Aho je to zatim v zacatcich.
Co je potreba na vstupu je posterizovany obrazek ktery je slozen z co nejvetsich ploch stejne barvy. Algoritmus tyto plochy vyhleda a udela kolem nich polygony. Uvnitr techto polygonu vytvori useckovou vypln kde kazda usecka ma definovanou alpha slozku podle toho jak je dlouha + jaka je barva plochy. Pokud obrazek neni dobre posterizovany tak je ten vypocet neskutecne pomaly ale zase na druhou stranu se da paralelizovat cimz by se to dalo nejak pouzit i real time v pripade ze by to bezelo na 4 jadrovem procesoru s HT. Momentalne se chci ale spis zamerit na to aby to umelo ty obrazky uz samo posterizovat a tak si pripravilo vstup samo. To je pro ten real time potreba urcite. No jak budu mit cas tak se tim budu zabyvat. Teda v pripade ze me to do te doby neprestane bavit :)
Takhle to treba dopadne kdyz ta posterizace neni moc idealni.
