• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: já vůbec netuším na co hledím :-D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Zatím to vypadá, že tohle by mohl být aktuálně nejsmysluplnější elektromobil na našem trhu...

    SITH
    SITH --- ---
    nádherný auto, moc se mi líbí. Škoda že si ho nemůžu dovolit :D

    Zrodila se nejvýkonnější škodovka. Nový Enyaq Coupé iV požene 300 koní
    https://forbes.cz/zrodila-se-nejvykonnejsi-skodovka-novy-enyaq-coupe-iv-pozene-300-koni/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CUKI: Nebudu ti hledat všechny další možný ovládání klimatizace u Opelů Corsa, ale všechny fungujou takhle nějak podobně.
    CUKI
    CUKI --- ---
    BOBASH: Ne vypadalo to jinak, nepoznávám ani jedno. Ale to je jedno.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    GOR: Mě víc pobavilo/vyděsilo tohle:

    sometimes it's as bad as bolts being missing from the factory.

    A ad světla – můžou bejt třeba neseřízený nebo něco, to se stane i u LEDek. U starších Tesel pak jsou normálně xenony, to se může rozbít na milion způsobů.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CUKI: V tom případě to byla tahle generace Corsy:


    Která mohla mít tyhle varianty klimy:



    Tohle je věc, který se říká manuální klimatizace, knoflíkem vlevo nastavuješ, jestli to hřeje nebo topí, knoflíkem uprostřed jak moc to fouká a knoflíkem vlevo kam to fouká.



    Tohle je věc, který se říká automatická klimatizace. Kroutítko vlevo nastavuje jak moc to fouká (pokud není zapnutej režim Auto, pak to fouká jak to vyhodnotí), kroutítko uprostřed nastavuje teplotu, kroutítko vpravo nastavuje, kam to fouká (v režimu Auto to nastavuje samo).

    V obou případech ovládá jedno kroutítko teplotu u klimatizace a topení dohromady, neexistuje nic jako nezávislý ovládání klimatizace a topení a tak pokud nastavíš teplotu, tak jí to udržuje pomocí kombinace topení a klimatizace. Jsou i auta, který mají automatický udržování teploty topením a ventilací (není tam AC jednotka), typicky některý starý Mercedesy, ty umí na danou teplotu topit, ale ne na ní chladit (umí na ní jen větrat).

    Tak, jak to popisuješ ty tady: CUKI: to nefunguje nikdy.

    Teda ještě jedna možnost – ono pokut bylo venku vedro, tak to pod 25°C samozřejmě nebude přímo dotápět, protože tomu stačí pustit dovnitř vzduch zvenku, kterej je sám teplej dost.

    Pokud by ale venku bylo míň než 25°C, tak si to přitopí.

    Funguje to takhle u úplně každýho existujícího auta.
    CUKI
    CUKI --- ---
    JYRKA: Šikovnej, co ti na to mám říct. Třeba ti maminka za to dá lízatko :-D
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    CUKI: Do prcic. Proste mas v aute nastavenou teplotu, ja treba 21.
    V zime to topi na 21 a pak to udrzuje teplotu 21. V lete to ochladi auto na 21 a pak opet tu teplotu udrzuje. Nesahas na zadny cudliky, vi to samo, jestli foukat na nohy nebo okna. Dokonce to vi, ze jde slunce zleba a chladi to vic vlevo.
    Taky to vi, ze je zamrzly okno, tak ho odmrazi. To auto jsem koupil pred 4 lety, nastavil teplotu a od te doby jezdim a na nic nesaham. Maximalne si zapnu vytapeni sedacky nebo odmrazeni zrcatek a zadniho okna. Zbytek to dela SAMO.
    CUKI
    CUKI --- ---
    BOBASH: Já se jen zeptal nemuselo se to tu rozvádět do x příspěvků, jinak to bylo před dvěma nebo třemi lety nové auto. a JYRKA: to fakt nefungovalo. Ráno tam bylo samovolně méně. Důvod, že tu klimu chceš až fakt když to jinak nejde ale nebudeš si přeci na tu teplotu dotápět ne? To nedává smysl. Alespoň mě ne. Ale dál to rozvádět nehodlám, nechci tu zasrat diskusi něčím co sem nepatří.
    GOR
    GOR --- ---
    BOBASH: Vymlaceny kosti po 3 letech provozu v Nemecku? Tzn. v CR budou mlatit uz po pulroce, ne?

    Svetla nechapu - to ma jako Tesla halogenky, ze do nich Jouza muze blbe strcit zarovku, nebo...?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: Žádné pravidelné kontroly v servisu dělají své.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Auvajs.

    Over 10 Percent of Tesla Model S EVs Fail Germany’s Strict Inspection After 3 Years
    https://www.thedrive.com/news/44068/over-10-percent-of-tesla-model-s-evs-fail-germanys-strict-inspection-after-3-years
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Nech toho, nebo si ještě vzpomene na výměnný baterky...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: pamatuješ na svá slova? "JSI IDIOT, MELEŠ HOVNA A PŘESTÁVÁM NA TEBE REAGOVAT." :))
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    A jéje. Objasňování principu fungování automatické klimatizace CUKImu za 4-3-2-1...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CUKI: Myslím generaci, přibližně. Podle toho bych dohledal jak to vypadá.

    A ne, interval nastavit nejde. Ani není důvod, proč by to tak mělo bejt, když si můžeš nastavit konkrétní teplotu.
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    DZODZO: Ale teda vypadá to fakt pěkně.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    CUKI: Predstava dobra, ale proste takhle to nefunguje. Nastavis 28, mas 28.
    Maximalne si muzes vypnou klimu, pak se to snazi uchladit venkovnim vzduchem (pokud je treba venku 35)

    Ver mi, auta s automatickou klimatizaci mam cca 20 let.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam