• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JELLYr-e-k-v-a-l-i-f-i-k-a-c-e
    pište jakékoli zkušenosti, všechny rady jak na to, jsou zde vítány..
    rozbalit záhlaví
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    . .sice to tu extra nezije , ale nic lepsiho jsem pro svuj dotaz nenasel: nevíte , přátelé, jak a kde najít rekvalifikační kurz , kdyz uz jsem na pracáku a chtej mi ho zaplatit? Nyni mam vzdělani mechanika a rad bych v budoucnu pracoval v oboru , ovsem jako pedagogický pracovník. .za dobrou radu se revanšuju!
    KRYSHPEENEK
    KRYSHPEENEK --- ---
    ahoj, sháním rekvalifikační kurz pracovníka v soc.službách..kamarádka mi říkala, že prý je nějaká organizace poskytuje i zadarmo, slyšeli jste o tom někdo něco? jsem studentka, tudíž placený kurz si zatím nemůžu dovolit a bez rekvalifikace mám velmi malou šanci sehnat zaměstnání při škole..díky za jakékoliv info :)
    JUDAS_PRIEST
    JUDAS_PRIEST --- ---
    mmch, to je tušim jen pokud by UP přišel s nějakou nabídkou a tys to odmítl, ale to nepřijde... Pro ně jsme odpad..
    JUDAS_PRIEST
    JUDAS_PRIEST --- ---
    Ahoj, uvažuju o tom, že bych prošel rekvalifikačním kurzem - truhlář. Má někdo nějaké zkušenosti, nebo konkrétně zde je někdo, kdo si tím prošel? Lokalita Praha. Díky
    KAREN
    KAREN --- ---
    nevedel byste nekdo o nejakejch rekvalifikacnich (nebo "dovzdelavacich") kurzech pro zahradniky apod.? zajima me predevsim Brno...
    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---
    díky všem- jsem moudřejší :o)
    SM3
    SM3 --- ---
    Se v dnešní době najde ještě někdo koho překvapí, že stát nemá na něco peníze? :) Když tam sedí ti co sedí a rozkradou co jim přijde pod ruku, tak si můžeme sypat popel na hlavu ledatak "sami sobě" ... koho jiného je to chyba? ;)
    SM3
    SM3 --- ---
    Výhodněji v rekvalifikaci
    http://www.i-poradce.cz/SubPages/OtvorDokument/Clanok.aspx?idclanok=61370

    Do rekvalifikace mohou být zařazeni: