• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: Jestli to má 50 km tam a 50 zpět (nebo i kdyby 100) a může mezitím dobíjet, tak mu nebude vadit ani těch 180 km/h, pokud si koupí něco, co nemá omezovač. Sice mu strašně klesne dojezd, ale co na tom, že v tomhle tempu bude mít dojezd o 40% menší než normálně, když to furt bude násobek toho co běžně jezdí?
    IV0
    IV0 --- ---
    JYRKA: Technicky možná ne, ale dle pravidel firmy dává smysl EV...
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    IV0: Ja si myslim, ze kupovat si full EV pro Tebe neni dobre.
    Zamyslel ses nad plug-in hybridem?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0: Jinak si myslím, že s ohledem na tenhle komfort by ti fakt nejlíp seděl Mercedes EQE, ale uvidíme, kolik bude stát.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    CRAZY_IVAN: Myslim, ze pro narocnejsi lidi, co se tyce komfortu za jizdy, je BMW jasna volba. Tesla Model 3 se mozna jednoduseji ridi, ale interier je nic moc.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BMW i4 v Tesla Model 3 REVIEW with 0-60mph test!
    https://www.youtube.com/watch?v=KIDFg_0gdmI
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    ICS: Brzdy jsouvíc slyšet i proto, že se tolik nepoužívaj, takže nejsou tak hladký jako u ice.
    Jaguar musel udělat novej sw, kterej čas od času místo rekuperace rovnou spustí brzdy, protože se jim stávalo, že lidi brzdy vůbec nepoužívali a přijeli na garančku s prorezlejma kotoučema.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ICS: Jo, spousta automobilek musela kvůli EV vyvíjet třeba nový mechanismy stěračů a pdoobně, protože to jinak bylo strašně slyšet.
    ICS
    ICS --- ---
    IV0: Moje zkušenost ohledně zvuku je, že je potřeba se připravit na to, že slyšíš věci, který v ICE prostě nevnímáš. Mě třeba jak u EQA, tak Etronu nejvíc zaskočilo jak je strašně slyšet vrzání brzd při zastavení a rozjezdu jenom proto, že neni nic, co by je přehlučilo. To samý asi bude platit i u ostatních zvuků, co auto vyluzuje
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    IV0: Elektrickej motor není slyšet skoro nikdy kromě ostrý akcelerace.

    Ten zbytek umí dělat docela dost kravál, třeba ve 180 km/h není motor většinou slyšet ani u ICE. Ale 180 km/h není pro EV úplně typickej režim, některý to ani neuměj :)
    IV0
    IV0 --- ---
    BOBASH: Díky moc. Nájezd bude spíš 40-50, protože každý den = každý pracovní den do práce a zpět + soukromé kilometry.
    K tomu tichu: Mám zatím zkušenost jenom s ICE, ale jestli chápu Tvojí poznámku správně, tak elektrický motor = ticho. To jsem ochotný akceptovat, i když si zkusím ověřit, jestli to platí i ve 180 km/h. Ale co ostatní věci: Hluk od kol a aerodynamický? Tohle bývá u ICE ve vyšších rychlostech ten hlavní problém.
    Zkusím se s pár elektroauty svézt, abych zjistil. Díky ještě jednou za nasměrování, BMW mám rád, zajdu tam někdy.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: A změnilo se na nich něco? FSD se akorát pozvolna blíží tomu aby začalo být konečně fakt nebezpečný, s plněním jakýchkoliv předpisů má Tesla furt problém (viz Giga Berlin, kde ale narazili na to, že nejsou v Nevadě a nemůžou si dělat co chtěj, a nejsou ani v Číně, aby to mohli uplatit), se servisem si dokážu představit že furt podobný...

    Jen bych po 9 letech úplně netvrdil, že Tesla je "disposable", nicméně uvidíme, jak budou fungovat 10+ let starý Tesly venku ze záruky, to může s cenama ojetých kusů (a tím i poptávkou po nových) udělat nepěkný věci.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: zajimavy circlejerk, skoda ze operuju so starymi datami a udalostami
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Jinak tady dost zajímavý čtení, který docela shrnuje problémy s Teslou...

    Exposing the Fraudulence of Elon Musk and Tesla ❧ Current Affairs
    https://www.currentaffairs.org/2022/01/exposing-the-fraudulence-of-elon-musk-and-tesla/?fbclid=IwAR0QV7VsQigFYRnPwiRY-WA2HGWU-JoQ5srtNymCEJl30wkS5x90I5ad4io
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Koncept vypadal o dost líp, tohle je trochu jako Taycan z výprodeje. A hádám, že to bude stejne nedodělaný jako Ioniq 5.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    DZODZO: kdyby najel o 80 km víc, tak by to vycházelo na povinné pauzy =) A už vidím manažery nákupáků, jak nechávaj dělat k zásobovacím rampám nabíječky pro trucky...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    TUHO: na to ze to je flagship tak 150 miles (240 km) je dost malo, asi na nejake rozvozy z distribucneho centra do obchodu
    TUHO
    TUHO --- ---
    By the end of 2020, Volvo Trucks had opened up its sales books to commercial customers ahead of production that began in Q2 of last year. Volvo’s flagship VNR Electric truck arrived with a 264 kWh battery and the ability to charge to 80% in under 70 minutes using a sufficient DCFC.

    The 2021 VNR Electric delivered an operating range of up to 150 miles based on truck configuration. Speaking of which, it originally came in three configurations – a single-axle box truck with 33,200 lbs. GVW and two tractor configurations consisting of a 4×2 option with 66,000 lbs. and a 6×2 version with 82,000 lbs. GCW.

    Volvo Trucks introduces second-generation VNR Electric with bigger battery, added range, and new configurations - Electrek
    https://electrek.co/2022/01/14/volvo-trucks-introduces-second-generation-vnr-electric-with-bigger-battery-added-range-and-new-configurations
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam