• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    E2E4: já mám taky ublock a pro mbanku jsem ho vypnul, tak jako pro pár dalších webů.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    E2E4: Máš rozbitej adblock.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    teda fakt hrozny, vzhledem k tomu ze v mbank mam par drobnych trvalych prikazu z doby kdy to byla cool banka, tak jsem to jeste nezrusil..

    a ted jsem narazil na tenhle problem, pokud by se to nekomu stalo:

    mBank
    Nastala chyba připojení k mBank. Mohla být způsobena nastavením firewallu, proxy, nebo nastavením prohlížeče. Pro obnovení stiskněte Ctrl+F5, nebo Ctrl+Shift+F5.

    reseni: vypnout adblock

    oni zrejme maji nejaky tracking/spyware a kdyz ho nevidi tak se se mnou odmitaji bavit.. desny.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    VITI:
    Heh. Tak toho jsem si všiml hned, ale nenapadlo mě, že to nemají ošetřeno a následně, že to prošlo ADAMMovi. :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Pokud to bylo přes Word, tak ten to mohl přeformátovat. Nebo to v té aplikace je špatný znak (-;
    VITI
    VITI --- ---
    NELDE: ADAMM: tak opravdu je problem v te pomlcce :-/ Pritom to byl copy&paste primo z bankovni aplikace.
    NELDE
    NELDE --- ---
    VITI: Jak tak koukám tak ten znak mezi předčíslím a číslem není spojovník "-" (hyphen), ale pomlčka "–" (n-dash), možná to je ten důvod - jestli zadáváš do jednoho pole, tak mu to neprojde formátem. Zkus to nahradit tím, co máš na klávesnici.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VITI: no já jen že jsem to tam vložil a nic to nehlásilo ;)
    NELDE
    NELDE --- ---
    VITI: Nekopíruj, prostě to přepiš. Je to jen 17 číslic.
    VITI
    VITI --- ---
    NELDE: ADAMM: z unicreditu se mi podarilo penize odeslal, z mbank se zatim neozvali. Tvrda mezera ani nic jineho tam snad nebylo, zkousel jsem cislo prekopirovat i v ascii editoru :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VITI: nezůstala ti tam někde třeba tvrdá mezera?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VITI: když jsem to teď vložil, tak to vypadá normálně v pořádku, ještě můžu zkusit odeslat korunu, jestli se to nezasekne jinde - ale když dávám jiné "neexistující" číslo, tak to řve už dřív, tady ne.
    NELDE
    NELDE --- ---
    VITI: nuly se doplní samy. Zkus podporu mBank, to číslo účtu je sice "platné", ale možná neexistuje nebo je zablokované?
    Jedině zkusit vygenerovat IBAN a zkusit ten. Ale když jsem zkoušel posledně IBAN, tak mi naskočily poplatky.
    VITI
    VITI --- ---
    Zkousim poslat prevod z mbank na 115–1661380287/0100 a internet bankovnictvi hlasi nevalidni ucet? NEmate nekdo zkusenost zda to nejde nejak obejit? Zkousel jsem nuly na zacatek, nepomaha.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Ad dobití Revolutu - zatím to nevypadá, že by se něco změnilo, co? Dneska jsem dopadl stejně jako níže - Požadovaná stránka neexistuje.
    Mám potvrzení SMS.
    KEJKLIR
    KEJKLIR --- ---
    ADAMM: taky mám mKlíč a aplikací mBank... Už jsem na Revolutu našel info, že s tím mají problém.


    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KEJKLIR: teď jsem zkusil dobít pětikilo a prošlo to normálně. ale já mám potvrzování přes mKlíč a ty budeš mít možná smsku?
    KEJKLIR
    KEJKLIR --- ---
    RATTKIN: díky moc! Přesně tohle mi to píše taky. Snad to tedy brzy opraví. Slečna/paní na help lince mBank mi prý na kartě znovu zapla to 3DS, že to pak bude fungovat, ale nepomohlo, výsledek je stejný. Postřehl jsem, že říkala že přechází na jiného operátora, který jim to 3DS spravuje...
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    KEJKLIR
    KEJKLIR --- ---
    Mohli byste prosím někdo potvrdit, jestli vám funguje dobití Revolut karty debetní kartou z mBank?
    Mi to ode včerejška nefunguje a hlásí to "Požadovaná stránka neexistuje. Ověřte bezpečnostní opatření vašeho počítače." Podle podpory Revolutu je chyba na straně banky v 3D Secure, podle mBank chyba u nich není. Tak nevím jak z toho ven... Doteď mi to fungovalo několik let bez problémů.
    MVEK
    MVEK --- ---
    NELDE: Určitě to bude hash, to je snad standardní postup u jakékoliv autorizace (tedy ne, některé weby ukládají i dnes hesla, ale je to proti všem zásadám a doporučením).
    NELDE
    NELDE --- ---
    MVEK: Ono by ale nestačilo takové to: "odstavec 16.16g malým písmem na straně 16", ten souhlas by musel Google vyžadovat velmi explicitně (samostatně a aktivně potvrzené) včetně tvé možnosti ho odmítnout, aniž by tím byly narušeny služby, které ti poskytuje. A tak to nemá cenu na jejich straně vůbec řešit - zbytečná komplikace a drahá sranda, neboť by museli ten tvůj otisk na svém serveru extra chránit. Dopad je vlastně jen na tebe - u nového telefonu musíš ten otisk vytvořit znova.
    Dále jestli si dobře pamatuji, neukládá se v mobilu otisk v otevřené podobě, ale nějaký hash. To znamená, že když se ti dostanou do mobilu, tak otisk neukradnou, mohli by ale se za tebe přihlásit do IB podle míry bezpečnosti toho IB. Na to vlastně ani nepotřebují ten otisk jako hacknout ten kód, který otisk ověřuje - stačí, aby byla vždy odpověď "otisk OK".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam