• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MVEK:
    Mě pořád dojímají lidé co v roce 2023 se bojí zvednout telefon...

    #sorry
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: hele nevím, ale když ti v Tescu odmítne terminál kartu i přes to, že člověk před tebou platil a udělá to dvakrát za sebou, je něco špatně - jeho i moje byla visa, jediný rozdíl byl v tom, že já neplatil tolik, abych zadával PIN. A nestalo se mi to poprvé, o to víc mě to sere, protože buď je v háji karta, nebo je někde nějaký bug. A vzhledem k tomu, jak kvalitní programátory má mbank, to vidím na problém na jejich straně.
    A že by VISA nedávala bance informaci, že se někdo pokusil platit kartou a neprošlo to, se mi nezdá jako pravděpodobné, sorry.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    sorry...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Je to už evergreen ale musím si opět a znova postěžovat. Dělat nějaké normální platby v mBank je prostě pičou proti zdi!!!

    Proč nefungují základní Use Case:
    - mám trvalou platbu a chci na ni kliknout a provést ji HNED!
    - proč když mám v adresáři "FÚ" (finanční úřad) a do toho POVINNÉHO (WTF!!!!) pole z adresáře zadám "fu", tak mi to nic nenajde. Když "fu" smažu a rozkliknu a vyberu "FÚ", tak mi to hází chybu že nebyla vybrána kompletní adresa (nebo tak něco). A proč se doprdele tato chyba zobrazuje, ještě i po uložení platby když jsem v úplně jiném okně?!?!
    - proč mi při přidání PRVNÍ platby do košíku banka napíše že mi již poslala DRUHOU SMS (!!!), když je první. A proč chce tek košík autorizovat, když bjsem čekal, že tam právě naklikám všechny platby, abych je autorizoval jednou a na konci? To už mě rozpalovalo do běla...

    Jo a krom toho jim zrovna vůbec nechodí SMS, takže je mám uložené. Doufám, že když se za hodinu/den/týden připojím, tak to tam ještě všechno bude.

    Sorry jako ale toto není bankovnictví 21. století!!!!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: jak musi? co musi? SORRY JAKO



    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    KID_MCHUTT: sorry, omylem jsem prispevek smazal ..
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    sorry ze neodpovim kazdemu zvlast sem na mobilu- kazdopadne vsem dik za reakce

    mobil vubec propojeny s kartou nemam, na tohle kartu vubec neppuzivam a urcite jsem jeji cislo nikdy nezadaval do zadne nabidky "uplne zdarma jenom zadejte cislo karty" nevyuzivam

    transakce uz se zapocitala jako platba kartou, nejaky cislo a to je vse, na fb jsem psal v pondeli, odepsali at jim zpravou poslu svy id a od ty doby ticho (vcera i dneska jsem urgoval a ani zadne "vyckejte pracujem na tom" .

    problem je, ze jsem mimo republiku, jinak uz bych byl davno na pobocce a resil to, takhle budu muset pockat do utery.

    na mlinku proste nevolam, nemam zajem v 29 letech o mrtvici pripadne paragraf za napadeni

    neuveritelne me to stve, ani mi tak nejde o 212 korun ale proste chci vedet o co jde.
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    VANEK: tomu nerozumiem, sorry. preco je v tej vete teda "nebo".
    VANEK
    VANEK --- ---
    CAIDEL: A jak já jako zákazník se mám zeptat vedení jinak než prostřednictvím Twitteru? K čemu si ho zřídili, když jim tam pak chodí lidi? Jiná věc je, že jiná odpověď než "prostě nám to ve SWOT cost-benefit analýze nevyšlo, jo, konkurence to holt má jinak, od toho se byznys modely liší, a sorry, detaily vám fakt žádná firma nedá" se čekat nedá; ale neumět to nějak pěkně zaobalit, to je fakt SocMktg 101 fail.
    Ale důvod by mě fakt docela zajímal, pokud vím, jiné banky / karetní asociace / výrobci plastů to naopak cpou horem dolem (a paranoici si pak stěžují podobným způsobem).

    KID_MCHUTT: Script injekce, standardizovaný čistič HTML vstupů, zkušenosti s tím, že si Poláci nastaví ogonky a pak se z cizích počítačů nedostanou na účet, co já vím.

    BTW pro zasmání, nejmenovaný systém ČNB pro komunikaci s venkem vyžaduje v hesle 15 znaků, velké a malé písmeno, číslici, speciální znak (z krátkého seznamu), měnit asi po čtvrt roce a je zakázaná shoda asi 10 zpátky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    GOR: jako sorry, ale blokace (zrušení) karty fakt není ekvivalent konce úvěru, imho to není tak nečekaný. výpověď by mělo jít udělat korespondenčně (s ověřeným podpisem), takže nemusíš nikam jezdit, stačí Czech Point (pošta).
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PTAH: jako sorry, ale mBank si nikdy zákaznické loajality nevážila. Navíc naprosto tragicky nevyužitý potenciál mFóra a mRady :-(

    Ale Polsko řídí vše a tam se rozhoduje.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: boha jeho, jako sorry, ale platby v rámci banky opravdu odchází okamžitě - odjakživa a stornovat je nejde, prostě klikneš, odešleš. to je - aspoň pro mě - sakra jeden z hlavních benefitů, že se to nikde nefláká. potvrzuješ to smskou, pokud to pošleš někam do háje, tak se prostě nedá nic dělat. ale pardon, to není chyba banky!!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YNZA: tak sorry. myslel jsem, že je problém v tom "Jméno příjemce" (což by správně mělo být Označení příjemce - jako je to v iPhone aplikaci a v IB).
    když to udělám u sebe, tak to mám stejně jako Kenny - čili pole Adresa příjemce je prázdné. a v kroku jedna to není vůbec, proto jsem si toho nevšiml.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    NELDE: imo better safe than sorry. ne že bych měl nějak moc peněz na účtu, ale už to, že jsem přešel z tokenu na SMS (RB vs mBank) se mi moc nelíbilo a tohle se mi nelíbí vůbec.
    Chápu, že standardní klient chce jednu autorizaci na všechno, ale asi nejsem standardní klient, na to už se ve vývoji finančního software pohybuju moc dlouho.
    YARIN
    YARIN --- ---
    DRAGON: facebook? sorry, neznam.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    jako sorry, ale tohle ma bejt seriozni stranka banky? co za magora tam sefuje designu?

    ::: mBank.cz :::
    http://www.mbank.cz/
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ADAMM: sorry, ale omalovanky do inet bankovnictvi nepatri. to ze je to ted pubertalne moderni neznamena ze to je posun k lepsimu.
    ale kazdej ma rad neco jinyho. pokud bude funkcnost zachovana a pridaji do toho co mi tam chybi(napriklad alias pro prihlaseni a online notifikace emailem) tak budu spokojen. idealni by bylo ovsem moznost skinu na vyber. takze pokud nekomu vyhovuje strohost muze si ji nastavit. kdo chce omalovanky ma je mit.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    už mi to funguje, sorry za spam :)
    NOGEEK
    NOGEEK --- ---
    Zdravim, kdyz chci neco koupit pres VISA na ebay platim nějaké poplatky? nikdy jsem ze zahranici jeste nekupoval. Sorry nejak sem to nemohl vygooglit. diky
    VANEK
    VANEK --- ---
    ADAMM: Sorry, byl (a furt víceméně) jsem mimo pořádnou klávesnici.

    1) "V bance máte tři zdroje příjmů. První je výnos z pasiv, tedy klientských vkladů, a tyhle výnosy v Česku hynou na úbytě vzhledem k tomu, že depozitní sazby prakticky neexistují, takže není reálný prostor pro marži." WTF? To jako že by vklady úročili níž než PRIBID (v současnosti nula nula nic) a počítali marži z rozdílu?
    2) na dotaz, proč zdražili hypotéky, odpovídá "jsme získali nové vklady za ceny, které byly zveřejněny, a jako dobří hospodáři musíme tyto vklady umístit za vyšší cenu, než za jakou jsme je přijímali. ... Máme tu situaci, kdy se kvůli dlouhotrvající recesi zvýšil příklon domácností i firem k držení úspor a ten převis vkladů nad úvěry v ekonomice nadále roste. To také znamená, že máte trochu starost, jak nejlépe naložit s těmito vklady. Naše řešení vychází z toho, co jsme si před chvíli popsali"

    A samozřejmě škoda, že nechtěli rozvést " Také s využitím detekčního softwaru varujeme klienty, u kterých máme důvodné podezření, že by tuto infekci mohli mít ve svém počítači."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam