REEN: Umíš trošku matematiky, programování?
Dalo by se začít tímto
https://processing.org/examples/tree.html , náhodně variovat úhly a délky a přidat uzlové body.
To 3D mne trochu mate, chceš uzly a spojnice různé tloušťky, aby to připomínalo prostorové uspořádání? Nebo budou snímky detailů z různých úhlů?
Jinak je to hodně náhodné, bude to chtít dost hraní dostat se k něčemu hodně podobnému. Jiná možnost by byla to vygenerovat ručně pomocí nástroje typu
https://automeris.io/WebPlotDigitizer/
Vždy po konci větve bys kliknul někam do rohu a další větev začal z existujícího uzlu. Pak jen v nějakém programu ty rohové body nahradit prázdným řádkem nebo NaN a uzly co jsou na sobě unifikovat na stejnou pozici. Pak to jen vykreslit třeba v gnuplotu.
Ale jestli děláš v designu, Processing se bude hodit. Můžu poradit s matematikou, ale moc času na to nemám. Jedině, kdyby mne napadl fígl, jak si ulehčit práci. Jaký je termín?