• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    ABS
    ABS --- ---
    LELI: bude koupeno. Nějak jsem nenašel pro Y argumenty, normální ježdění je v tom lepší tovární provedení také a kromě dálnice člověk ten motor nepoužije.
    LELI
    LELI --- ---
    ABS: to jsi si jakoze fakt koupil, nebo nejakej operak?
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    ABS: tak je jistota, že kriplové v Toyotě budou nějaký spalováky/hybridy vyrábět ještě až já budu v důchodu
    Protože maj deset let zpoždění s vývojem, kterej fakt jentak nedoženou
    ABS
    ABS --- ---
    Podělím se o zajímavou zkušenost. Při posledním výběru auta jsem se rozhodl pro Lexus NX plug in na úkor model Y.
    Po projetí obou a zvážení používání mne nakonec jistota japonské kvality přesvědčila.

    Samotného mne to překvapilo, jezdím Elektro už 4 roky a kdysi jsem říkal že už spalovací auto nikdy kupovat nebudu. Úplně vyhráno tedy EV ještě nemají, je dobře, že se ČR nevydala cestou Norska a nechává to uživatelích.
    GOR
    GOR --- ---
    NIKDAS: To byl jen nepovedeny joke, ze nejlepsi prevence urezani kabelu je zadne tam nemit ;-)

    BOBASH: To jsem taky nikde netvrdil. E.ON v Cestlicich ma 50 kW DC nebo 22 a 43 kW AC.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    GOR: Hlavně AC není úplně na rychlý nabíjení na cestách...
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    GOR: Podle vzhledu, i podle toho co píšou v článku to jsou 50kw DC rychlonabíječky od ABB (stejné má třeba lidl), třetí vodič bude asi zem?
    KEB
    KEB --- ---
    HERR_FLICK: taky fakt, ale zvuk flexy a proud jisker by mohl aspoň trochu odradit a pořád by to trvalo déle. 🤷
    GOR
    GOR --- ---
    NIKDAS: Treba stanice Innogy v Milovicich u Mirakula kabely vubec nemaji, jsou teda ciste AC, podle tri tlustych vodicu jde v Cestlicich taktez o AC?

    Ale jak jsem pochopil, ne kazda automobilka dava kabel do vybavy.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    lacnejsie jak citigo :)

    VW cuts ID.3 price in China, starts under $18K to boost EV sales
    https://electrek.co/2023/07/07/vw-cuts-id-3-price-china-starts-under-18k-boost-ev-sales/
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    KEB: dneska bateriová flexa stojí míň, jak pořádný pákovky
    KEB
    KEB --- ---
    NIKDAS: btw je takový problém ty kabely oplest nějakým ocelovým něčím, aby to nešlo ucvaknout?
    KEB
    KEB --- ---
    RAGNAROK: prý to byla nějaká sběrna, protože je předtím omlatili kladivem, aby to min vypadalo jako corka
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    KEB:
    ten kdo si ty cerpadla koupil na tom skodnej nebyl
    KEB
    KEB --- ---
    RSZ: u nás kdysi místní neprizbusobivi ukradli na koupaku čerpadla dostali prý 4k a škoda byla snad 80k
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    RSZ: Kdyz ustrihnes kabel pod proudem, to hovno prijde samo :)
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    RSZ: Taky mi to přijde, jako obyč sběrač a proto mě to tak sere, přijde si na tisícovku, ale škoda je 100k... (na rozdíl od komentátorů si nemyslím, že to je přestřelené, čtyřy 2m kabely, čtyřy koncovky, montáž, revize...to by odpovídalo)
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    NIKDAS: hm.. kopal kopal koreň, ale peklo sa neotvorilo...
    RSZ
    RSZ --- ---
    KEB: jj, normální sběrač, to až ty hovna budou jiný kafe:)
    KEB
    KEB --- ---
    NIKDAS: je to boj proti elektromobilite nebo jen místní sběrači barevných kovů?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam