• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    Vitejte v boardu Elektromobily!

    Prosim dodrzujme stejna rules*, jako napriklad v obdobnych subreddits na Redditu.

    1) Zadne vulgarity. Zadne drama.
    2) Toto je SFW board.
    3) Bez ICE prosim, na to jsou na Nyxu vhodnejsi boardy.
    4) Toto neni vhodny board pro napr. vase culture wars proti EV.
    5) Board je urceny primarne pro majitele EV a zajemce o nakup EV. Omladina "az mi bude 18+" tez vitana, fandim vam. Chapu nutkani napsat nam, ze si to nikdy nekoupite, nebo jeste nekoupite, ale prosim vyuzijte jine boards. Uvazujte, jak by to tu vypadalo, kdyby nam sem tohle napsal kazdy z uzivatelu Nyxu.
    6) Idealne drzme diskuzi v pratelskem duchu.
    7) Mit nazor na CN automobilky, Elona Muska, temnou minulost nekterych DE a IT automobilek, Henryho Forda I atd, muzete. Ale prosim snazte se neprekrocit bod #6, nebo dokonce bod #1. Pro tyto ucely prosim vyhledejte boardy vhodne pro ostrou socialni nebo politickou kritiku.
    8) Při vkládání linků je nutné vždy přidat vlastní input (shrnutí, komentář, oponentura/souhlas apod.), stačí v pár větách zdůvodnit proč je sem odkaz umístěn.

    Diky za pochopeni 🤦‍♂️ Pozor, druhé varování může být za 7 dnů RO i hůře.

    Prejeme prijemnou zabavu 🚗🔋 a hlavne bezpecne kilometry za volantem / s autopilotem.

    * Work in progress
    rozbalit záhlaví
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    JYRKA: Aplikace pro zrcadlení je videt na foto 14/26 v tom inzerátu
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    JYRKA: Replikace/zrcadlení telefonu iphonu i androidu je všech verzi systému postavených na androidu automotiv v základu drátem i přes WiFi.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    SMRGL: a pokud nemá služby Google, tak na tu obrazovku ani nedostaneš Car Play, protože je to taky aplikace?
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    NTR23: Cena/velikost. 3f je u Meganu/Scénicu/Masteru skoro dvojnásobně větší než 1f.
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    NTR23: Ne netykalo, zde si naši produktaci řekli, že toto sem nepustí.

    Btw. Na této obrazovce "home" by byly vidět mapy Google, pokud by měl služby Google.


    Kdyby bylo vinko, zjistil bych víc včetně aktuálního SOH baterky.

    NTR23
    NTR23 --- ---
    SMRGL: Stejne mi to nedává smysl. To je rozdíl v 1F a 3f palubní nabíječce tak velký? I 3f umí přece nabíjet jednou fázî
    NTR23
    NTR23 --- ---
    SMRGL: Aha. Tak asi se to netýkalo českého a slovenského konfigurátoru
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    NTR23: Dělalo. Právě 1f speciálně pro zapad, protože tam hodně domu má jen 1f přípojku.

    Dělali/delaji se dvě velikosti středních multimediálních displeju a dvě výbavy multimediálním systémem..

    Toto je malý a bez map - Tzn bez služeb Google (bez asistenta a bez obchodu play).
    NTR23
    NTR23 --- ---
    SMRGL: To se snad v 1F ani nedělalo, ne? A google služby byly taky standard, protože Renault svůj vlastní systém nemá. A display byl taky jen jeden.
    Tohle v konfigurátoru nešlo měnit.
    KULA
    KULA --- ---
    LELI: dostatečná motivace se do protech-e zajet podívat! Pokud půjde rozumně diagnostikovat baterie, prkenice se asi otevře...
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    PEPAZZ: Podle všeho 1f nabíjení + malý display multimedii bez služeb Google. Otázkou je kapacita baterky a zda má dc
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    PEPAZZ: na prakticky všech platformách mě fascinuje, že do teď nedokázali udělat kolonku pro kapacitu baterie a rychlost nabíjení.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    KULA: to auto se mi líbí a cena je neuvěřitelně nízká. Jen nikde nepíšou, v jakém stavu je baterie a to by mohl být problém. Nevím taky, jestli na toto auto fungují různé diagnostiky stavu baterek, které seženeš v běžných shopech.
    LELI
    LELI --- ---
    KULA: mel jsem 500e dva roky a 20k km a bylo to skvely. Dily na to sezenes, me se povedlo utrhnout kliku, stala nova asi dveste korun. Dojezd pocitej kolem 150km, nejvic ho ovlivni jak jezdis na dalnici, jestli v omezovaci 140, nebo treba predvidas a jedes 130, to ti udela u fiatka treba pulku dojezdu k dobru, nabijeni mas bud ze zasuvky, nebo muzes pouzit verejny stanice, ale fiatek ma 32A jednofazi max, takze 6,5 kW/h nejrychlejsi dobijeni, tzn baterku das za 3 hodiny do plny, nebo z obyc zasuvky podle toho jakou budes mit nabijecku, jestli 10A, tak pocitej cca 8 hodin, tzn pres noc v pohode, v praci taky v pohode (malokdy dojedes s nulou a budes dobijet do stovky, beznejsi je dojet treba s 30 a odjet s 90).

    Ze statu jsou vsechny 500e, ono se to totiz prodavalo jenom fiat-chrysler leasingovce, ktera tim rozmelnovala flotilovy kalifornsky emise. Navigace bude mit nejspis jen kalifornsky mapy, ale k cemu starou autonavigaci, kdyz mas v mobilu waze. Ten tvuj z odkazu ma zakladni radio s bluetooth, to je asi vzhledove lepsi volba nez s tim displejem s navigaci. Podvozkove je to povedenej vuz, akorat vepredu pod naraznikem to ma takovou gumu, kterou sem tam skrtnes na retarderu, ale nic se tomu nestane.

    za 130k je to imho dobra volba a prijemny auto na jezdeni. Protech jsou celkem odbornici na elektriku a ty fiatky znaji, z rozhovoru na me pusobili rozumne a ne jako curaci, plus prodej fiatka neni jejich hlavni byznys, takze by si kvuli 130k nezkurvili jmeno. Baterka se da diagnostikovat na cykly a historii pouzivani, na facebooku je skupina majitelu 500e, muzou poradit. :-)
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    DIM_: Svolávacka, tak jako tento report nic neříká o tom, jak se k těm autům staví majitel a dělá jim údržbu.

    Bohužel tesla si zde nabiha sama, protože nemá předepsanou pravidelnou údržbu. Holt tady jsme v Evropě, kde se technicky stav aut v době provozu hlida. Ne v USA, kde je jim technicky stav u zadele.

    Všeobecně se v tomo reportu objevují EV kvůli orezlym kotoučům brzd.
    KULA
    KULA --- ---
    LAUNCHER: Pravidelně najedu 20km denně, v okruhu 20km je všechno ostatní kam operativně jezdím. Pak mám Passata. e500 je mrňavá a dovedl bych ji postavit před garáž pro nabíjení. A to je něco co by imho bylo třeba dělat max 2x za týden. V práci se nabíjení taky nabízí. Co jsem tak vysledoval, díly nejsou problém, jezdí na normálních gumách ne jako i3...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KULA: Pouze 24 kWh baterie. Jsi si jistý?
    KULA
    KULA --- ---
    Začíná mě svbět dobré bydlo. Na ježdění mám starý 1.4 C4 citron. Je to už takový návrat do historie ale nemůžu na to říct špatnýho slova. Na 10 kilometrů ráno a 10 večer to je dostačující, nic nepotřebující auto. Na ježdění kamkoliv dál mám jiné auto. Pak jsou tu ale takovéhle auta jako třeba e500 - https://protech-e.cz/prodej-elektromobilu/fiat-500e-ebarth/
    Mají e500 ze Států smysl? Je v nich nějaká past? Je jasný, že se musí líbit, ale jinak mi takový Fiat přijde hrozně užitečný. Znáte případně toho prodejce někdo?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CERMI_FOX: mam tiez 2020 ale je to vacsi kostitras ako mazda 6 2003 :) ale sedacky su pohodlne, na rovnej ceste bez vymolov je to pohodlne

    som akurat teraz trosku bojoval s objednavanim premium connectivity, lebo aj ked mam pridanu do walletu kartu a billing address mam nastavenu na cz, tak pri dokonceni objednavky to po mne znova chcelo pridat payment method kde mi nepovolilo zvolit cesku republiku, tak som sa zaregistroval na aljaske :)
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    DIM_: jestli to nebude spis tim, ze ty odkazy z ty tabulky nemaji nic spolecnyho s tema vysledkama
    tech testu. 2.VW Golf Sportsvan, 6.VW e-Golf a 25.VW Golf vedou na stejnou stranku. Takze tam inzenyri udelali nekde chybu.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    malobaterkáč taky jezdí
    Citroën ë-C4 po 4 letech: Zkušenosti, spotřeba, výhody a realita malobaterkáče
    https://youtu.be/M4XKyX1viqs
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam