• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    ADAM
    ADAM --- ---
    Jinak jsem ve 3 dnech absolvoval 2500km a zpětně jsem dle Google tineline analyzovat délky úseků a časy zastávek. A vychází mi z toho, že elektromobil bude naprosto v pohodě, žádný úsek neměl přes 400km, průměrně tak 200. a delky tech zastávek byly skoro vždy nad 20 min.
    Takze I na dlouhý cestě by mě to nemělo omezovat.
    ADAM
    ADAM --- ---
    BASIK: u mercedesu jo
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BASIK: u BMW pry jo, Tesla ne
    BASIK
    BASIK --- ---
    BOBASH: Nevis, jestli se u nekteryho z tech systemu myslelo na nouzovou ulicku? :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ADAM: To právě není vůbec k ničemu. Ve chvíli, kdy trefíš první dvouhodinovou Stau, tak tomu budeš blahořečit. Pravda, v dálniční zácpě si můžeš víceméně číst knížku i v Superbu s asistentem pro jízdu v koloně, ale tohle je tak nějak víc v poho.
    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: 5 tisíc i s prací. Což vzhledem k nákladu zcela jistě do 2kc na km se ti vrátí za jak dlouho? To je úloha pro tebe :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    DZODZO: mercedes eqs ho má, ale jen do 60kmh na dalnici, což je teda pravda stále téměř k ničemu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to vime ze ano, niektore predpovedi muskovi trvaju dlhsie a niektore naopak kratsie, ako ked v roku 2015 tvrdil ze bude mat tesla trznu hodnotu $700 miliard v roku 2025 a stihol to uz v roku 2020
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Tuším že Honda, ale jenom do dopravní zácpy.

    Nicméně dostat se na eyes-free nebo dokonce mind-free (můžu spát, předávací čas třeba minuta a víc se zastavením) na dálnici je v tuhle chvíli mnohem blíž než dotáhnout FSD do stavu, kdy bude umět jezdit full-auto všude, o čemž pořád nevíme, jestli to FSD ve stávající podobě NĚKDY zvládne.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: eyes-free system ale snad este nikto nema
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ale nikdo neví, jestli ten den přijde za dva roky nebo za patnáct. A spíš to bude těch patnáct, než to začne fungovat tak, aby to řídilo samo.

    Naproti tomu Lev3/Lev4 hands-free nebo dokonce eyes-free systém může fungovat sice v omezený míře (geofenced třeba na dálnice), ale výrazně rychlejc.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: j, lenze jednoho dna zrazu zacne fungovat vsade, co sa o tych geofencovanych premapped rieseniach povedat neda
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Jenomže FSD nefunguje ani uprostřed Ukrajiny, ani v centru Londýna.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Hele jsou automobilky, který dokážou vyvíjet levnej model i drahej model a nemít s každým pět let zpoždění :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    slovna uloha z matematiky: ked u LPG sa musi po 10 rokoch menit tlakova nadrz v aute za 6-10 tisic, kolko bude stat vymena tlakovej nadrze vo vodikovom aute po 15 rokoch? :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: tak jednou si myslíš, že by měla Tesla dělat rychle levný model, pak tě štve, že ještě nedělají drahý model, tak si vyber :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Ale zato ta sériová verze Tesly Roadster že se jim sakra povedla, co? Ty tvary, ty křivky, to je úplně přesně jako koncept. I ta technika je ještě mnohem vychytanější než slibovali...

    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DZODZO: id3 koncept vs realita

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: MIB tak nějak funguje. Není to dokonalý, ale žít se s tím dá :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam