• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NIKDAS: Pohání trenažer. Je tam elektronická brzda, která řídí zátěž podle aplikace.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Pokouší se tím nabít auto, a nebo naopak auto pohání rotoped? (Jsem myslel, že hyundai má na pohon spotřebičů v kufru normálně 220V zásuvku)

    DIM_
    DIM_ --- ---
    PEPAZZ: 10 minut chodi kolem makety (jen exterier) a rika, ze to bude super auto, az bude :D
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    nádhera!!
    VW’s First Electric GTI Car Is Cheaper Than An MG4??
    https://www.youtube.com/watch?v=po1De0DLiVM
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    zajimave, ze se to resi ted. v modelech S a X je to leta
    KEB
    KEB --- ---
    TOMBRIDER: super pro děcka, než ti nabliji za krk 😁
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    TOMBRIDER: hele, za mě lepší, než předtim - hlavně kvůli nastavení klimatizace, vyhřívání sedaček a muziky. To předtim prostě zezadu nešlo. A co se filmů etc týče, tak tipuju, že to je nouzovka, když někde zkejsneš při pomalejším nabíjení
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    CRAZY_IVAN: Aha. Tak už chápu ten hejt.
    Na delší koukání než 5min. Je to opravdu v nešťastné výšce.
    Spoustě lidí je na blití když nemají rovně hlavu.
    A ty šťastlivci kteří tím netrpí. Těm zatuhne krk v téhle nepřirozeně natočené poloze (do strany a dolů). Na tom jsou opravdu dvě obrazovky, každá zvlášť v opěrce hlavy. O dost lépe. Ale chápu, je to pak dražší řešení.
    Plus u dvou obrazovek je super, že si každý ze dvou zadních pasažérů, může pustit co chce nezávisle na sobě.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    TOMBRIDER: klima, vyhřívání sedaček, pouštění youtube, netflix a dalších, hry, muzika
    MINER
    MINER --- ---
    TOMBRIDER: Kdy už tam budem?
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Hele, a k čemu tam ten display je? To je na nastavení klimatizace?
    MINER
    MINER --- ---
    HERR_FLICK: No nevim, správná pozice výdechů vzadu není mezi kolena spolucestujících. To je úplně debilní pozice, a jediný důvod, proč to tam je, je, že je to tam krátká cesta, tady levný. Ale je to stejně debilní pozice, jako pro ten displej. Dobrý max na zmražení koulí pátýho cestujícího.
    Lepší pozice jsou dva výdechy: v B sloupku + pod nohy, jako to má Bentley nebo můj Citroën:PPP

    Provokuju, vim:) Ale výdech vzadu doprostřed fakt neni žádná výhra.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: hm, přitom v e-tronu (bez GT) to neni hnusný
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    HERR_FLICK: Tesla tam má výfuky taky, hned pod tím displejem :)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    ach, to je tak hnusný interiér
    užitečné funkční výdechy na lety prověřeném místě, místo vymrdaně zbytečnýho displejíčku k hovnu
    design fail jak stehno

    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    BOBASH: Takže tyhle hnusný venty má ekvivalent Taycanu? To mě poser :D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DRAGON: e-tron a e-tron GT jsou úplně jiný auta, nemají spolu technicky vůbec nic společnýho. e-tron je Q8 a e-tron GT je Porsche Taycan.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    DRAGON: tjn. sic je to entry level, tak to vypadá cheap as fuck.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ATOMIKS: ok, tak to asi pak zmenili, ten 2018 design se mi libi hodne, to nove uz moc ne
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam