• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    těch 80-90% jsou už jen mrtvé duše? ;-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Dnes jsem na vlastní kůžu pocítil výpadek! Což je asi poprvé za cca 10 let, mám dojem. Nakonec není úplně špatný skóre. Podle mých insider informací trval necelé dvě hodiny a postihl cca 10-20% lidí.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VITI: Tak to je jeste smutnejsi ze ani nevi kde ta chyba je. :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VITI: Me tak na appku doslo info ze mi prisly penize. Po otevreni v tom rychlem prehledu byly ale v historii transakci (ci jak se to jmenuje) ne. Objevily se az za nejakou chvili.
    VITI
    VITI --- ---
    ADAMM: je to des .. nicmene nakonec byla chyba na moji strane, ve zkopirovanem cisle uctu, kde byl jiny znak pro '-' ( ale vypadal stejne ;-) ... skoda tedy ze dava mbank tohle zavadejici hlaseni (mozna jen spatne prelozene resources?)

    Ale aby to nebylo jen tak, tak po potvrzeni platbu nevidim v historii :-) ... posilal jsem plateb vice a predchozi tam jsou :-) ... nakonec jsem ji nasel v ocekavanych transakcich, uvidim zda se vecer probojuje do historie.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Je to smutne ze v dobe UTF-8 resime tohle.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VITI: novinka to imho není, už delší dobu tam podle mě nemají být žádné speciální znaky - tedy pouze písmena a čísla
    VITI
    VITI --- ---
    Nejaka novinka? Chci odeslat platbu a at zkusim cokoli zadat do nazvu prijemce, tak stale tato chyba?


    Tuhle: https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/info/ucty/tuzemska-platba.html doporucuji 'Firma, s.r.o.', ale ani to nejde :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Me se to stalom i u airbank...

    Mám v peněžence přímo na sobě dvě bezkontaktní karty. Obě aktivní a vždycky(*) mi to vezme jen tu air i když je dále od snímače...

    Ale chtěl jsem si to zkontrolovat a na airu transakce se objevila snad až druhý den...
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    NELDE: nie nevidela som ich nikde, ale budem teda cakat ze sa tam ukazu :-) diky za odpovede
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: některé (z mé zkušenosti většina) bezkontaktních transakcí proběhne v offline režimu. V IB se ukáže až jejich zaúčtování, kdy si obchodních strhne peníze. A u některých jak píše PATRIKCHRZ se jejich zobrazení v nezaúčtovaných trasakcích projeví se zpožděním i několika dnů.
    NELDE
    NELDE --- ---
    LD_DRTH: A není mezi nezaúčtovanými transakcemi? Bezkontaktně je on-line ověření, takže by se to mělo "rezervovat", než se to strhne.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    LD_DRTH: to není jen problém mBank. Obvykle by se transakce měla objevit do 3 pracovních dnů, takže klidně až v pondělí
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    chcela by som sa spytat, ci neviete (nemate skusenost) ako dlho mBanke trva zobrazit uspesnu transakciu v IB., vec je taka ze vcera a dnes som platila v obchodoch kartou - bezkontaktne, obchodnici nepindali, takze asi vse OK a v IB nemam ani jednu transakciu zobrazenu, a ani ich nemam v sekcii "karty - moje pohledavky" (ci jak sa to vola :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    E2E4:
    Obcas se stane i v lepsich bankach nez je mBank...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    Deje se mi takova zvlastni vec - nejde zaplatit kartou po overeni 3D secure. V alze to rikalo "session expired", opakovani nepomohlo. Na goout to reklo kliknete na "OK", kliknul jsem a transakce neprobehla banka vam rekne proc. Ovsem pri novem pokusu to proslo. Divny.
    ATAN
    ATAN --- ---
    CAIDEL: narazil jsem na to uplne nahodou. proste me jednou napadlo se podivat do ceniku. a jelikoz o tom nebylo nikde zadne info, tak me to zmatlo. proto jsem se tady ptal.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    ATAN: Což mne tedy mimochodem maličko zaráží - z hlediska mBank je to jasně věc, která se dá roztrubovat jako velké pozitivum pro klienty (tak jasně, my co si pamatujeme také původní bezpoplatkový stav, tak to zas takové terno není, ale stejně) - a trvá jim to rozhlásit dva týdny od chvíle kdy jsi na to narazil ty? :)
    ATAN
    ATAN --- ---
    CAIDEL: jj, mne take.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    ATAN: Teď mi na tohle téma přišel email (zrušení eMAX poplatku).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam