• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    KCE
    KCE --- ---
    zdravim, prave koumam na podminkami u mbank, protoze moje banka ma strasny poplatky, za sluzby ktery pouzivam a nakonec i za ty ktery nepouzivam. a dle sazebniku mbank mi ucet (jeho vedeni,sluzby atd.) u nich vychazi v podstate zdarma. (akorat jsem nenasel jestli se plati za odchozi inkaso..?)
    projel sem cast novejsi diskuze a koukam ze je tu tez dost lidi s vyhradami. hledam teda i nejaky alternetivy, prinejmensim pro srovnani. nevim jak moc uspesne se tez profiltroval diskuzi, co sem zahlidl bylo fio, ge ..? napadaji vas nejake dalsi? pokud ma nekdo chut a trochu se rozepise, co se srovnani konkurencnich bank, potazmo jejich uctu, tyce, budu moc rad.
    jeste dodam ze vzhledem k tomu ze ziju v zahranici (ale mit i cesky ucet mi vyhovuje), je mi celkem fuk kolik ma dana banka pobocek, bankomatu atd. proste chci platit co nejmin poplatku a mit moznost resit vse pres net.
    jo a jen ze zvedavosti, neexistuje nejaky cesky ucet ktery by konto vedl v eur? nebo je to uplna picovina?:)
    kzdpdne predem diky za vase reakce
    MATHEA
    MATHEA --- ---
    JUANITA: parada, to mam radost:D ale diky:)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: idiotů je tam víc než dost, o tom se nepřu :) ale většinou jsou následkem dost jiné věci, než 90% toho, co se probírá na tomhle fóru :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Na rovinu - občas tam idioti jsou. Ale ne všichni
    NELDE
    NELDE --- ---
    Na rovinu - občas tam idioti jsou. Ale ne všichni
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Mně už to nijak netíží, svoje osobní emoční pouto s mBank (jako projektem, který reálně nastartoval moji profesní kariéru - z dnešního hlediska "kdysi dávno") už jsem přetrhal a samozřejmě si můžete každý myslet co chcete... Ale někdy mě udivuje, kolik je i tady na Nyxu "expertů" na banky a bankovnictví, kteří nemají problém vynášet soudy v mnoha oblastech - od UX, přes obchodní strategii banky až po detaily IT implementace a přitom nemají ani s jednou ze zmíněných oblastí žádní zkušenosti - ale jasně, management / Poláci / bezpečáci jsou všichni idioti a já bych to udělal líp.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MICA: ani jedno není důkaz a lidi, co mají na starosti bezpečnost, jsou úplně jiní než lidi, co můžou (obecně) za nové IB a/nebo za problém typu limity. takže to je argument jak noha.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MICA: Ale ne. Máš dva hashe jeden plný a jeden s 20 znaky. Aplikace užije jeden nebo druhý
    MICA
    MICA --- ---
    Nevim, prostě někdo kdo je dostatečně dementní na to aby si hrál na produkční databází (viz. smazané limity karet) je dostatečně dementní na to, aby měl hesla uložený jako plaintext...
    MICA
    MICA --- ---
    NELDE: No, ale to bych se pak do toho výpovědního formuláře mohl přihlásit jen přes těch 20 znaků...
    NELDE
    NELDE --- ---
    MICA: Ale mohlo. Stačí uložit i hash z prvních 20 znaků (-; Ale polská logika je občas fakt "polská"
    MICA
    MICA --- ---
    ADAMM: Ve starém bankovnictví jsem měl poměrně dlouhé heslo. Když jsem přešel na nové bankovnictví, tak nefungovalo.
    Když jsem ale zadal jen prvních 20 znaků mého hesla, tak jsem se přihlásil. Tak si řikám, hmmm třeba to měli předtim v plaintextu, a tak to heslo zkrátili a zahasovali.
    Jenže teď když jsem se přihlašoval na výpovědní formulář, tak 20 znakové heslo co mi fungovalo na bankovnictví nefungovalo. Tak jsem zkusil staré dlouhé heslo a fungovalo :)
    Pokud by heslo bylo v databázi jen ve formě hashe, tak by se tohle dít prostě nemohlo...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MICA: tohle me fakt zajima, jak jsi na to prisel... Uz to tu bylo nekolikrat, ale tzv. dukazy byly obvykle nesmysl.
    MICA
    MICA --- ---
    No nic, přihlašování do formuláře pro podání výpovědi mi jen potvrdilo, že mBank má hesla uložená v plaintextu. Takže opravdu nasrat mBanko, nechám si to tu ale booknuté jako veselou zeď nářků :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    DRAGON: donedávna jsem si myslel, že jsou to amatéři, ale za poslední měsíce jsem nabyl dojmu, že to je ještě horší. Speciálně komunikace je doslova tragická :-( Šťastný ten, koho se žádný jejich kiks nedotkl.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Automatická změna limitů na 0 = zablokování karty :: mBank
    http://www.mbank.cz/forum/thread,238759,automaticka-zmena-limitu-na-0-zablokovani-karty,1.html
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Je to asi tak měsíc, co vinou chyby v IB došlo k resetování limitů karet.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    slusny, vcera sem potreboval platit u obchodnika 50.000 a zamitnuto. limit na den sem mel 150.000. Tak koukam na webu na limity a vsechny resetovane na 40000.
    Ty vole, Milanku, co je to za klauni? Uz me to zacina fest srat. Jeste jeden takovej kix a AirBank
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    JUANITA: jo, u pravidelných plateb je to hodně časté, právě proto, že MO/TO transakce se nejhůře blokují, některé banky to neumí vůbec, třeba Citi
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    YARIN: mozna je to i regionalni, mne takhle treba strhavaji predplatny casopisu z UK (P to neni).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam