NELDE: to není můj problém, to je neschopnost dělat věci správně. Už jenom proto, že mě
a) donutili přejít na nové IB
b) při přechodu na nové IB mi oznámili, že heslo je blbě (opakovaně) a nedomyslet si, co se stalo, musel bych kontaktovat support (a nezáviděl bych jim to, byl jsem hodně vytočený)
c) donutili vrátit se do starého IB a změnit tam heslo (abych zjistil, že ho mám navíc příliš dlouhé, nejen nestandardní znak)
d) mi oznámili na FB, že mi je hovno do nějaké bezpečnosti, že heslo této délky a komplexity mi MUSÍ stačit
a to celé potom, co jsem u nich měl účet (aktivní) druhý nebo třetí měsíc poté, co jsem se rozhádal s RB, když mi jejich OZ zcela bezostyšně lhali a neschopný člověk na retenčním nebyl schopný udělat, co slíbil, takže mě odchod od RB stál dost nervů a jednu stížnost na ČOI.
takže fakt špatně reaguju na všechno, co mBank podělá - a to i na malé chyby typu kontaktér na twitteru neumí česky.