DRAGON: vtipny vysledek to melo: dnes po skoro 14 dnech, kdy sem si na webu pozadal o osobni ucet u te Equa, sem tam uz trosku netrpelivej volal s dotazem, proc mi jeste nic neprislo. Bylo mi receno, ze si mam zavolat na kuryra. Coz sem rekl, ze delat nebudu, ze to maj resit oni. A at se mi podiva do systemu, jestli mi vubec ucet byl zalozen, protoze uz se mi u nich jednou stalo, ze sem si tam ucet udelal, ale oni mi ani neposlali prihlasovaci udaje ani karty. Tak operator nekolik minut nekde hledal, pak mne tam nasel a uplne stupidnim stylem mi oznamil, ze si budu muset jit na pobocku, protoze tam asi vznikl nejaky problem. Na coz sem mu rekl, ze na pobocku nepujdu, ze doma lezim s pateri. A on mi rekl, ze to tedy preda na vedeni na posouzeni s tim, jestli udelaji vyjimku a ucet mi nezalozi i presto. Na coz sem mu rekl, ze to uz trosku prehnal a at si uvedomi, ze ja sem nic neudelal, ze oni pochybyli a to uz dvakrat a ze nebudu cekat, jestli se nekdo uraci mi udelat ucet a ze koncim, at si tam udela poznamku, ze potencialni klient z duvodu hloupe argumentace operatora prechazi ke konkurenci. Nashledanou. Tak ted to jdu tedy zkusit do te AirBank, doufam, ze tam uz to vyjde, nerad bych ty penize zasival do polstare :))