• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: tak koukám, že mBank už nemá ani mFórum pod kontrolou. Nejsem sám komu byl o změněno heslo a díky chybě ho nelze nastavit. Zdá se, že se polským programátorům zase něco nepovedlo. Jen doufám, že IB je zabezpečen lépe :-(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Ale jako jinak ta práce celkem s IB jde, je to přehledné, ... a když už jsou filtry nastaveny tak to vypadá dobře...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Pokud chci zatřídit platbu z jistého příchozího účtu a udělám to u jedné platby tak nejde toto aplikovat na všechny. Takže trochu nelogicky si tu tyto platby musím vyfiltrovat, zapnout hromadné úpravy a udělat to pak nad všemi. To myslím v AIR jde jednodušeji... Snad to nebudu muset dělat i u budoucích plateb :o)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Nevím zda to neopakuji, ale proč při volbě uživatelského jména do IB není povolena "." (tečka)?

    Tvar JMENO.PRIJMENI je v polsku takovy nesmysl?

    Jméno může obsahovat malá a velká písmena (bez diakritiky) a znaky „-”, „_”.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PISTA1: vtipný, je, že já ho nezapoměl, ale někdo to udělal za mě :-) A od té doby se už nepřihlásím, protože mi přijde totéž co tobě :-(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NTR23: nahlášené to je českým týmem od prvního dne. co dodat.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    Sem zapoměl heslo do mFora tak sem si chtěl nechat poslat novy:

    Předmět: [mBank] Przypomnienie hasła

    Vítejte, vaše přístupové heslo do mFóra a mBlogu bylo změněno. Pro přihlášení použijte následující údaje Přihlašovací jméno : Heslo : .Po přihlášení doporučujeme změnit si heslo v nastavení vašeho profile.

    Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Nebo

    Platbu na účet užívatele není možné vykonat, protože odkaz jelikož není aktivní.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    K té češtině


    NELDE
    NELDE --- ---
    JUANITA: Vzhledem k tomu, že tu zprávu posílají všem, tak je to fail. Kromě toho bych ještě chápal polskou verzi. Jinak bych skoro čekal, že to kontroloval Slovák zaměstnaný u české pobočky a tomu to nepřišlo divné (-;
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    vypada to spatne, to jo, ale v rejstriku mam slovo fail rezervovany pro jiny veci, tohle je z myho pohledu dost zbytna vec.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Toto ja fakt nepochopim... Banka neumi udelat proces kde by jakykoliv text ktery ma jit k zakaznikum nekdo zkontroloval... :(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: já měl upozornění v češtině. Zato web, fórum a nový IB jsou plné polštiny :-(

    sms taktéž viz: ...InternetovE BankovnictvI...

    Na fóru nefungují základní věci. Zkrátka neuvěřitelný diletantismus :-(
    NELDE
    NELDE --- ---
    Pěkný fail - přišla mi zpráva o nedostupnosti IB a na konci je:

    Táto informácia bola vygenerovaná automaticky.
    Prosíme Vás, aby ste neodpovedali na tento e-mail.
    V prípade akýchkoľvek otázok, prosím, kontaktujte naše call-centrum mLinka na telefónnom čísle 0850 60 60 50.

    Pripomíname, že mBank v odosielaných e-mailoch nikdy:
    nepodáva www link na prihlasovaciu stránku do Internet Bankingu; nežiada o poslanie alebo potvrdenie prístupových hesiel, čísel Klienta ani PIN kódov.

    mBank SPOLKA AKCYJNA, so sídlom ul. Senatorska 18, 00-950 Varšava, Poľská republika, zapísaná v Národnom súdnom registri vedenom Okresným súdom v meste Varšava, 12. obchodné oddelenie, pod číslom KRS 0000025237, ktorá podniká na území Slovenskej republiky prostredníctvom mBank S.A., pobočka zahraničnej banky, so sídlom Pribinova 10, 811 09 Bratislava, IČO: 36 819 638, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Odd.: Po, vložka č. 1503/B, (ďalej len mBank)
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BUNDA: přeju příjemý drbání :D
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: koukám mBank má o tom jinou představu viz zprávy z banky:

    Jak na odesílání plateb
    Víte, že v novém internetovém bankovnictví můžete odeslat platbu čtyřmi jednoduchými kroky?

    1/ Klikněte na tlačítko Platby nebo Provést platbu v Panelu financí.
    2/ Vždy zadejte název příjemce. V případě, že máte příjemce v adresáři, stačí napsat prvních pár písmen a vybrat ho z našeptávače, stejně jako v telefonním seznamu. Pokud příjemce ještě uloženého nemáte, napište jeho jméno a zmáčkněte tlačítko +.
    3/ Vyplňte platební údaje.
    4/ Klikněte na tlačítko Odeslat platbu.
    SM3
    SM3 --- ---
    Třeba jsem slepý, ale proč se mi v Hlavním menu v seznamu účtu nezobrazuje mBussines účet?
    Když hledám z něj zadání platby, tak mi to dává max. možnost poslat prachy na ten účet, ale né z něj.
    Jinak celý mi to přijde dost divný, nechápu v čem vidí tu přehlednost, to staré ib mi přišlo mnohem přehlednější... IB využívám pro platby a né aby mi nějaký Emil Holub dával odznaky apod. kraviny to si můžou strčit někam :/ Zatím jsem si u mBank víceméně na nic nestěžoval, tohle je první zásadní věc, škoda! :(
    YNZA
    YNZA --- ---
    NELDE: mám jich sotva dvacet :/ no prijde mit o jak u blbejch na dvorku
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Ten test vypadá slušně. Prostě vygeneruji kód a ten je použit. Ona to vlastně není ani tak platba jako elektronický šel na doručitele.
    NELDE
    NELDE --- ---
    YNZA: Už ve starém byl limit na 50 přednastavených příjemců. Není to stejný limit pod jiným názvem?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam