CAIDEL: A jak já jako zákazník se mám zeptat vedení jinak než prostřednictvím Twitteru? K čemu si ho zřídili, když jim tam pak chodí lidi? Jiná věc je, že jiná odpověď než "prostě nám to ve SWOT cost-benefit analýze nevyšlo, jo, konkurence to holt má jinak, od toho se byznys modely liší, a sorry, detaily vám fakt žádná firma nedá" se čekat nedá; ale neumět to nějak pěkně zaobalit, to je fakt SocMktg 101 fail.
Ale důvod by mě fakt docela zajímal, pokud vím, jiné banky / karetní asociace / výrobci plastů to naopak cpou horem dolem (a paranoici si pak stěžují podobným způsobem).
KID_MCHUTT: Script injekce, standardizovaný čistič HTML vstupů, zkušenosti s tím, že si Poláci nastaví ogonky a pak se z cizích počítačů nedostanou na účet, co já vím.
BTW pro zasmání, nejmenovaný systém ČNB pro komunikaci s venkem vyžaduje v hesle 15 znaků, velké a malé písmeno, číslici, speciální znak (z krátkého seznamu), měnit asi po čtvrt roce a je zakázaná shoda asi 10 zpátky.