• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: no jestli vypnou staré bankovnictví a nevyladěj předtím dokonale nové, bude to řádná chyba. jejich vedení by mělo počítat se skutečností, že notnou část klientů mbanky tvoří z hlediska změny služeb právě ti progresivnější lidé, kteří kdysi dokázali na "novej model", ovládanej hlavně přes web, přejít od jiných bank, s nimiž byli nespokojeni - tedy je to ta část populace ochotná změnu podstoupit. lze předpokládat, že ji klidně podstoupí znovu. a to si snad tam někdo uvědomovat musí.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FIN: nevysiluju, ale pripravuji se. rozhodne to jednou vypnou a nebude to za par let, ale spis v radu dnu a mesicu.
    jinak zbytek presne jak pises.
    FIN
    FIN --- ---
    NELDE: až na to, že jsem se ničím stát nechtěl a o nic nežádal. prosím vynechat věštění z křišťálové koule :-) cítím se naopak jako nevyžádaná oběť. B-verze ještě dokáži pochopit u her, ale v případě bankovnictví mi to zavání silnou stupiditou.

    DRAGON: no tak zatím je tam volba mezi novým a starým, takže jen kvůli tomu nezačnu okamžitě vyšilovat, ale pokud mbanka něco neudělá, bude to snad poprvé, kdy začnu zvolna přesouvat (od ní, již jsem banky v osobní historii měnil). protože člověk se za cenu kýžené malo/benákladovosti smíří s ledasčíms, ale polofunkčním rozhraním pro ovládání - což je věc, kbez se které se jeden věru neobejde - už ne.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NELDE: hele v Equa sem makal a bal bych se tam dat prachy :D
    NELDE
    NELDE --- ---
    DRAGON: Zkus Equa, přijde mi, že jsou mBank inspirováni.

    FIN: Víš, to je trest, že jsi se chtěl stát pokusným morčetem. Já tiše doufám, že tu novou verzi nedostanu dříve, než ji vylepší. Je to bohužel móda všude, že se nasazují nehotové věci s cílem dotestování uživateli. Tlačí je Marketing, který potřebuje nový produkt, aby měl co dělat (-;
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    DRAGON: treba fio? zuno a air bank jsou moc barevne. a pak se modlit, aby neudelali novy interface, pac se vsadim, ze bude taky barevny.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUNDA: podle mych zkusenosti je migrace narocna jenom tehdy, pokud se na system sere. Viz treba migrace vodafone nebo eurotelu.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    menim banku :) mate nekdo nejaky doporuceni? chci seriozni bankovnictvi a ne pestrobarevnou mrdku, do ktery se pomalu muzu prihlasit facebookovym accountem.
    FIN
    FIN --- ---
    JUANITA: no man can do, got it
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    FIN: polish style
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    NTR23: to je ale komunikacni fail
    FIN
    FIN --- ---
    JUANITA: !!!
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    FIN: nedavno jsem to tu resil: pokusy se vynuluji zmenou hesla, nove heslo pritom muze byt stejne jako stavajici (!).
    FIN
    FIN --- ---
    hm. tak na mě vyskočilo nové bankovnictví mbanky. kromě toho, že jsem se okamžitě vyděsil a mé pocity by se daly popsat slovy "prokristapána, co to sakra je? já chci bankovnictví, ne pestrobarevného papouška, z něhož mi oči přecházejí a chvíli hledám, co kde je vlastně" a "do prdele s reklamami, papoušku, já chci *jasně* okamžitě vidět přihlašovací tabletku" mě moc nenadchlo, že mi to dvakrát vyhodilo chybné přihlášení a hlášku, že potřetí mi zablokují přístup, přičemž jsem se suverénně 2x - před novým a po névm - přilásil v pořádku ve starém bankovnictví.

    no, nic moc. nadšení to tedy nebudí.

    technický dotaz: čím se vynulují kumulující se pokusy o "špatné" přihlášení? správným přihlášením? nebo je třeba speciálně cosi učinit? předem díky.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: Dobré ráno,
    jsme rádi, že se všichni tolik těšíte do nového IB. Jak jsme vás informovali, tak přístup do něj můžeme dávat postupně. Jak se o tom dozvíte, že už přístup máte? Je to jednoduché, přijde vám e-mail.
    První na řadě jsou ti, kteří se přihlásili přes stránku novamBank.cz, ti dostanou přístup nejpozději do čtvrtka. Ostatním nové IB budeme zapínat po dobu několika dalších týdnů.
    Prosíme o strpení, věříme, že to bude stát za to. Zatím můžete využívat současné IB, po kliknutí v pravé části přihlašovací obrazovky.
    Tým mBank


    je tedy zřejmé, že informační emaily nekorespondují s realitou :-( Pak byla skoro škoda je rozesílat. Na místo natěšení to zanechá pocit zklamání a amatérismu :-(

    Na druhou stranu je vše při starém. Podle soupisu chyb a vlastností v IB není ani kam spěchat :-(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: zjevně je migrace hodně náročná? :-)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NTR23: dle nového fóra aktuální info:

    Nicméně - volal jsem mLinku a chyba je na straně mBank. Nestihli to zpřístupnit všem. Ani těm, kdož požádali o přednostní přístup a ten jim měl být dnes zřízen (včera jsem dostal e-mail i SMS, že od 0:00 dnešního dne bude plně funkční.
    Prý to mám zkoušet, nové IB, pokud nebude funkční, mě prý nezablokuje, ale zprávu o tom, že už to běží, prý nedostanu. Mám to prostě zkoušet.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    nové IB bude nabíhat klientům postupně, nejdříve nejvíce aktivním
    HAYES
    HAYES --- ---
    budete si pri prechodu na novou mBanku delat nejakou "zalohu" treba trvalych plateb nebo preddefinovanych prijemcu? aby se jim to nahodou nesesypalo a nepridelali mi praci...
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Bacha kdo to bude zkoušet. Na blogu je důležitá poznámka, kterou si podle mě málokdo přečte a v emailu o spuštění nové mBank, které dostal každý do inboxu chyběla.

    Pozor: Nové bankovnictví můžete začít využívat až v momentě, kdy vás pomocí e-mailu upozorníme, že je pro vás připraveno.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam