• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BUBBLEGENERATIVE VISUALS, ART & DESIGN
    /// Generativní postupy v umění a designu

    /// Galerie, diskuse, vlastní tvorba

    Generator.X
    Flight404
    Art From Code
    Toxi
    Sanch.tv
    Ben Fry
    Eno Henze
    Marius Watz
    DataIsNature
    Processing
    VVVV
    Flickr Generative Pool
    Flickr Generative Pool 2
    Flickr Digital Fabrication Pool
    Flickr Origami Tesselations Pool

    Patří sem: Fraktály | Celulární automaty | Atraktory |
    Skriptované 2D/3D/4D objekty | Samoorganizující komplexní struktury |
    Mozaiky | Tesselace | Fraktální zelenina a spřízněné přírodní jevy | atd…
    rozbalit záhlaví
    REEN
    REEN --- ---
    HRAFNAIN: Dobře, za par dnů/týdnů už to snad bude on-line tak pak hodím link...
    HRAFNAIN
    HRAFNAIN --- ---
    REEN: jak to dopadlo?
    REEN
    REEN --- ---
    FURAN: dík za zprávu... no upřímně nechci se tím zabývat a radši budu dělat něco kde jsem časově efektivní a tohle přenec3hám někomu kdo nebude experiemntovat a půjde celkem na jisto. Chtěl bych 3D prostorové uspořádání... viz video kolem 1:00 https://www.youtube.com/watch?v=nSg4HKHdDs4.
    Už se mi ozval někdo do pošty tak myslím, že to spolu upleteme. Každopádně díky za tipy.
    FURAN
    FURAN --- ---
    REEN: Umíš trošku matematiky, programování?
    Dalo by se začít tímto https://processing.org/examples/tree.html , náhodně variovat úhly a délky a přidat uzlové body.
    To 3D mne trochu mate, chceš uzly a spojnice různé tloušťky, aby to připomínalo prostorové uspořádání? Nebo budou snímky detailů z různých úhlů?

    Jinak je to hodně náhodné, bude to chtít dost hraní dostat se k něčemu hodně podobnému. Jiná možnost by byla to vygenerovat ručně pomocí nástroje typu https://automeris.io/WebPlotDigitizer/
    Vždy po konci větve bys kliknul někam do rohu a další větev začal z existujícího uzlu. Pak jen v nějakém programu ty rohové body nahradit prázdným řádkem nebo NaN a uzly co jsou na sobě unifikovat na stejnou pozici. Pak to jen vykreslit třeba v gnuplotu.

    Ale jestli děláš v designu, Processing se bude hodit. Můžu poradit s matematikou, ale moc času na to nemám. Jedině, kdyby mne napadl fígl, jak si ulehčit práci. Jaký je termín?
    REEN
    REEN --- ---
    Ahoj, dělám na designu pro jednu firmu co se zabývá kyberbezpečností. A do vizuálu by se mi hodilo něco takového...



    Je to vizualizace deep learning algoritmu. Je tu někdo kdo by mi dokázal něco takového v 3D vygenerovat? Výstup by byl ideální jako hi-res bitmapa. Je to čistě vizuální věc, tzn. nemusí to refklektovat žádný reálný algoritmus... Stačí mi statický obrázky, nepotřebuju video. Ideálně 2-3 pohledy na nějakou takovou strukturu v prostoru.



    HRAFNAIN
    HRAFNAIN --- ---
    Laurie Spiegel - Drums (1975)
    https://www.youtube.com/watch?v=6qhlvRm4iG4
    SHQ
    SHQ --- ---
    Gig For Sleepers
    https://vimeo.com/214301962
    SHQ
    SHQ --- ---
    Čierna / Black - Sabova / Vitazek
    https://vimeo.com/147466471
    SHQ
    SHQ --- ---
    GeneratedArt | Generative Art Exposed
    http://www.generatedart.com/
    MATHEF
    MATHEF --- ---
    CGI VFX Demo HD: "250,000,000 Particles Mandelbulb Render Using Arnold 4.0" by - Juanjo González
    https://www.youtube.com/watch?v=z4wy_oc6Y3A
    MATHEF
    MATHEF --- ---
    "PomPom Mirror" (2015) by Daniel Rozin
    https://vimeo.com/128375543
    LIMIA
    LIMIA --- ---
    MATHEF
    MATHEF --- ---
    BUBBLE
    BUBBLE --- ---
    Fibonacci Zoetrope Sculptures
    http://vimeo.com/116582567
    SHQ
    SHQ --- ---
    takova hracicka :)
    Barry Martin's Hopalong Orbits Visualizer - WebGL Experiment
    http://iacopoapps.appspot.com/hopalongwebgl/
    PANIKA
    PANIKA --- ---
    BASNIK: tady to samy :))
    BASNIK
    BASNIK --- ---
    PANIKA: ten SimpSymm vypada luxusne. ve me opet probudilo touhu prozkoumat kombo grasshopper/rhino
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam