KULA: mel jsem 500e dva roky a 20k km a bylo to skvely. Dily na to sezenes, me se povedlo utrhnout kliku, stala nova asi dveste korun. Dojezd pocitej kolem 150km, nejvic ho ovlivni jak jezdis na dalnici, jestli v omezovaci 140, nebo treba predvidas a jedes 130, to ti udela u fiatka treba pulku dojezdu k dobru, nabijeni mas bud ze zasuvky, nebo muzes pouzit verejny stanice, ale fiatek ma 32A jednofazi max, takze 6,5 kW/h nejrychlejsi dobijeni, tzn baterku das za 3 hodiny do plny, nebo z obyc zasuvky podle toho jakou budes mit nabijecku, jestli 10A, tak pocitej cca 8 hodin, tzn pres noc v pohode, v praci taky v pohode (malokdy dojedes s nulou a budes dobijet do stovky, beznejsi je dojet treba s 30 a odjet s 90).
Ze statu jsou vsechny 500e, ono se to totiz prodavalo jenom fiat-chrysler leasingovce, ktera tim rozmelnovala flotilovy kalifornsky emise. Navigace bude mit nejspis jen kalifornsky mapy, ale k cemu starou autonavigaci, kdyz mas v mobilu waze. Ten tvuj z odkazu ma zakladni radio s bluetooth, to je asi vzhledove lepsi volba nez s tim displejem s navigaci. Podvozkove je to povedenej vuz, akorat vepredu pod naraznikem to ma takovou gumu, kterou sem tam skrtnes na retarderu, ale nic se tomu nestane.
za 130k je to imho dobra volba a prijemny auto na jezdeni. Protech jsou celkem odbornici na elektriku a ty fiatky znaji, z rozhovoru na me pusobili rozumne a ne jako curaci, plus prodej fiatka neni jejich hlavni byznys, takze by si kvuli 130k nezkurvili jmeno. Baterka se da diagnostikovat na cykly a historii pouzivani, na facebooku je skupina majitelu 500e, muzou poradit. :-)