanky ma je mit.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: jj, docela souhlasim, ocenuju snahu, treba to bude fajn. je fakt, ze kdybych psal scenar videa, rozhodne bych si odpustil kolokace jako 'hrave prevest svoje uspory', ve spojeni s barvickama to na to 'hrani si' odkazuje jeste intenzivneji, a potom to mozna pusobi autenticky asi jako plastova kuchynska linka pro deti versus skutecna kuchyne. ale jinak za me ok, proc to predem odsuzovat...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    Já nehodnotím co jsem neviděl a těším se... ...minimálně na vyzkoušení.

    Ale jsem trochu pesimista vzholedem k tomu že jsem od nových a vychvalovaných UI od ZUNO a AIR/BANK čekal hodně a nedostal jsem nic.

    Například vychvalované grafy u AIR nakonec skoro nepoužívám... a základní operace, které používám častěji jsou často drbáním se pravou rukou za levým uchem...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: já se aktivně přihlásil k novému IB přednostně (sám jsem zvědav jak moc přednostní to bude) protože jsem zvědavý.

    Na druhou stranu jsem skeptický, když vidím jak se (napříč společnostmi na www, app pro mobily, OS atd.) v rámci modernizace ruší funkčnosti a to nepodstatné (dle názoru společnosti) se schovává hlouběji a hlouběji.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: v Air bank (podle toho, co vím), to bylo stylem "příliš mnoho kuchařů".

    Jinak si mě mějte klidně za marťana, ale mně se to docela líbí (nová mBank). Předpokládám, že tam zase budou nějaké úlety nebo věci, které bych já řešil jinak - ale proti tomu současnému IB je to rozhodně lepší. Nebo vy jste fakt všichni zastánci toho, aby weby vypadaly jak v roce 2000 a vše poté bylo od zlého?

    Fakt, někdy nechápu tyhle "experty" (totéž tady, i na mFóru). Při spuštění v roce 2007 nám X lidí nadávalo, jak to je strašně oldskoolový a starý, že to vypadá jak z roku 2000 (a měli pravdu). Uplyne pět lide a všichni nadávají, jaktože se dělá něco, co nevypadá jak z pravěku? I těch pár detailů, co je tam ukázaných - co konkrétně je na tom špatně? Vidíte tam z toho videa nějaký UX fail? Je mi jasné, že byste to všichni vy udělali líp, ale z nějakého neznámého důvodu to dostal jako zadání někdo jiný, no.

    V roce 2008 jsem slintal nad tím, jak vypadá Hansa bank (Estonci) a tohle jde podle mě správným směrem. Ale to je nakonec jedno - záleží samozřejmě na tom, jak bude reagovat většina klientů. Třeba se všichni přesunou do FIO :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: obávám se, že tyhle dvě si právě někoho najali...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    proč si banky nenajmou nekoho se znalosti navrhovani UI?

    Ted myslim AIR, ZUNO.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam